..mahtaa olla työllistävä vaikutus maataloudella..
jos ajatellaan vaikka elintarviketeollisuutta ja kaikkii noita konevalmistajia sun muita...... pelkästään suomessa.
paljonkohan
9
1093
Vastaukset
- Suomalainen mies
Tekee noin 300 000 ihmistä.
- Haastaja
Luku on aivan oikein , mutta se on koko elintarvikesektorin työllistämä määrä , joka sisältää myös tuotantopanoksien tekijät maataloudelle ja elintarviketeollisuudelle .
Tarkkaa lukua tuskin kukaan pystyy sanomaan , koska moni työllistyy osittain elintarvikeketjun ansiosta .
Välillinen työllistävä vaikutus tulee tietenkin tämän lisäksi . - Veijo
Haastaja kirjoitti:
Luku on aivan oikein , mutta se on koko elintarvikesektorin työllistämä määrä , joka sisältää myös tuotantopanoksien tekijät maataloudelle ja elintarviketeollisuudelle .
Tarkkaa lukua tuskin kukaan pystyy sanomaan , koska moni työllistyy osittain elintarvikeketjun ansiosta .
Välillinen työllistävä vaikutus tulee tietenkin tämän lisäksi .Omaan erinomaisuuteenne ja tietoonne maatalouden työllistävästä vaukutuksesta kannattaisi tiedostaa sekin seikka että syödään täällä vaikka ei olisi ainuttakaan maanilveilijää.
Elintarviketehtaan pyörisivät lähes entiseen malliin, raaka-aine vaan tulisi halvemmista maista.
Maatilat vois jakaa köyhille ja osittain keskieuuoopan raharikkaille kesämökkipaikoiksi.
Palveluelinkeinoja tulisi lisää ja maanjussit pääsisivät nauttimaan ruhtinaallisia pekkaspäiviä ja 7 euron tuntipalkkoja palvellessaa saksalaisia teollisuuspohatoita.
Maatilan emännät voisi vaikka hierojiksi ryhtyä.
Työllisyyskin saattaisia jopa pienentyä. - Onneksi Sirolaopisto on lop...
Veijo kirjoitti:
Omaan erinomaisuuteenne ja tietoonne maatalouden työllistävästä vaukutuksesta kannattaisi tiedostaa sekin seikka että syödään täällä vaikka ei olisi ainuttakaan maanilveilijää.
Elintarviketehtaan pyörisivät lähes entiseen malliin, raaka-aine vaan tulisi halvemmista maista.
Maatilat vois jakaa köyhille ja osittain keskieuuoopan raharikkaille kesämökkipaikoiksi.
Palveluelinkeinoja tulisi lisää ja maanjussit pääsisivät nauttimaan ruhtinaallisia pekkaspäiviä ja 7 euron tuntipalkkoja palvellessaa saksalaisia teollisuuspohatoita.
Maatilan emännät voisi vaikka hierojiksi ryhtyä.
Työllisyyskin saattaisia jopa pienentyä.Sullahan sitä tietoa on !!
Muuten mitkäs tehtaat toimisi ? - lso
Veijo kirjoitti:
Omaan erinomaisuuteenne ja tietoonne maatalouden työllistävästä vaukutuksesta kannattaisi tiedostaa sekin seikka että syödään täällä vaikka ei olisi ainuttakaan maanilveilijää.
Elintarviketehtaan pyörisivät lähes entiseen malliin, raaka-aine vaan tulisi halvemmista maista.
Maatilat vois jakaa köyhille ja osittain keskieuuoopan raharikkaille kesämökkipaikoiksi.
Palveluelinkeinoja tulisi lisää ja maanjussit pääsisivät nauttimaan ruhtinaallisia pekkaspäiviä ja 7 euron tuntipalkkoja palvellessaa saksalaisia teollisuuspohatoita.
Maatilan emännät voisi vaikka hierojiksi ryhtyä.
Työllisyyskin saattaisia jopa pienentyä.tässä asiassa "Työllisyyskin saattaisia jopa pienentyä." Tuon sanan "saattaisia" voi tosin kyllä jättää poiskin.
Veijo kirjoitti:
Omaan erinomaisuuteenne ja tietoonne maatalouden työllistävästä vaukutuksesta kannattaisi tiedostaa sekin seikka että syödään täällä vaikka ei olisi ainuttakaan maanilveilijää.
Elintarviketehtaan pyörisivät lähes entiseen malliin, raaka-aine vaan tulisi halvemmista maista.
Maatilat vois jakaa köyhille ja osittain keskieuuoopan raharikkaille kesämökkipaikoiksi.
Palveluelinkeinoja tulisi lisää ja maanjussit pääsisivät nauttimaan ruhtinaallisia pekkaspäiviä ja 7 euron tuntipalkkoja palvellessaa saksalaisia teollisuuspohatoita.
Maatilan emännät voisi vaikka hierojiksi ryhtyä.
