Auttaako niveliin ja saako tilattua ulkomailta ,ja onko kukaan tilannut? Ovat edullisempia ja vahvempia siellä.Laittakaa linkkiä jos olette.
hainrusto vihersimpukka kapselit
21
5716
Vastaukset
- Roppa
Kokemukset mahtavia. En ala ilman olemaan ja sopuisasti en suostu antamaan vivelrikolle tilaa. Pistän hanttiin ja tähän saakka on toimineet keinot.
- kauan...
olet niitä syönyt ja minkä ajan kuluttua huomasit hyvät vaikutukset? Se varmaan on aika yksilöllistä tuonkin aineen kanssa. Mieheni nimittäin söi niitä pari pakettia ja ei ollut mitään apua.
- Roppa
kauan... kirjoitti:
olet niitä syönyt ja minkä ajan kuluttua huomasit hyvät vaikutukset? Se varmaan on aika yksilöllistä tuonkin aineen kanssa. Mieheni nimittäin söi niitä pari pakettia ja ei ollut mitään apua.
Minulla meni puoli vuotta, ennenkuin alkoi tuntua vaikutukset. Nyt olen käyttänyt vuosia, ja välillä vaihdellut tuotemerkkejäkin. Hoito vaatii sitoutumista, eikä se oli ohihuutojuttu, vaan lopuikäinen. Taukoja voi välillä parikin kuukautta pitää, mutta minulla taudin merkit alkavat jo kuukauden tauon jälkeen.
- rtt
Hainruston vaikuttava aine on glukosamiini, jota myydään nykyään myös puhtaana glukosamiinisulfaattina (sininen purkki) terveyskaupoissa, saattaa tulla halvemmaksi.
Itseltäni hävisivät polvikivut noin viikossa glukosamiinilla.- Miisa
Luin uusimmasta Madame-lehdestä jotain sellaista että nämä glukosamiinia sisältävät tuotteet harkittaisiin laitettavaksi reseptille. Esim. maksa ja munuaisongelmista kärsivien täytyisi käyttää näitä hainrusto-vihersimpukkatuotteita lääkärin valvonnassa. Mutta jos ongelma on sellainen ettei siitä tiedä niin mitähän siitä seuraisi?En ole ennen tiennytkään että niistä kapseleista voisi olla jotain haittaakin.
- Mistä vaan
Miisa kirjoitti:
Luin uusimmasta Madame-lehdestä jotain sellaista että nämä glukosamiinia sisältävät tuotteet harkittaisiin laitettavaksi reseptille. Esim. maksa ja munuaisongelmista kärsivien täytyisi käyttää näitä hainrusto-vihersimpukkatuotteita lääkärin valvonnassa. Mutta jos ongelma on sellainen ettei siitä tiedä niin mitähän siitä seuraisi?En ole ennen tiennytkään että niistä kapseleista voisi olla jotain haittaakin.
Maksa ja munuaisongelmaisille voi olla ongelmallista melkein mikä vaan.
- rrt
Miisa kirjoitti:
Täytyy vissiin hamstrata glukosamiinia. Polvikipuja en todellakaan halua enää takaisin.
Eläinkaupoissa myydään samaa glukosamiinia kotieläinten ja hevosten nivelongelmiin. - Miisa
rrt kirjoitti:
Täytyy vissiin hamstrata glukosamiinia. Polvikipuja en todellakaan halua enää takaisin.
Eläinkaupoissa myydään samaa glukosamiinia kotieläinten ja hevosten nivelongelmiin.Ei varmaankaan kannattaisi ruveta syömään hevosille ym. eläimille tarkoitettuja luontaistuotteita. Niiden apuaineet saattavat olla ihmisille sopimattomia. Voithan toki silloinkin jos glukosamiini tulee reseptille, pyytää reseptin omalääkäriltä.
- hevosihminen
Miisa kirjoitti:
Ei varmaankaan kannattaisi ruveta syömään hevosille ym. eläimille tarkoitettuja luontaistuotteita. Niiden apuaineet saattavat olla ihmisille sopimattomia. Voithan toki silloinkin jos glukosamiini tulee reseptille, pyytää reseptin omalääkäriltä.
ota Miisa huomioon se tosiseikka, että eläin se on ihminenkin !
- Miisa
hevosihminen kirjoitti:
ota Miisa huomioon se tosiseikka, että eläin se on ihminenkin !
