...pistäytymään täälä,kun tuol "omal" palstal
luova tauko ilmeisesti...)))
En oo lukenu viel tei viestiketjuu,aattelin ummikkona ängetä sekaan,jos mahtuu??
Tutut nikit täältäkin kai jo peiton alla,vai...)) Saunas tul käytyy,koiran kaa,pyykkiäkin yhen koneellisen pyöräytin,siinä iltatoimet..)) ihan kokonainen vapaapäivä huomen,mihin mä sen tuhlaan,neuvokaas...)))
Tulinpa...
31
1417
Vastaukset
näiltä "normaaleilta"palstoilta seuraa löydy,niin tossa allasi on eräs erittäin huomionkipee keskustelija,joka olisi varmasti mielissän,jospa joku viitsisi alkaa nänen kaa.
Minäkin alkaisin muuten,mutta kun joudun aamulla pitkästä aikaan kellon herättämäksi.
Hyvää huomista vapaapäivää kummiskin.- Äläpäs taas ala arvailemaan
Täällähän saa runoin kaivata ystäväänsä ja jutelle privana ,niin luin jossain aiheessa vai koskeeko se vain määrättyjä kenties?
- antza
Äläpäs taas ala arvailemaan kirjoitti:
Täällähän saa runoin kaivata ystäväänsä ja jutelle privana ,niin luin jossain aiheessa vai koskeeko se vain määrättyjä kenties?
...ei Antza oo oikein kärryillä,halusin vaa jutella jonkun kaa vähän aikaa,mut ei tuo kuulosta oikein siltä...((
- n52
antza kirjoitti:
...ei Antza oo oikein kärryillä,halusin vaa jutella jonkun kaa vähän aikaa,mut ei tuo kuulosta oikein siltä...((
tulen ihan kohta juttelemaan.
- oijoi
Olipas vakkarin viesti taas ilkeä!
oijoi kirjoitti:
Olipas vakkarin viesti taas ilkeä!
kirjoitustani anteeksi,toivottavasti osaan käyttäytyä tulevaisuudessa paremmin.
jk.Olen moitteen ansainnut.Yritän,jos pystyn muuttamaan tapojani ja jos en,ojentakaa niin kauan,että opin.Kiitos tästä asiallisesta palautteesta.
- n52
Olin tuossa jo iltatoimissa ja ajattelin keittää teetä,kun on tuo kahvin juonti mennyt ihan tolkuttomaksi.
Vai vapaapäivä.No yritä tehdä jotain mikä tekisi sen päivän vapaaksi.Siis ne pakolliset pois alta vikkelään ja sitten sitä mitä itse haluat.Ulos?Elokuviin?Ystävälle?jne.Tai ei mitään muuta kuin vain oloa ja löhöilyä?
Vietä nyt mukava päivä kumminkin ja nauti.
ps.voi olla,että saat jotain provo viestejä,mutta älä välitä sillä täällä palstalla on kuitenkin niitä mukaviakin.- antza
iltatoimet tein,saunas,pyykinpesu,siinäpä yhelle
illalle ihan riittävästi...))
Ei oo huomen löhöilypäivä,kaupunkiin heti 9 jälkeen,sit lisää pyykinpesuu,siivousta,syödäkin pitäs..(( Saisit tulla jeesaan...)))
Kahvii täs nytkin litkin,loppu eilen kahvi, en viitsinyt lähtee sen takii kauppaan. Siitähän tuli melkein kuin krapula,päätä särki ja heikotti..(( oon kova kahvin juoja,sen huomaa jos joutuu pitemmän aikaa ilman olemaan....siis kahvii...))) - n52
antza kirjoitti:
iltatoimet tein,saunas,pyykinpesu,siinäpä yhelle
illalle ihan riittävästi...))
Ei oo huomen löhöilypäivä,kaupunkiin heti 9 jälkeen,sit lisää pyykinpesuu,siivousta,syödäkin pitäs..(( Saisit tulla jeesaan...)))
Kahvii täs nytkin litkin,loppu eilen kahvi, en viitsinyt lähtee sen takii kauppaan. Siitähän tuli melkein kuin krapula,päätä särki ja heikotti..(( oon kova kahvin juoja,sen huomaa jos joutuu pitemmän aikaa ilman olemaan....siis kahvii...)))lukemassa eilistä ketjua?
- antza
n52 kirjoitti:
lukemassa eilistä ketjua?
...lukenut,kuin osittain,mitä siel oli??
