half life lapi alle tuntiin

minä

ootteko nähny sitä pätkää missä joku vetää ykösen alle tuntiin,pikkanen pro pelaaja

36

3414

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joopajoo

Joku vuosi sitten..

• dhdhdhd
      • gfhfhfh

piti viel sanoo et toi 45 min tyyppi vetää ihan sairaita trikkejä, ei pysty käsittää

• mistä

tuolta sivulta saa sen 45 min pelin

• hhdfg
        mistä kirjoitti:

tuolta sivulta saa sen 45 min pelin

vaikka kohdasta "archive Europe"

• termospullo

ei juma toi on iha kipee video, mite se pystyy tekee tollattii

• halffi

ite kans katellu monee kertaa ton ja ihmetelly et mite joku voi keksii tollasii temppuja ja muistaa pelin noi hyvin ulkoa, tyyppi varmaa pelannu aika saakelin monta kertaa halffin läpitte

• Nimimerkki
        halffi kirjoitti:

ite kans katellu monee kertaa ton ja ihmetelly et mite joku voi keksii tollasii temppuja ja muistaa pelin noi hyvin ulkoa, tyyppi varmaa pelannu aika saakelin monta kertaa halffin läpitte

Onneksi on olemassa quick save ja load :> Ei toi nyt niin ihmeellinen ole.

• sfsd
        Nimimerkki kirjoitti:

no tee ite apina perässä

• esterinperse
        Nimimerkki kirjoitti:

"ei toi nyt niin ihmeellinen ole" no sä ootki sit varmaa nii vitun hyvä et teeppä ite nopeempi aika ja pistä sit linkkiä tänne ku saat valmiiks

• Nimimerkki
        esterinperse kirjoitti:

"ei toi nyt niin ihmeellinen ole" no sä ootki sit varmaa nii vitun hyvä et teeppä ite nopeempi aika ja pistä sit linkkiä tänne ku saat valmiiks

Kyse ei ole siitä että pystynkö, sillä minä PYSTYN. Kyse onkin siitä KUINKA kauan se kestää. En ole kovin kärsivällinen ihminen, niin en jaksa. Mutta aivan kuten sen kuuluisan Super Mario Bros 3:n kohdalla (taisi olla 13 minuuttia se ennätysaika) niin sen tekijä itse sanoi että hän pelasi emulaattorilla ja käytti save/load taktiikkaa. Tietääkseni hän myös hidasti peliä todella reippaasti jolloin hypyt olivat tarkempia. Jopa SINÄ pystyisit tekemään tuon ennätyksen, kyse onkin siitä JAKSATKO/VIITSITKÖ. Hitto näitä kakaroita.

Ja ei, en ole mikään taivaallinen pelaaja. Average tai ylempi.

• Anonymous
        sfsd kirjoitti:

no tee ite apina perässä

Ooh, mikä counter-argument! I'm in awe.

• ...............
        Nimimerkki kirjoitti:

Kyse ei ole siitä että pystynkö, sillä minä PYSTYN. Kyse onkin siitä KUINKA kauan se kestää. En ole kovin kärsivällinen ihminen, niin en jaksa. Mutta aivan kuten sen kuuluisan Super Mario Bros 3:n kohdalla (taisi olla 13 minuuttia se ennätysaika) niin sen tekijä itse sanoi että hän pelasi emulaattorilla ja käytti save/load taktiikkaa. Tietääkseni hän myös hidasti peliä todella reippaasti jolloin hypyt olivat tarkempia. Jopa SINÄ pystyisit tekemään tuon ennätyksen, kyse onkin siitä JAKSATKO/VIITSITKÖ. Hitto näitä kakaroita.

ja jos viellä senkin jälkeen tulet kirkkain silmin sanomaan että menet sen läpi puolessa tunnissa nii oot vajaa

• partasuti
        Nimimerkki kirjoitti:

jos tolle linjalle lähdetään että "voisin/pystyisin tekee mut en jaksa" ni voisin kans sanoo et minä pystyisin keksimään lääkkeen syöpään ja poistamaan nälänhädän maailmasta, mutta ku en jaksa. ja pystyisin rakentamaan avaruus-aluksen muuta ku en vaa jaksa...