Työllisyyskin saattaisia jopa pienentyä.kerropa mitä? TIEDÄTKÖ SINÄ MISTÄ NE RUUAN RAAKA-AINEET TULEE? NIITÄ MAANVILJELIJÖITÄ KUN ON SIELLÄ
HALPAMAISSAKIN.TIETOSI NÄYTTÄÄ OLEVAN 8.V KAUPUNKILAISPOJAN TASOLLA JOKA IHMETTELI KUN HAETTIIN PERUNOITA PELLOSTA,"MITEN NIITÄ TUOLLA ON
ME HAETAAN NE KAUPASTA".Kerroppa yksikin lisä-palveluelinkeino.- MUISTA
Veijo kirjoitti:
Omaan erinomaisuuteenne ja tietoonne maatalouden työllistävästä vaukutuksesta kannattaisi tiedostaa sekin seikka että syödään täällä vaikka ei olisi ainuttakaan maanilveilijää.
Elintarviketehtaan pyörisivät lähes entiseen malliin, raaka-aine vaan tulisi halvemmista maista.
Maatilat vois jakaa köyhille ja osittain keskieuuoopan raharikkaille kesämökkipaikoiksi.
Palveluelinkeinoja tulisi lisää ja maanjussit pääsisivät nauttimaan ruhtinaallisia pekkaspäiviä ja 7 euron tuntipalkkoja palvellessaa saksalaisia teollisuuspohatoita.
Maatilan emännät voisi vaikka hierojiksi ryhtyä.
Työllisyyskin saattaisia jopa pienentyä.YHDESTOISTA KÄSKY-- VIHAA MAATALOUTTA YLI KAIKEN...
- Haastaja
Veijo kirjoitti:
Omaan erinomaisuuteenne ja tietoonne maatalouden työllistävästä vaukutuksesta kannattaisi tiedostaa sekin seikka että syödään täällä vaikka ei olisi ainuttakaan maanilveilijää.
Elintarviketehtaan pyörisivät lähes entiseen malliin, raaka-aine vaan tulisi halvemmista maista.
Maatilat vois jakaa köyhille ja osittain keskieuuoopan raharikkaille kesämökkipaikoiksi.
Palveluelinkeinoja tulisi lisää ja maanjussit pääsisivät nauttimaan ruhtinaallisia pekkaspäiviä ja 7 euron tuntipalkkoja palvellessaa saksalaisia teollisuuspohatoita.
Maatilan emännät voisi vaikka hierojiksi ryhtyä.
Työllisyyskin saattaisia jopa pienentyä.Veijo veti taas vanhat moneen kertaan kumotut väittämät peliin .
Ensinnäkin suomessa lähes kaikki maataloustuotteet ovat EU;n halvimpia .
Tänään lehtiuutinen kertoi , että Itälän Ville yrittää EU;ssa pelastaa suomalaisen sokerintuotannon , koska se työllistää n. 10 000 suomalaista kerrannaisvaikutukset .
Luuletko Veijo , että tänne tuodaan Brasiliasta parin euron päiväpalkalla korjattua sokeriruokoa jalostettavaksi ?
Lähinnä viljatuotteet , kuten tuore leipä , valmistettaisiin suomessa tuontiviljasta , lähes kaikki muut tuotteet valmistettaisiin halvemman työvoiman maissa .
Veijosta minulle tulee mieleen erään jo konkurssiin menneen maatalouskonetehtaan eräs työntekijä .
Silläkin kaverilla olivat väittämät samaa tasoa Veijon kanssa .
Eikä tarvinnut ihmetellä miksi firma meni konkkaan , kun työtkin tehtiin politikoinnin ohessa niin huonosti , että niitä täytyi takuuseen käydä jatkuvasti oikomassa :D
Pakko on myös minunkin myöntää , että Veijo on yhdessä asiassa aivan oikeassa : "Työllisyyskin saattaisia jopa pienentyä" - Maamiehen Tietolaari
Veijo kirjoitti:
Omaan erinomaisuuteenne ja tietoonne maatalouden työllistävästä vaukutuksesta kannattaisi tiedostaa sekin seikka että syödään täällä vaikka ei olisi ainuttakaan maanilveilijää.
Elintarviketehtaan pyörisivät lähes entiseen malliin, raaka-aine vaan tulisi halvemmista maista.
Maatilat vois jakaa köyhille ja osittain keskieuuoopan raharikkaille kesämökkipaikoiksi.
Palveluelinkeinoja tulisi lisää ja maanjussit pääsisivät nauttimaan ruhtinaallisia pekkaspäiviä ja 7 euron tuntipalkkoja palvellessaa saksalaisia teollisuuspohatoita.
Maatilan emännät voisi vaikka hierojiksi ryhtyä.
Työllisyyskin saattaisia jopa pienentyä.Joka ilta kun laitat levolle muista siunata Suomen maanviljelijöitä, että onnistuisivat työssään. Sillä tulevan satokauden jälkeen saattaa maailmalla ja Suomessa olla elintarvikkeet vähissä.
Katsoppas veijari ei niitä elintarvikkeita missään ole ensitalveksi.
Maanviljeliöiden pitää ne tulevan kesän aikana tuottaa sinullekkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 76590
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513- 47437