Voin vilkaista nyt....)) - n52
antza kirjoitti:
...lukenut,kuin osittain,mitä siel oli??
Voin vilkaista nyt....))karjalanmurre kurssit käynnissä ja minä tykkään siitä murteesta,koska siinä on jotenkin aina ilo läsnä =)
- Nanni
n52 kirjoitti:
lukemassa eilistä ketjua?
anteeksi jos keskeytän jotain mutta kaipaan
myös kepeää keskustelua, kun tuntuu että kaikki
huumorintaju alkaa loppumaan palstalta.
En ymmärrä enää mittään, mutta en tiedä täytyykö
tähän aikaan enää ymmärtääkään mitään vai pitääkö
pistää pää "polsterille". Oletko muuten kuullut
sanaa polsteri aikaisemmin? - n52
Nanni kirjoitti:
sanaa polsteri aikaisemmin?sanan kuullut,mutta en tiedä mitä moinen merkitsee?
Tuhma vitsi? - n52
Nanni kirjoitti:
sanaa polsteri aikaisemmin?olisiko kovan puoleinen tyyny tai kissan syli kerro jo!
- n52
Nanni kirjoitti:
sanaa polsteri aikaisemmin?oisko se halsteri vai kuutamo ilta tai käkikello nyt minä tiedän se on vrmasti kauppakassi joka jäi sinne Suomen Joutseneen1
- Nanni
n52 kirjoitti:
olisiko kovan puoleinen tyyny tai kissan syli kerro jo!
tyyny. Mummoni tapasi komentaa meitä kakruja
nukkumaan sanomalla "pää polsteriin heti".
Olisitpa nähnyt kun mummoni vanhempi sisko
komensi sitä aamupesulle ( molemmat olivat silloin
pitkästi yli 80 )ja luki sille päivän sanomia.
Mummoni ei halunnut kuunnella ja sisko siihen että
"sinähän kuuntelet että pysyt jyvällä maailman tapahtumista" Molemmat olivat hieman dementoituneita. Se oli sitä arkipäivän huumoria. - n52
Nanni kirjoitti:
sanaa polsteri aikaisemmin?maate ku miun pää män pyörälle ja löysihä mie vastauksenkii =)
- mies 47v
n52 kirjoitti:
maate ku miun pää män pyörälle ja löysihä mie vastauksenkii =)
Kävimpä myös palstallanne ja huomasin että asian pitää olla riitävän yksin kertainen niin kommentteja riittää
- Antza
n52 kirjoitti:
maate ku miun pää män pyörälle ja löysihä mie vastauksenkii =)
...just 4.,mie jo kukun tääl,jotta varhaisaamua
Siul,ja kaikil muilkii,jos sattuut maziinan ääres
olemaa,työn taiunettomuuven merkeis....)))
Kylmyys jatkuu tuol seinii ulkopuolel, -19 täälpäin, (Päijät-Häme). KOhvii täs lipittelen,ja vähä mietin,mis järjestykses sitä tää päivä pannaan....siis pakettiin....)))
Kyl tuos miu näpyttelemises olis vähä parantamisen varaa...(( Käytös viel polliisin
yksisormijärjestelmä,jos tää täst kohenis...))) - n52
Antza kirjoitti:
...just 4.,mie jo kukun tääl,jotta varhaisaamua
Siul,ja kaikil muilkii,jos sattuut maziinan ääres
olemaa,työn taiunettomuuven merkeis....)))
Kylmyys jatkuu tuol seinii ulkopuolel, -19 täälpäin, (Päijät-Häme). KOhvii täs lipittelen,ja vähä mietin,mis järjestykses sitä tää päivä pannaan....siis pakettiin....)))
Kyl tuos miu näpyttelemises olis vähä parantamisen varaa...(( Käytös viel polliisin
yksisormijärjestelmä,jos tää täst kohenis...)))Pidä nyt ittes lämpimis,jos siel niin kylmä.
Tääl päin on puolet vähemmän, siis jossain päin,mut rannikol kumminkii =) - n52
Nanni kirjoitti:
tyyny. Mummoni tapasi komentaa meitä kakruja
nukkumaan sanomalla "pää polsteriin heti".
Olisitpa nähnyt kun mummoni vanhempi sisko
komensi sitä aamupesulle ( molemmat olivat silloin
pitkästi yli 80 )ja luki sille päivän sanomia.
