Lueskelin että vyöhyketerapia on auttanut montaa koliikki vauvaa. Mitä siellä ihan konkreettisesti tehdään ja miten se vaikuttaa? Mitä tuollainen hoito maksaa ja mistä löytää osaajan?
Itsellä ei vielä taaperoa ole, mutta kovasti olisi suunnitteleilla. Mielenkiinnosta katselen mitä tuleman pitää =)
Vyöhyketerapia
3
1537
Vastaukset
- kotikonstein
Hei. Minäkin olin kuullut siitä vyöhyketerapiasta vauvalle, neuvolasta uskoisin että saa jonkin näköistä ohjetta sitten aikoinasi, mutta itse vaan hieroskelin lastani; mm jalkapohjista, käsivarsista, raajoista, vatsasta, silleen rauhallisesti, ei kovaa. Todellakin vauva rauhoittui. Ihan vaan itsekseni. Toki niitä todella tietäjiäkin on että miten se oikein kuuluu tehdä. Vauvani ainakin nautti siitä, jopa isä teki samoi, tarkoitan että hieroi vauvaa. Näin meillä. PS: Internetistä voinet löytää lisätietoja myös. Jatkot.
- Mamma
Heippa
Vyöhyketerapia auttaa moniin vaivoihin, vauvasta ikäihmiseen. Hieronta kotikonstein sinänsä auttaa jäykkyyteen ja tekee kutaa. Sen sijaan varsinaisten vyöhykepisteiden painaminen omatoimisesti(varsinkin vauvalle) voi olla hakuammuntaa ja ei välttämättä edes suositeltavaa... Sitähän vois verrata siihen, ettei varsinkaan raskauden alussa suositella tulevalle äitille vyöhyketerapiaa, ja sitten kun sen aika tulee, että voi ottaa hoitoja, niin on syytä välttää esim. munuaisten ja maksapisteiden hierontaa, sillä niistä irtoavat kuonoaineet välittyisivät vauvaan. Ite oon nyt raskaana, ja käyn vyöhyketerapiassa. Lisäksi saan ihanaa jalkapohjahierontaa aviomieheltäni, mikä tietysti rentouttaa. Eli suosittelen varsinkin vauvalle vyöhyketerapiaa asiantuntian luona, hinta on varmaan siinä 30-40 egen molemmin puolin. Kesto noin tunti. Yleensä piisaa noin 2-3 hoitokertaa esim. tuohon jäykkyyteen. - Katri05
Mamma kirjoitti:
Heippa
Vyöhyketerapia auttaa moniin vaivoihin, vauvasta ikäihmiseen. Hieronta kotikonstein sinänsä auttaa jäykkyyteen ja tekee kutaa. Sen sijaan varsinaisten vyöhykepisteiden painaminen omatoimisesti(varsinkin vauvalle) voi olla hakuammuntaa ja ei välttämättä edes suositeltavaa... Sitähän vois verrata siihen, ettei varsinkaan raskauden alussa suositella tulevalle äitille vyöhyketerapiaa, ja sitten kun sen aika tulee, että voi ottaa hoitoja, niin on syytä välttää esim. munuaisten ja maksapisteiden hierontaa, sillä niistä irtoavat kuonoaineet välittyisivät vauvaan. Ite oon nyt raskaana, ja käyn vyöhyketerapiassa. Lisäksi saan ihanaa jalkapohjahierontaa aviomieheltäni, mikä tietysti rentouttaa. Eli suosittelen varsinkin vauvalle vyöhyketerapiaa asiantuntian luona, hinta on varmaan siinä 30-40 egen molemmin puolin. Kesto noin tunti. Yleensä piisaa noin 2-3 hoitokertaa esim. tuohon jäykkyyteen.Vauvaa hierotaan vain 5min per jalka, ei tuntia, niin kuin aikuista! Hinta Järvenpäässä vauvat 20€/kerta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1303867Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso83179Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai332867Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani122732Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1332441- 451992
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es611225"Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko
"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For891201Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t361119Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 781109