• Nimimerkki
        partasuti kirjoitti:

jos tolle linjalle lähdetään että "voisin/pystyisin tekee mut en jaksa" ni voisin kans sanoo et minä pystyisin keksimään lääkkeen syöpään ja poistamaan nälänhädän maailmasta, mutta ku en jaksa. ja pystyisin rakentamaan avaruus-aluksen muuta ku en vaa jaksa...

Fail. Ensinnäkin syövän keksimisessä ja avaruusaluksen rakentamisessa täytyy olla koulutus, koska niitä ei vaan voi luoda ilman minkäänlaista koulutusta. Vai väitätkö että ihmiset keksii lääkkeitä sairauksiin pelkällä tuurilla? Ja nälänhätää ei voi poistaa muulla kuin ihmisiä tappamalla. HL2:n pelaamisella selviää että pelaa tarpeeksi, tulee kokemusta. Taitoa tulee kokemuksen kautta. Ja plus, se save/load systeemi auttaa ihan helvetisti. Niin kauan vaan loadia että on tunne että noniin, nyt meni todella nopeasti tämä ja tämä kohta läpi. Jotenka nuot "lol pelaa ite sit :GF:G" argumentit eivät toimi.

• Nimimerkki
        ............... kirjoitti:

ja jos viellä senkin jälkeen tulet kirkkain silmin sanomaan että menet sen läpi puolessa tunnissa nii oot vajaa

Olen vajaa koska mielestäni voisin pärjätä paremmin save/load huijauskikalla? Selvä. Sanotko myös että kaikki ne ovat vajaita jotka ovat tuota heppua lahjakkaampia HL2:ssa? Ja sanoinko etten ole katsonut videota, hmmm? :>

Suomi24 rules!

• Nimimerkki
        Nimimerkki kirjoitti:

Fail. Ensinnäkin syövän keksimisessä ja avaruusaluksen rakentamisessa täytyy olla koulutus, koska niitä ei vaan voi luoda ilman minkäänlaista koulutusta. Vai väitätkö että ihmiset keksii lääkkeitä sairauksiin pelkällä tuurilla? Ja nälänhätää ei voi poistaa muulla kuin ihmisiä tappamalla. HL2:n pelaamisella selviää että pelaa tarpeeksi, tulee kokemusta. Taitoa tulee kokemuksen kautta. Ja plus, se save/load systeemi auttaa ihan helvetisti. Niin kauan vaan loadia että on tunne että noniin, nyt meni todella nopeasti tämä ja tämä kohta läpi. Jotenka nuot "lol pelaa ite sit :GF:G" argumentit eivät toimi.

Laitoin vahingossa HL2, kun piti olla HL. Niin siinä käy kun pelaa liikaa HL2:sta.

• .............
        Nimimerkki kirjoitti:

Olen vajaa koska mielestäni voisin pärjätä paremmin save/load huijauskikalla? Selvä. Sanotko myös että kaikki ne ovat vajaita jotka ovat tuota heppua lahjakkaampia HL2:ssa? Ja sanoinko etten ole katsonut videota, hmmm? :>

Suomi24 rules!

et oo tainnut videota katsoa jos luulet sen olevan half-life 2:sesta, ja kyllä nuo temput mitä videossa näkyy vaativat paljon muutakin kuin save&loadin käyttöä, esim uskomattomia hyppyjä paikasta toiseen jne

• .........
        Nimimerkki kirjoitti:

kyllä mä voisin avaruusaluksen rakentaa mut en vaa jaksa

• .........
        Nimimerkki kirjoitti:

Laitoin vahingossa HL2, kun piti olla HL. Niin siinä käy kun pelaa liikaa HL2:sta.

kyse ei olekkaan siitä että saat jollain yhdellä osuudella muutaman sekunnin nopeamman ajan, vaan siitä että väitit meneväsi sen alle 30 minuutissa läpi, eli parantavasi yli 15 minuuttia tuota ennätys-aikaa, saat aika elvis olla jos sen teet. odottelen linkkiä sun 30min videoon, tosin sitä saan odottaa loppuelämäni koska et tule ikinä pääsemään hl1 läpi alle 30min.