Mummoni ei halunnut kuunnella ja sisko siihen että
"sinähän kuuntelet että pysyt jyvällä maailman tapahtumista" Molemmat olivat hieman dementoituneita. Se oli sitä arkipäivän huumoria.vastauksest.Enhän mie sit ees huoman ku vast aamul.Se pää män.Tovottavast tulloo viisaampan takas =)
- sirkku:)
n52 kirjoitti:
Pidä nyt ittes lämpimis,jos siel niin kylmä.
Tääl päin on puolet vähemmän, siis jossain päin,mut rannikol kumminkii =)Ähäkutti, enpäs tunnutkaan merkittynä... enkä murteellakaan puhuvana tällä kertaa...
Jälleen (olevinaan) kiireinen, mutta lukaisin nopeasti ketjua, ja jäin miettimään, että olisipa kiva tietää, missäpäin rannikkoa lienet... Meinaan, kun itsekin meren äärellä olen...
Jatkoja kaikille... Ainakin, jos omat ei riitä...;)
Palailen... - sirkku:)
n52 kirjoitti:
Pidä nyt ittes lämpimis,jos siel niin kylmä.
Tääl päin on puolet vähemmän, siis jossain päin,mut rannikol kumminkii =)Joku tuolla jossain kaipaili huumoria palstalle... No, tuossahan sitä tuli...;)
...tunnutkaan...;)
tunnutkaan tarkoittaa kai siis samaa kuin tullutkaan...?;)))
P.S. Paistaakos sinulle aurinko??? - n52
sirkku:) kirjoitti:
Joku tuolla jossain kaipaili huumoria palstalle... No, tuossahan sitä tuli...;)
...tunnutkaan...;)
tunnutkaan tarkoittaa kai siis samaa kuin tullutkaan...?;)))
P.S. Paistaakos sinulle aurinko???Helsinki-Kotka-Kouvola välillä.
Täällä paistaa aurinko =)
Eiks tunnukkaa oo tunnukkaa?
Eiks tullukkaa oo tullukkaa?
Älä sie tot miun päätäi jakuvast pyöritä ku yks uros jo sitä pyörälle pistää.Mie en koht tiiä enää mitää mistää jos mie raukka oonkii aina luullu jotaa tietävänt ja jot jos se onkii luuloo et mie jotaa tiiän ko mie luulen jotaa tietäväi luuloist =) - sirkku:)
n52 kirjoitti:
Helsinki-Kotka-Kouvola välillä.
Täällä paistaa aurinko =)
Eiks tunnukkaa oo tunnukkaa?
Eiks tullukkaa oo tullukkaa?
Älä sie tot miun päätäi jakuvast pyöritä ku yks uros jo sitä pyörälle pistää.Mie en koht tiiä enää mitää mistää jos mie raukka oonkii aina luullu jotaa tietävänt ja jot jos se onkii luuloo et mie jotaa tiiän ko mie luulen jotaa tietäväi luuloist =)Älä sie tot miun päätäi jakuvast pyöritä ku yks uros jo sitä pyörälle pistää.Mie en koht tiiä enää mitää mistää jos mie raukka oonkii aina luullu jotaa tietävänt ja jot jos se onkii luuloo et mie jotaa tiiän ko mie luulen jotaa tietäväi luuloist =)
Huomasitko; kopioin tarkoituksella tekstistäsi pätkän...;) Meinaan, että koska veit sanat suustani, minun ei tarvitse niitä erikseen tähän näpytellä - ja näppäimiäni ja sormenpäitäni kuluttaa...
Nyt on kiirusta, mutta palaillaan... Minä olenkin tällä toisella suunnalla rannikolla... Siis Varsinais-Suomessa... Kai siitä jo huutanut olenkin...!;))) - n52
Älä sie tot miun päätäi jakuvast pyöritä ku yks uros jo sitä pyörälle pistää.Mie en koht tiiä enää mitää mistää jos mie raukka oonkii aina luullu jotaa tietävänt ja jot jos se onkii luuloo et mie jotaa tiiän ko mie luulen jotaa tietäväi luuloist =)
Huomasitko; kopioin tarkoituksella tekstistäsi pätkän...;) Meinaan, että koska veit sanat suustani, minun ei tarvitse niitä erikseen tähän näpytellä - ja näppäimiäni ja sormenpäitäni kuluttaa...