Ei ihmistä nyt sentään hevoseen voi verrata! Kokokin on vähän eri luokkaa ja varmasti geeneissä ja hienosäädössä on "jonkin verran" eroa :D Voithan kysyä joltain lääkäriltä, mitä mieltä hän on jos alat syömään eläinten lääkkeitä. Epäilen että ei varmaankaan kehoita siihen. Mikset muka tyytyisi ihmisille tarkoitettuihin vai oletko niin eläimellinen?:)Itse söin joskun takavuosina jotain koirille tarkoitettua biotiinia ja kun kysyin apteekista että voiko ihminen syödä niitä niin minulle sanottiin että juuri näissä apuaineissa eläinten valmisteet eroavat ihmisille tarkoitetuista. Sen jälkeen lakkasin syömästä, enkä kauaa ehtinyt niitä syömäänkään.
- Herätys
Miisa kirjoitti:
Haloo, herätys !
Kyllähän maksa ja munuaisongelmaiset on jo entuudestaan lääkärin valvonnassa. - Reseptillä on jo nyt
Miisa kirjoitti:
Ei varmaankaan kannattaisi ruveta syömään hevosille ym. eläimille tarkoitettuja luontaistuotteita. Niiden apuaineet saattavat olla ihmisille sopimattomia. Voithan toki silloinkin jos glukosamiini tulee reseptille, pyytää reseptin omalääkäriltä.
Kauppamerkiltään Arthryyl, reseptillä.
- kokemus
Miisa kirjoitti:
Ei ihmistä nyt sentään hevoseen voi verrata! Kokokin on vähän eri luokkaa ja varmasti geeneissä ja hienosäädössä on "jonkin verran" eroa :D Voithan kysyä joltain lääkäriltä, mitä mieltä hän on jos alat syömään eläinten lääkkeitä. Epäilen että ei varmaankaan kehoita siihen. Mikset muka tyytyisi ihmisille tarkoitettuihin vai oletko niin eläimellinen?:)Itse söin joskun takavuosina jotain koirille tarkoitettua biotiinia ja kun kysyin apteekista että voiko ihminen syödä niitä niin minulle sanottiin että juuri näissä apuaineissa eläinten valmisteet eroavat ihmisille tarkoitetuista. Sen jälkeen lakkasin syömästä, enkä kauaa ehtinyt niitä syömäänkään.
Voi kuule, hirveen moni isäntä ja emäntä kuulema käyttää karjan lisäravinteita. Meidän tila kuuluu laatutuotantoketjuun, ja meillä eläinlääkäri käy vakituiseen tekemässä säännölliset kontrollit, ja tarpeen mukaan antaa hoitoa kanssa.
Hän on nähnyt vaikka mitä, ja sanoi, että se ei oo yks eikä kaks pariskuntaa, jotka ottaa, eikä niissä mitä, parempi valvontahan se eläinten rehuissa on kuin ihmisten. - hevosihminen
Miisa kirjoitti:
Annostelu tietenkin koon mukaan. Voisitko perustella väitteesi miksi ns. "apuaineet" olisivat ihmiselle vaarallisempia kuin esim. hevoselle ? Kerro myös mitä nämä ns. vaaralliset "apuaineet" ovat. Itse ja koirani käytämme erästä hevosille tarkoitettua puhdasta luonnontuotetta. Ja voimme erinomaisen hyvin.
- Olen
Miisa kirjoitti:
Olen munuaisongelmainen. Vihersimpukkaa ja vastaavia tuotteita olen käyttänyt yli puolenkymmentä vuotta. Ei mitään haittaa ole ollut.
- Ripa
Kävin kysymässä tätä maintisemaasi glukosamiinisulfaattina (sininen purkki) Luontaistuotekaupasta. Ei tuntenut tällaista. Minä vielä tulostin tämän Sun vastauksen. Seuraavan päivän soitti, ettei tukkukaan tunne tätä luontaistuoteena, mutta tämä on reseptillä apteekissa. No senhän mä tiedän, mutta kun olisin kokeillut tuota maintistemaasi tuotetta.
