Erilainen tapaaminen... Onnellisesti kimpassa!!

Anonyymi

Torstai ilta.. Puhelimeen tuli viesti: Tuutko kaffelle ja iltaa istumaan? Olisi kiva tosiaan vaihtaa kuulumisia pitkästä aikaa??
Katjasta ei ollut kuulunut vuosiin ja hänellä oli tullut muutama kuukausi ero miehensä kanssa. Ajattelin et mikäs siinä. Mukava ihminen taannoisilta nuoruus vuosilta.
Tuli toinen viesti.. "Vieläkö sulla on ne kumiasut ja varusteet?".. Juu! Onhan ne! Ajattelin mielessäni. Parikymppisenä kun en voinut vanhempien luona asuessani pukeutua kumiasuihin niin Katjan opiskelija kämpässä pidin iltaisin kumiasuja kun jutustelimme ja frendit pyöri telkusta.. Katjaa ei asia kiinnostanut taikka haitannut..
-Vietetäänkö rentoo iltaa kuin aikanaan?? Tuli kolmas viesti. Mietin et mikäs siinä. Vastasin että sopii mainiosti.
-Tuu perjantaina 5 aikoihin ni laitan evästä samalla. Hymiö oli viestissä perässä.. Laita kunnon puku päälle jos sellasta löytyy.. Luki vielä ps.ota se pervo kaasunaamari mukaan.. Haluan tutkia sitä..
Perjantai tuli.. Lähin töistä aikasemmin jotta saisin asustetta päälle.. Tiukka catsuit,sukat,korsetti,saappaat ja kunnon remmivaljaat. Tottakai oli myös kunnon kumiset bermudat ja munat täyden kumin peitossa sekä mausteena 6:n remmin harness tiukasti paikallaan.
Siviilit päälle ja autolle.. Matkaa oli n.20 kilsaa.. Viestinä oli tullu aikasemmin.. "Aja takapihalle ja tuu kellarin ovesta sisälle..se on auki.. En halua et naapurit kyyläilee! "
Pääsin perille. Otin lätkäkassini takapenkiltä ja suuntasin kivan näköistä taloa kohti. Kellarin ovi oli auki. Avasin sen ja astelin sisälle.. Laitoin kassin alas. Samalla kuulin yläkerran portaista tutun huudon. Moikka!! Pitkästä aikaa!! Kiva nähdä! Katja tuli luokseni ja heti halaamaan.. Oli tosi mukava nähdä pitkästä aikaa.. Mitä kuuluu? Kysy Katja? Tehtiin siinä pienet kuulumisen vaihdot ja yleiset kyselyt.. Hmm.. Tuumasi Katja! -laitoit varustetta päälle kun pyysin? Juu! Vastasin. -Ruoka ei ole ihan vielä valmista.. Menee tunnin verran vielä.. Katja sanoi. Ei tässä oo kiire. -vastasin. Haluatko olla hetken kiinni ennen kuin ruoka valmistuu?? Katja kysy ivallinen ilme kasvoilla.. Voishan sitä ollakkin. -vastasin. No tuu sit tänne peremmälle.. Laitan sut tohon kellarin pylvääseen kiinni siksi aikaa.. Laitoin itelleni kahleet ranteisiin.kunnon hanskat,nilkkoihin kahleet,kunnon paksu kaulapanta ja huppu! Paketti valmis!