Nyt on kiirusta, mutta palaillaan... Minä olenkin tällä toisella suunnalla rannikolla... Siis Varsinais-Suomessa... Kai siitä jo huutanut olenkin...!;)))siulle ku kerran kerkiän jot hyvät illan jatkot siul ja laitan siulle myös =)
Iha lopullisest höperöks tuo naapuri menny! - sirkku:)
n52 kirjoitti:
siulle ku kerran kerkiän jot hyvät illan jatkot siul ja laitan siulle myös =)
Iha lopullisest höperöks tuo naapuri menny!en ensmäist lausettais ymmärtänt...
'Käyn viel siulle ku kerran kerkiän...'?
Toise lausees ymmärsin erinomasest...
Pirulaut... Mut oha siin yks hauskakii juttu olemas... Sie et taija tietää...? Mie en puhu nyt itestäin... Tutkiha vähä siekii...;) - n52
en ensmäist lausettais ymmärtänt...
'Käyn viel siulle ku kerran kerkiän...'?
Toise lausees ymmärsin erinomasest...
Pirulaut... Mut oha siin yks hauskakii juttu olemas... Sie et taija tietää...? Mie en puhu nyt itestäin... Tutkiha vähä siekii...;)siitä johtuvaa kun minulla oli kiire ja yksi pahoista puolistani on jatkaa ajatuslausetta ääneen niin,että en älyä aina ettei kuulia kuule mitä minä ensin ajatuksissani sanoi.
Tämä on vain yksi pieni juttu josta en ole päässyt pois ja se aiheuttaa joskus huvittavia tapauksia.Ystävät tietävät ja tuntemattomat katsovat hitaasti,mutta ei haittaa tahtia.
Luin,luin ja luin.Yritin menny,mutta en tajua!
Jumalavita jos et kerro minulle vastausta niin nauratan sinulta vatsan kipiäksi!
Hyvät ilot siulle lopuiäkses =) - hennaliisa1
n52 kirjoitti:
siitä johtuvaa kun minulla oli kiire ja yksi pahoista puolistani on jatkaa ajatuslausetta ääneen niin,että en älyä aina ettei kuulia kuule mitä minä ensin ajatuksissani sanoi.
Tämä on vain yksi pieni juttu josta en ole päässyt pois ja se aiheuttaa joskus huvittavia tapauksia.Ystävät tietävät ja tuntemattomat katsovat hitaasti,mutta ei haittaa tahtia.
Jumalavita jos et kerro minulle vastausta niin nauratan sinulta vatsan kipiäksi!
Hyvät ilot siulle lopuiäkses =)et ei saa stressaantuu.
Voi hyvät ihmiset ko joku sannoo, et ei saa sitä ja tätä.
Miu työ on sellane et se kyssyy henkisii voimii ja ko hermostuu, ni vereaine nousoo.
Sit toine asia mikä nostaa painetta on huolet.
Mie ko kuulin uutisist,et Helsingis on kymmenii - oliks se kuuskymment ihmistä viety sairaalaa, ko ne on olleet autokolaris- liukkaast kelist johtuvas, ni mie oikei tunsin ko verepaine kohos.
Aattelin heti et ne ovat sukulaisii, tai ystävii, joita assuu pääkaupukiseuvul.
Mäniks tää tas asia vierest?
Tällästä vaa tul nyt mielee ja myö karjalaiset haastetaa aina mikä ensimäiseks tulloo mielee.
Nyt mies huuteloo tuolt toisest huoneest et satakunta kolarii Helsingis!Hää kahteloo teksti TV:tä. - sirkku:)
n52 kirjoitti:
siitä johtuvaa kun minulla oli kiire ja yksi pahoista puolistani on jatkaa ajatuslausetta ääneen niin,että en älyä aina ettei kuulia kuule mitä minä ensin ajatuksissani sanoi.
Hyvät ilot siulle lopuiäkses =)Ihan pikaisesti:
Sinulle on postia.
Kyseisestä asiasta...;)
- Sanoisin
ettäpä opiskelin poikani kanssa Kekkosen valintaa pressaksi vuonna oliko sen nyt 1956 tai no olihan se ja tuli taas huomatuksi miten historian opetus onkaan muuttununut aikojen saatossa,
Parempaan päin ollaan menossa.
Hauskaa illan jatkoo.
J.k: Kaikki (ei ihan) samat jutut tehty.
J.J.K olen valitettavasti saunalle yliherkkä, et se pois lukien.
Tuhlaa se itsees, siis se huomispäivä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604996Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362269Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti612144- 2192122
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2141347Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä181148- 89956
Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai47933- 66887
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12859