Olen liian täydellinen äitipuoli

Anonyymi

Pidän kotini siistinä, vaikka talossamme majailee joskus miehen lapset. Joskus tuntuu että siivoon likaa kun kohta on täysin mullin mallin. Ei ole kiva jos tulee yllärivieraita ja talo on roskia puolillaan.
Ruokana on aina hyvää ja terveellistä ja päytäkattaus viimesen päälle. Mutta ei miehen lapset sitä arvosta, vaikka yritä kaikkeni, että oppisivat kunnon tavoille ja käyttäytymään.
Myös meillä puhutaan kauniisti toisillemme, en siedä huutamista mutta joskus vaan hermo menee kun miehen lapset riitelee ja haastaa riitaa yllemme.
Eivät reesut osaa vielä arvostaa minua ja kohdella hyvin, vaikka olen heidän äitipuoli ja vaadin siisteyttä ja hyvää käytöstä.
Joskus tekisi mieli heittää hanskat nurkkaan ja lähtä lätkimään, mutta sitten miehen lapsilta menisi esikuva ja malli miten toimia, jos lähtisin, joten en voi jättääheitä pulaan.
Miehen exääkään emme ole vielä saaneet kuriin, ja säälimme häntä kun on niin yksin ja kateellinen meille.
Minkä sille voi kun olemme täydellisiä ja hän vaan maalaistalon tyttönen, joka ei osa muuta kun narista ja valittaa. Ei osaa kiittää eikä olla onnellinen meidän puolesta, lapsista tulee kyllä samanlaisia hankalia otuksia. Tullut jo, mutta usein ummistan silmäni, kun en halua nhdä taitamattomuutta, osamattmuutta, laiskuutta ja syrjäytyneisyyttä.

1

58

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

BLAAAAA, BLAAAAAA miehen lapset ja johtaja äitipuoli BLAAAAAA
      Keksi nyt hyvä ihminen jotain muuta Provoa tyhmä trolli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maailman suurin sanomalehti: Sanna Marin on coolein poliitikko

Sanna saa taas ylistystä maailmalla. Ja mikäs siinä, onhan hän ylivoimaisesti paras pääministeri Suomen historiassa. https://www.iltalehti.fi/ulkomaa
      Maailman menoa
      456
      2372
    2. Petteri Orpo väläyttää leikkauksia: 'Me joudumme säästöihin ja sopeutukseen'

Jätti-inflaatio sähkö, polttoaineet, ruoka ym. kallistuu hurjasti ja Petterin kokoomus haluaa leikata, ja kokoomuksen tuntien leikkauksien painotus ni
      Maailman menoa
      131
      1293
    3. Sanna Marinin UUSI sähellysvideo julki. Iljettävää ja kuvottavaa katseltavaa

En olisi uskonut että näen maamme pääministeristä näin puistattavan videon. Jos jäljellä oli vielä ripaus arvovaltaa ja kunnioitusta pääministeriä koh
      Maailman menoa
      275
      1111
    4. Kerrotko mies mikä minussa on vikana?

Kun, et kerran lähesty?
      Ikävä
      182
      1094
    5. Parveketupakointi

Tupakoija on itsekäs ja piittaamaton muista asukkaista, parvekkeella tupakoijan savu kulkeutuu useisiin lähistöllä oleviin asuntoihin. Ei ole mukavaa
      Maailman menoa
      136
      1019
    6. Mulla on ikävä sua

Se on paisunut ihan valtavaksi ja täyttää mun koko pään. Naiselle
      Ikävä
      45
      959
    7. Olen pahoillani

Ei ollut muuta vaihtoehtoa
      Ikävä
      46
      854
    8. Kellyn velat on jo 34000 ja on kelan asiakas.

Tälläistä nää naiset on kaikki samanlaisia, kun mies ei maksa niiden velkoja ja elämää niin kaikki menee vaan ulosottoon.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      46
      834
    Aihe