kakspuoliteipin irrotus seinästä?

kilo 2p teippiä seinisä

Miten he****sä saa maalipintaseinästä kakspuoliteipin irti iliman että jää jäläkiä? apua.

10

27241

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arkkivaari

ensin liottaa teippiä puhdistetulla bensiinillä. Apteekista löytyy rasvattomin laatu - apteekin hintaan tietty ;). Jos seinä ei ole herkkä rasvaantumaan, ns savukkeensytytinbensiini käy oikein hyvin.
      Tämä pätee useimpiin tarroihin yms.

• samoin

kuin kontaktimuovi ja tarratkin.. Lämpöä kehiin, vaikka tukankuivaaja avuksi. Jos seinään jää liimaa, niin tärpätti, ksyleeni, bensa, tinneri, asetoni, sprii tms.. avuksi. Kaikkiin liukenee, mitä rajumpaa kamaa, sen helpommin.

• ; )

Suhauta hieman OFF:ia siis sitä hyttys karkoitetta ja anna vaikuttaa hetki.Sen jälkeen pukkaa vaikka lastalla.Ei tarvi itkua eikä hammasten kiristystä ja pintakaan ei kärsi.Toimii taatusti,olen itse kokeillut palapeilin irroituksessa.

• keino

Osta maaliliikkeestä tai rautakaupasta lakkabensiiniä, myös tärpätiksi sanottua maalien ohenteena ja pensselien pesussa käytettyä ainetta. Litra ei monta euroa maksa. Irroittaa kaikki tahmaiset tarrat, rasvatahrat jne. kuivalta maali- ja lakkapinnalta alustaa vahingoittamatta. Myös kumi ja muovit sietävät hyvin tämän aineen.

• kumittaja

Minä sain teipit irti pyyhekumilla jynssäämällä! Hiukan hidasta, mutta ei jää jälkiä. Liuotteet kun saattavat liuottaa maalin, jolloin seinä jää laikukkaaksi.

• hinkkaaja

En ole alkuperäinen kysyjä, mutta otin vinkistäsi vaarin ja hinkkasin halvalla koulukumilla vanhojen tarrojen jäljet pois jääkaapin ovesta ja näyttöpäätteen kehyksistä, joihin lapset oli joskus tarroja laittaneet. Tuli kuin uudet ja naarmuista ei tietoakaan. Loppupyyhintä normaaliin tapaan nihkeällä rätillä ja avot!

Kiitos Kumittajalle hyvästä neuvosta!

• Tuskastunut!!

Aivan loistava oli tuo pyyhekumi idea. Tarrat lähti kuin unelma. Mun mielestä erittäin nopea tapa, perus hinkkaamiseen verratuna. Kiitos!

• Auto konkari

Teippiliimojen/tahrojen poistoon on hyvä aine WD-40 tai joku muu CRC tuote.

• Anonyymi
        Auto konkari kirjoitti:

Teippiliimojen/tahrojen poistoon on hyvä aine WD-40 tai joku muu CRC tuote.

Eli rasva, vaikka ruokaöljy.

• Anonyymi

Olkoonkin että aihe on jo ikivanha, rautakaupasta saa akkuporaan kiinnitettäviä pyyhekumilamelleja, jotka toimivat kuten pyyhekumi, mutta vähemmällä vaivalla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      165
      6084
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      147
      1694
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1478
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1250
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      43
      859
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      28
      824
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      91
      785
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      759
    9. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      709
    10. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      218
      702
    Aihe