Mistä Sinä sitten ostit ? - Miisa
hevosihminen kirjoitti:
Annostelu tietenkin koon mukaan. Voisitko perustella väitteesi miksi ns. "apuaineet" olisivat ihmiselle vaarallisempia kuin esim. hevoselle ? Kerro myös mitä nämä ns. vaaralliset "apuaineet" ovat. Itse ja koirani käytämme erästä hevosille tarkoitettua puhdasta luonnontuotetta. Ja voimme erinomaisen hyvin.
Yliopiston apteekista. Siellä ainakin farmaseutti sanoi ettei ole suositeltavaa juuri näiden apuaineiden vuoksi. Kyllähän koiran ja hevosen suolisto kestää vähemmän jalostettuja ja puhdistettuja aineita. En tunne lääkkeiden koostumusta joten kannattaa käydä apteekin henkilökunnan pakeilla. Minun puolestani saat syö hevosen lääkkeitä niin paljon kuin sielu sietää mutta en kyllä kehoittaisi täällä palstalla yleisesti käyttämään. Heiniä toki voi pureskella ja leivänkannikoita hepan kanssa yhteisessä pilttuussa.:D Kyllähän järkikin sanoo että mittasuhteet lääkeainepitoisuuksissa ovat aivan eri luokkaa vai oletko hevosen kokoinen?
- Miisa
Olen kirjoitti:
Olen munuaisongelmainen. Vihersimpukkaa ja vastaavia tuotteita olen käyttänyt yli puolenkymmentä vuotta. Ei mitään haittaa ole ollut.
Madamesta se juttu glukosamiinista. En osaa perustella sitä paremmin. Kirjoita tänne sitten mielipiteesi kun olet lukenut sen jutun. Lue vaikka kaupassa jos et raaski ostaa lehteä!
- hevosihminen
Miisa kirjoitti:
Yliopiston apteekista. Siellä ainakin farmaseutti sanoi ettei ole suositeltavaa juuri näiden apuaineiden vuoksi. Kyllähän koiran ja hevosen suolisto kestää vähemmän jalostettuja ja puhdistettuja aineita. En tunne lääkkeiden koostumusta joten kannattaa käydä apteekin henkilökunnan pakeilla. Minun puolestani saat syö hevosen lääkkeitä niin paljon kuin sielu sietää mutta en kyllä kehoittaisi täällä palstalla yleisesti käyttämään. Heiniä toki voi pureskella ja leivänkannikoita hepan kanssa yhteisessä pilttuussa.:D Kyllähän järkikin sanoo että mittasuhteet lääkeainepitoisuuksissa ovat aivan eri luokkaa vai oletko hevosen kokoinen?
HUOM ! kyse EI ole eläinten LÄÄKKEISTÄ, vaan puhtaasta luonnontuotteesta, jota myydään hevosille kolme kertaa halvempana kuin ihmiselle tarkoitettuna, ...samaa ainetta erinäköisissä purkeissa.
Ihmisiltä osataan rahastaa. Tietenkin apteekissa tyrmätään eläinten ravintolisien käyttö, olisihan se apteekille taloudellisesti tappiollista !! - Munuaisongelmainen
Miisa kirjoitti:
Madamesta se juttu glukosamiinista. En osaa perustella sitä paremmin. Kirjoita tänne sitten mielipiteesi kun olet lukenut sen jutun. Lue vaikka kaupassa jos et raaski ostaa lehteä!
Olen jatkuvassa kontrollissa. Lähes kuukauden välein otetaan kontrollinäytteet. Juttuja on ollut kaikista vaikka minne suuntaan väännettyinä. Tänään asia on näin, huomenna kumotaankin.
On lääketieteellistä kovaa näyttöä, ja hups, jonkun ajan kuluttua aisa onkin toisin. Milloin oikeasti, ikävä kyllä, monasti väärennetyin tiedoin liikkeellä olevia juttuja. - Älä nyt
Miisa kirjoitti:
Itse asiassa koko ei vaikuta. Hevonen tarvitsee kokoonsa nähden paljon paljon vähemmän vaikuttavaa ainetta kuin ihminen. Joten tuolla tohtoritaidolla ei taitaisi olla oikein suurta arvoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211240
- 113951
Työttömät risusavottaan
Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus274683- 42680
- 15610
- 59597
Väsynyt odottamiseesi, M.
Vaikka et minua haluaisi tai huolisi, asia pitäisi käydä lävitse. Siksi etten sinusta pääse ylitse. Pystyisinkö tyytym38495- 36491
- 59485
- 54470