Aika tyylikäs!! Katja tuumas. No niin! Polvilleen ja selkä tolppaa päin! Tuli ivallinen komento.. Vartti kului ja olin todellakin tiukasti sidottuna paksussa puisessa tolpassa kiinni. Onko hyvä? Kysyi Katja? Juu on! -vastasin.. No hyvä! Missä se maski on? Kysyi Katja? Tuolla laukussa vastasin.. Hän käveli laukulle ja kolusi sitä hiukan.. Tiesin miten tässä käy.. Katja asteli eteeni kyseinen kaasunaamari kädessään. Laitanko sulle?? Tuli kysymys? Saatat yllättyä.. Tuli vastaus perään! Juu! Laitetaan vaan. -vastasin
Tunsin kuinka silikoniset nenäletkut alkoivat tunkeutumaan nieluun asti ja remmit kiristyivät pään ympäri ja koko suuntäyttävä kapula istui paikalleen. Täydellinen mahdottomuus puhumiseen!
Onko hyvä? Kysyi Katja -nyökkäsin että kaikki hyvin!
Kiva! Odottele tässä nyt sit hetkinen ni käyn laittamassa pöydän ja ruuan meille valmiiksi. Katja lähti portaita kohti astelemaan jumppavaatteissaan ja tuumasi portaissa.. -laitan valot pois niin saat hiukan fiilistellä..
Olin täysin sidottuna ja mitään mahdollisuutta liikkumiseen ei ollut. Ajan taju himmeni pimeässä kellarissa. Jonkun ajan kuluttua kuulin kumisen huppuni läpi kopinaa portaikosta.. Hidasta kopsahtelua.. Kellarissa syttyi pienet LED-valot seinillä ja näin jonkun tumman hahmon lähestyvän mua. Mitä hittoo? -mietin pikasesti..kopina koveni ja hahmo alkoi selkiintyä.. Valot hiukan kirkastu ja .. MITÄ VITTUA!! Yritin rimpuilla mutta tiukat remmit ja köydet pitivät tiukasti paikallaan!!
Edessäni seisoi tiukkaan kumiin pukeutunut nainen,korkosaappaat reisiin asti,tiukka korsetti,hanskat,rannekahleet,raju piikkipanta kaulassa,letkut roikkuivat jalkovälistä,täysin mustan kumin peitossa ja kaiken kruunasi raju kaasunaamari!!!
Mitäs pidät?? Kuului naamarin takaa!!
Yritin sanoa edes jotakin mutta suukapula esti kaiken..
Taidat tykätä!! Tai niin ainakin kullisi sanoo!! Kuului maskin takaa.
En voinut mitään kun jäykistyin välittömästi näkemästäni ja kulliharnes alkoi puristamaan..
Tiedätkö mitä? Kuului maskin takaa.. Se oli Katja!
Tää on sun syy.. Aikanaan viaton leikki sytytti mielenkiinnon! Ja edelliset suhteet ei oo sitä sammuttanut!! Tiedän et oot sinkku ja ei mitään vakavaa oo menossa.. Tiesitkö että sulla on muuten nyt nälkä!
Katja oli tosiaan laittanut ruokaa.. Tehosekoittimen läpi!! Tunsin kuinka hän työnsi ruuan sisääni suurella lääkeruiskulla nenäletkujen kautta. Tämän jälkeen hän asteli eteeni ja yhdisti nenäletkut hänen jalkovälistä tulevaan letkuun.
-meillä on vain yksi vaihtoehto!! Tunsin kuinka hän otti kaulapantani pois ja vaihtoi tilalle kuristuspannan..
Susta tulee mun orja!!!
Tiesin että nyt oli tosi kyseessä.. Nyökkäsin kerran..