• ..............
        ......... kirjoitti:

kyse ei olekkaan siitä että saat jollain yhdellä osuudella muutaman sekunnin nopeamman ajan, vaan siitä että väitit meneväsi sen alle 30 minuutissa läpi, eli parantavasi yli 15 minuuttia tuota ennätys-aikaa, saat aika elvis olla jos sen teet. odottelen linkkiä sun 30min videoon, tosin sitä saan odottaa loppuelämäni koska et tule ikinä pääsemään hl1 läpi alle 30min.

et se tainnukkaa olla sä joka väitti menevänsä alle 30min, vaan joku muu tämän saman ketjun toisessa viestissä, mutta jokatapuksessa väitit pääseväsi nopeammin, joten sanoista tekoihin ja paranna edes 5 minuuttia, sitäkin saan odottaa lopun ikääni

• niinii

jos mä alkasin pelaa tota ni vetäsisin sen alle puoleen tuntiin, oon aika nopee pelaa noita räiskintä pelejä, et turvat kii

• ..............

no todistappa väitteesi ja tee video jossa pelaat sen läpi 30minuutissa, voin sanoa ettet tule IKINÄ onnistumaan siinä

• Half

Täytyy sanoo et aika pro pelaaja hehe...
      Ja näin eka kertaa minkälainen toi loppu isopää boss on, ku en päässy ihan sinne asti.

• shdg

Tää viedeo touhu on niin vanha juttu ei mitään järkeä.

Mutta kuinka moni on nähny HL2 videon

• ........

on se hl2 video tullu kans katottua, mitähä sillä meni aikaa siihen, olisko ollu 2h30min, se ei ole ihan yhtä toiminnan täytteinen kuin tuo hl1-video, johtuen siitä että hl2 on varmaan 1h niitä välidemoja joita ei pääse hyppäämään ylitte, mutta kumminkin ihan hulluja trikkejä siihenkin on keksitty, itelle olis tullu ikinä mielee. tässä linkki kun joku pelaa ravenholmin läpi olisko ollu alle 3min http://www.own-age.com/vids/video.aspx?id=3459

• ..............
        ........ kirjoitti:

on se hl2 video tullu kans katottua, mitähä sillä meni aikaa siihen, olisko ollu 2h30min, se ei ole ihan yhtä toiminnan täytteinen kuin tuo hl1-video, johtuen siitä että hl2 on varmaan 1h niitä välidemoja joita ei pääse hyppäämään ylitte, mutta kumminkin ihan hulluja trikkejä siihenkin on keksitty, itelle olis tullu ikinä mielee. tässä linkki kun joku pelaa ravenholmin läpi olisko ollu alle 3min http://www.own-age.com/vids/video.aspx?id=3459

1min 36 sekuntia, tuossa ravenholm runissa. Ja kenenkään teinin on aivan turha tulla avautumaan että "pelaisin itse sen läpi 10 sekunnissa" koska ette vaan osaa.

• olen

kyllä tossa videossa taitoo tarvii ihan vitusti, mitä väliä vaikka sitä saveload systeemii on käytetty.kukaa ei pysty samaa ku toi heppu, mistä sen half life2 läpimeno jutun oikee saa?

• täältä

• video

• lollotiloo
        video kirjoitti:

missä meen alle 40 minuttii, miten pistän sen teille,kuva on sit aika huonolaatunen

taidat vähä narrata, se o jännää juksata netissä ihmisiä

• Onko semmoisia olemassa? Olisi kovin hauska nähdä.

• .............

en vaa muista mistä se löyty

• asdasdads

voi juma ku toi bunny on ärsyttävä

• fdggsd

se bunnyttaa vaa sen takii et pääsee nopeemmin ku normaalisti juoksemalla

• asdad

miks se sua ärsyttää?

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      66
      6431
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      71
      5868
    3. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      136
      5165
    4. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      62
      4055
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3915
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      38
      3329
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      73
      3138
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      68