1973 kuollut

suzukisti

Kesäkuussa v.1973 sattui Porissa onnettomuus, jossa
prätkäkundi veti isolla pyörällä itsensä hengiltä Itsenäisyydenkadun päässä, Valtionsillan kaiteeseen.
Siitä puuttui pitkään pala.
Tapasin sällin silloin kuolinpäivän aamuna, ajoi limsatehtaan
kärryä. Tunsitteko kukaan häntä? Symppis jäbä, en
ole saanut pois mielestä kun Jarno Saarinen kuoli samana
keväänä ja hankin silloin myös ekan prätkän. Ihme että
on ite hengissä

6

2304

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tämä

lempinimeltään Tinke? Muistan nuoruudestani kun ihailin moottoripyöriä alle mopoiässä Itäpuiston varrella. Nykyisen palvelukeskuksen edustalla. Tämä Tinke kuoli jossain onnettomuudessa myös, juttelin hänen kanssaan monesti pyöristä. Eikä haitannut vaikka olin vasta nallikka silloin. Muistan myös symppiksenä kaverina, hyvät lähteet useasti täältä nuorena.

• minä

Kipari on sen sukunimi!!

• tower
        minä kirjoitti:

Kipari on sen sukunimi!!

Ja Kipari ei ihan tuohon aikaan vielä kuollu..samanlaises onnettomuudes kuitenki

• kiparin
        minä kirjoitti:

Kipari on sen sukunimi!!

poika kuoli kylläkin sokoksen edessä 80- luvulla, kun auto teki u-käännöksen ja kiparin poika kaahasi kylkeen. Huom. tuo kaahasi koska nopeutta oli n.80-90/kmh.

• mulla tarkkaa tietoa kuolemasta ole,Timo) tinke oli tehtailija(nelostuote/kimble pelit) Heljakan poika noormarkusta. ajoi suzukin 550 "vesipyssyllä" niinhän noihin aikoihin vesijäähdytteisiä kutsuttiin. tuntuuko tutulta?

• kun tutuistuin

Tinkeen hänellä oli silloin x?650 jotain yamaha allaan. Sen enempää en tiedä asuin paikasta tai muusta. Noihin aikoihin kuoli (n.1100-1500 henkeä vuodessa) runsaasti liikenteessä motoristejä, kun sai 16v ajaa jo isoa pyörää...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      57
      3451
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      47
      2816
    3. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      148
      2630
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      57
      2321
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      357
      2053
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      156
      1704
    7. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      76
      1495
    8. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1338
    9. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      38
      1293
    10. Miksi mediheli

Mitä on tapahtunut ku poliiseja ja ambulanssi pyöri aamusta keskustassa
      Kiuruvesi
      24
      1174
    Aihe