2

2456

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tarina jatkuu..
      Katja kiristi pantaani hitaasti.. Tunsin kuinka hengitys vaikeutui.. Sitten huomasin kuinka Katja kiihottui ja hengitys maskin takana syveni ja nopeutui! Kullini oli täydessä seisokissa ja remmiharnes teki olotilasta kiihottavan tuskaisen! Sulla ei ole vaihtoehtoja!-kuului maskin takaa. Katja astui pari askelta ja irroitti letkut jotka olivat liitettynä hänen puvun letkuihin. Ai niin!sähän et pysty puhumaan saati vastustelemaan mua!! -Katja sanoi. Ihmettelet varmaan mistä on kyse? Kuului jatkoa. Olen muutaman vuoden jo ollut kiinnostunut pervosta kinkyilystä.. Jotenkin se sun taannoinen asujen pito herätti erikoista mielenkiintoa. Exä ei tajunnut näistä mitään ja siksi sainkin hyvin kerättyä kunnon varusteita kaikessa rauhassa. Yritin saada sanoja ulos suustani mutta se oli mahdotonta.
      Otan nyt hetkeksi ton sun maskin pois jotta voit puhua.-Katja sanoi. Tunsin kuinka remmit löystyivät ja maski irtosi kasvoilta.. Letkut ja suukapula hellitti hetkeksi.. Voi vittu!! Pääsin sanomaan! Samalla kuului ivallista naurua Katjalta.. Katja seisoi täysissä kumivarusteissa edessäni ja kädessään roikkui se pervo maski jota 20 vuotta sitten villeimmissä fantasioissa toivoin Katjan mulle pukevan.
      Älä ny tyri tätä.. Oon miettinyt asioita ja ottanut ison riskin tän tapaamisen suhteen..-Katja sanoi. Ei tässä nelikymppiset enään mitään treffailla ala.. Mennään suoraan asiaan! Mitäs sanot?
      Olin ihan ihmeissäni ja silti hiukan jännitti.. Niin? Kysyin.. Mitä sä nyt tällä tarkotat? No! Tehdään tää kerralla selväksi.. Meidät on tarkotettu yhteen ja sä muutat tänne mun luo.Susta tulee mun toyboy jota mä kuritan niin paljon ku haluun ja sun ainut tehtävä on miellyttää mua! Sun paikka on täällä kellarissa ja tuosta vanhasta autotallista on tehty huone jossa mä pidän sua!! Tulet olemaan siellä kahlittuna tiukassa kumiasussa taikka sitten erittäin epämiellyttävässä nahkaisessa bondage puvussa!! Ja nahkapuku on niitä hetkiä varten kun tulen pieksemään ja kurittamaan sua!! Tulet kokemaan erittäin sadistista kohtelua.. -mitäs tähän sanot?? Kysymys tuli huohottaen maskin takaa.. Tunsin kuinka kullini koveni tästä ehdotuksesta.. Hiukan leuka vapisten koitin niellä.. Ei oikeen tahtonut onnistua.. Mietin samalla että tämä on se hetki mitä olen odottanut viimiset 20 vuotta.. Sain nielaistua ja hiukan selvitettyä ajatuksiani.. Onko se joka päivä sit täällä ja yö? Kysyin. No ei nyt ihan.. Mutta 3-4 vuorokautta ainaskin viikosta. -Katja vastasi. Nielaisin hitaasti uudemman kerran ja katsoin sitä ilmestystä edessäni. Olihan se näky aivan saatanan kiihottava! Ei ollut mitään menetettävää taikka estettä tälle ehdotukselle.. Kelasin mielessäni.. Ok! Suostun! Vastasin. Loistava homma!!- kuului Katjan maskin takaa. Hän asteli lähemmäksi maski kädessään.. Ai niin muuten.yksi asia tulee sit vielä mutta kerron sen kohta kun saadaan maski takaisin sulle.. Ja nyt vitun HUORA tää maski takasin päähän ja vähän äkkiä!! Katja käski tiukkaan sävyyn ja samalla tunki letkut nenään,kapulan suuhun ja veti maskin remmit todella piukalle.. Ei tässä oo koko iltaa aikaa ihmetellä.. Tunsin kuinka hän hiveli kumisella kädellään päätäni ja tarrautui nenäletkuihin. Näin kuinka hän liitti ne takaisin jalkovälistä tulevaan letkuun.. Niin! Se yksi asia.. Samalla hän tarrasi kiinni kuristuspantaan ja veti sitä tiukemmalle. Mä en muuten sitten käy kusella vessassa ollenkaan.. Tiedätkö mitä se tarkoittaa? Samalla tajusin letkujen idean ja yritin vaistomaisesti rimpuilla itteeni irti. Ei mitään toivoakaan. Tunsin kuinka kuuma kusi alkoi virtaamaan nenäletkuista sisääni! En voinut vastustella millään tapaa ja sain hädin tuskin henkee suukapulan pienestä reiästä jonka Katja olikin salaa kääntänyt pienemmälle!! Samalla en voinut vastustella erektiotani jonka kulliharnes teki vitun rajuksi. Sähän nautit tästä!! -kuului Katjan maskista Sä tulet saamaan kaiken kusen sisällesi,halusit tai et!! Vitun lutka!! Tunsin kuinka viimeiset tipat valuivat nieluuni ja hetken kuluttua Katja irrotti letkut.. Nyt tiedät paikkasi! Katja asteli lähemmäksi ja alkoi irrottamaan remmejä ja kahleita tolpasta.. Vien nyt sut huoneeseesi-kuului takaani. Nousin ylös ja Katja nappasi kädestäni. Tänne näin rakas! Hän talutti mut kapean oven eteen ja avasi sen. Talliin oli tosiaan tehty kunnon "vankila"..rautainen sänky jossa kumiset lakanat,kunnon häkki ja kahleita roikkui joka puolella sekä koko lattia oli kumia.. Täällä mä koulutan sut palvelemaan mua!! Polvilleen vitun lutka!!- Tuli komento. Laskeuduin polvilleni ja samantien Katja kahlitsi mut lattialla oleviin kettinkeihin kaulapannasta,käsistä ja jaloista. Tämä on nyt sun tulevaisuus!! Tulen parin tunnin päästä vaihtamaan sulle ton nahkapuvun ja saat tuntee kunnon dildon sisälläsi.. Katja kääntyi viereltäni ja suuntasi ovelle.. Et tule katumaan päätöstä rakas.. Kuulin ovelta.. Ovi sulkeutui ja kuulin lukkojen naksahtavan kiinni.. Ja tästä on nyt aikaa 3 vuotta.. Jaahas.. Vapaa loppui.. Puku päälle ja kellariin!! ;)

      • Anonyymi

        Upeaa...


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1366
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1204
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1181
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1177
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe