Hurghaana egypti

Anonyymi

Onko turvallinen alue vai kannattaako olla menemättä jouluna varattu matka

10

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ottaisi riskiä matkustaa sinne lainkaan.

    • Anonyymi

      Ensin varaa matkan ja sit kyselee Suoli 24:llä, kanattaako mennä?
      Taidat olla elämämkoululainen?

    • Anonyymi

      Kyllä siellä turvallista on, mekin käytiin tänä vuonna ja oli kivaa!

      • Muslimit inhoavat ja vihaavat kristittyjä yli kaiken.
        Muualla maassa islamistit teurastavat omia kansalaisiaan satamäärin. Näppärä ja suosittu tapa Kairossa on teljetä kristityt kirkkoihinsa ja polttaa heidät elävältä.

        Matkustamalla tuohon saastaiseen ihmisarvoja kunnioittamaan maahan tuette omalta osaltanne kristittyjen joukkoteurastuksia.

        Edelliseltä kommentaatorilta kysyisin että mikä siellä oli kivaa?


      • Anonyymi
        nazi kirjoitti:

        Muslimit inhoavat ja vihaavat kristittyjä yli kaiken.
        Muualla maassa islamistit teurastavat omia kansalaisiaan satamäärin. Näppärä ja suosittu tapa Kairossa on teljetä kristityt kirkkoihinsa ja polttaa heidät elävältä.

        Matkustamalla tuohon saastaiseen ihmisarvoja kunnioittamaan maahan tuette omalta osaltanne kristittyjen joukkoteurastuksia.

        Edelliseltä kommentaatorilta kysyisin että mikä siellä oli kivaa?

        Kommentoit varmana asioita, joista samantien kyselet. Persu ei pysty edes kartalle sijoittamaan Egyptiä, saati missä on Hurghada. Miksi kyyläät matkailusivuja, kun aihe on sinulle ja muille persuille mystinen?


      • En ole aikoihin nähnyt ääliömäisempää kommenttia joka taasen tuli persekärpäseltäni SenssuSianNailta.

        Persut? Egyptissä?

        Olen käynyt monissa muslimaissa, Egyptissä jopa 2 x. Motiivinani ovat olleet pyramidit joista yhden huipulle olen kiivennyt.
        Minua nuo muslimimekkojäbät eivät ole häirinneet.
        Osaavat englantia sen verran että ymmärtävät painu vittuun- kansainvälisen lauseen.

        Toistan kysymykseni hra Anonyymille; Senssu voi nyt pitää turpansa kiinni:
        - Mikä siellä oli kivaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommentoit varmana asioita, joista samantien kyselet. Persu ei pysty edes kartalle sijoittamaan Egyptiä, saati missä on Hurghada. Miksi kyyläät matkailusivuja, kun aihe on sinulle ja muille persuille mystinen?

        Sinä persujen vihaajahomo. Olen taatusti matkustanut maailmalla enempi kuin sinä.
        Ja äänestän Jussin puoluetta. Olen persu ja onnellinen siitä. Ps. Kommarit hirteen.


    • Anonyymi

      Luulet olevasi suomi24 sivuilla tärkeä tekijä, että oikein"seuraajia" muka. En usko, että olet englanniksi sanonut noin Egyptissä ja miten se kiipeäminen mihinkään liittyy? Onhan noita pohjois-Afrikan maita ollut myynnissä vuosikymmeniä valmismatkoina. Tokkopa olet Kadonneen aarteen metsästäjä.

      • Kiitän mielenkiinnosta.

        Kirjoituksiani kopiodaan palstalta toiselle joka on sinänsä imartelevaa. On sama mitä uskot minun uskaltaneen sanoa laihoille helmamekoille. Hienosti ovat iholta kavahtaneet muutaman metrin hajuetäisyyden päähän.

        Pyramidille kiipeämisen mainitsin siksi että minua kiinnostaa Egyptin muinaiskulttuuri eikä nykyinen jota ei ole.

        Ensimmäisen kerran kävin lomallani Kairossa palvellessani YK- joukoissa. Kehtasivat heittää lentoaseman putkaan pariksi tunniksi koska diplomaattipapereissani oli maininta että olen oleskellut Israelissa. YK- passi on diplomaattitunnus.
        Ääliöt päästivät tosin häkistä anteeksipyyntöjen saattelemana.

        Juu ja heh heh....., en ole kadonneita aarteita todellakaan koskaan metsästänyt.


    • Anonyymi

      En mene enää Egyptiin. Talvella kylmää. Hotellin työntekijät ovat orjia ja kostavat turisteille ilmeisesti laittamalla omia ulost.ruokaan, sylkemällä ym. Voin sanoa että siitä on loma kaukana kun joka puolella on koneasein varustettuja sotilaita. Hotellien rannoilla portit ja vartijat. Ei enää koska hirveä vatsatauti, pelko, kylmyys ja pimeys.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5630
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3567
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1692
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1690
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      91
      1156
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1119
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      829
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      828
    Aihe