Loukkaavat sanat mieleen jää asumaan

Anonyymi

ja itsetuntoa jäytää ja hartioita alas painaa.

Mietitäänpä siis hetki sanomisiamme täälläkin palstalla.

92

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kun menee tapaamaan jotakuta tai vierailuille tai toimistoihin asioita hoitamaan ja jos ennestään tuntee, niin varustautuu henkisesti joko kevyeen rentoon asuun tai sotisopaan. Tai johonkin siltä väliltä.
      Muistiin on jäänyt tunnejälki, millaista kohtelua on luvassa ja sen mukaisesti varustaudutaan puolustusasemiin.

      • Anonyymi

        Tuon olen itsekin huomannut kuinka sitä osaa jo asennoitua tilanteeseen, jossa aiemmin on huomannut tulleensa loukatuksi.


    • Anonyymi

      Millaisessa asussa tulet tätä 70 palstaa lukemaan?

      Millaisessa asussa tulet tälle 70 palstalle kirjoittamaan?

    • Anonyymi

      En tule lukemaan, vaan vilkaisemaan , sitten POIS!

      • Anonyymi

        Samoin innoan koko tätä kaikkea


      • Anonyymi

        RKP on aina ollut suomalaisia alistamassa, RASISTINEN
        RKP


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        RKP on aina ollut suomalaisia alistamassa, RASISTINEN
        RKP

        En ole huomannu meillä päin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole huomannu meillä päin.

        Että et ole huomannut selvin päin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että et ole huomannut selvin päin

        Oliko tuo huomautus tarpeellinen? Kohensiko se mielialaasi?


    • Anonyymi

      Onko joku loukkaaja tullut loukatuksi itse ?

      • Anonyymi

        Kun sellaista tapahtuu, se on kovan porun paikka.

        Todellakin ei ole vain niitä, jotka puolustautuvat vaan myös niitä, jotka liikkuvat pistin ojossa loukaten ja haavoittaen, Jos tällainen hyökkääjä saa haavan, niin siitä nousee niin kamala itku ja parku, että koko tienoo raikaa. Sääliä ja hellyyttä hän vaatii kaikilta ja palsamia haavoihinsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun sellaista tapahtuu, se on kovan porun paikka.

        Todellakin ei ole vain niitä, jotka puolustautuvat vaan myös niitä, jotka liikkuvat pistin ojossa loukaten ja haavoittaen, Jos tällainen hyökkääjä saa haavan, niin siitä nousee niin kamala itku ja parku, että koko tienoo raikaa. Sääliä ja hellyyttä hän vaatii kaikilta ja palsamia haavoihinsa.

        Tuon huomasin itsekin. Vuosikausia siedin "ystäväni" vähättelevän ja piikittelevän keskustelun puheissamme, ja kun tein siitä lopun huomauttamallani suorin sanoin loukkaavasta tavastaan, niin suuttui ja katkaisi kanssakäymisen. No muutaman kuukauden päästä on nyt yrittänyt hieroa "sovintoa", mutta eipä minua enää kiinnosta koko henkilö. Myrkyllisistä henkilöistä on parempi päästä eroon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun sellaista tapahtuu, se on kovan porun paikka.

        Todellakin ei ole vain niitä, jotka puolustautuvat vaan myös niitä, jotka liikkuvat pistin ojossa loukaten ja haavoittaen, Jos tällainen hyökkääjä saa haavan, niin siitä nousee niin kamala itku ja parku, että koko tienoo raikaa. Sääliä ja hellyyttä hän vaatii kaikilta ja palsamia haavoihinsa.

        Jotkuthan eivät tee ollenkaan aloituksia vaan kiertävät päähommanaan keihästämässä ja murjomassa eli loukkaamassa muita,
        töksäyttämässä epämiellyttäviä kommenttejaan toisten kirjoituksiin.

        Olemme joutuneet tottumaan imbesillien tyyliin.
        Nytkö joku on saanut itse "tölväisyn" ja on "uhriutunut" ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkuthan eivät tee ollenkaan aloituksia vaan kiertävät päähommanaan keihästämässä ja murjomassa eli loukkaamassa muita,
        töksäyttämässä epämiellyttäviä kommenttejaan toisten kirjoituksiin.

        Olemme joutuneet tottumaan imbesillien tyyliin.
        Nytkö joku on saanut itse "tölväisyn" ja on "uhriutunut" ?

        Ei mun tietääkseni nyt juuri ole kukaan hyökkääjä saanut haavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mun tietääkseni nyt juuri ole kukaan hyökkääjä saanut haavaa.

        Eiköhän tässä nyt olla puhuttu yleisesti, eikä kohdistettu kehenkään kommentoijaan erityisesti. Jos joku on loukkaantunut, niin on viestin koskevan itseään jo aiheen osuvuuden vuoksi.


    • Anonyymi

      Annatko...en anna.

    • Anonyymi

      Millaisesa asussa palstalle tulet, kysyy joku, no ihan omana itsenäni.
      En ole herkästi loukkaantuva, siedän melko pitkälle "muunlaisia", vaikka joidenkin kohdalla on parempi olla kaukaa kohtelias.

      Palstalla pitää saada viihtyä, mutta ei sitä voi odottaa aina muilta. Viihdytän itseäni olemalla hyvällä tuulella, ja joskus hieman hulluttelemallakin.
      Vanhoja epäkohtia ei luonteellani kaivella, se on niin vastoin luontoani, eikä johda yleisellä palstalla mihinkään. Kahden kesken ne voisikin selvittää, mutta anonyymiteetin aikana sekin on mahdotonta.
      Siksi en noteeraa minkäänlaisia loukkauksia kohdallani!

    • Anonyymi

      Hei aloittaja !

      Sinun täytyy tuntea olosi tosi surkeaksi,
      koska olet ihan aloituksen tehnyt kokemastasi loukkauksesta.

      Mikä on olosi nyt ?

      Täällä kun ei tunne toista eikä tiedä
      toisen elämästä mitään
      voi tulla kirjoittaneeksi jotain joka loukkaa,
      vaikkei tarkoittaisi loukata.

      Minulle ei tee heikkoa pyytää anteeksi
      loukkaajan puolesta
      vaikka en tiedä koko tapauksesta yhtään mitään.
      Olen pahoillani, anna anteeksi loukkaajallesi,
      Pyydän sitä hänen puolestaan !
      Älä ole murheellinen enää !
      Äläkä ota liian henkilökohtaisesti kaikkea
      mitä kirjoitetaan.
      Kuten sanottu,
      me emme tunne toisiamme.
      paremmin tunnettuna
      voisimme valikoida sanamme paremmin.

      Jos se sinua yhtään lohduttaa, ilkeä ihminen on sinua onnettomampi.
      Onnellinen ihminen ei tunne tarvetta loukata ketään.

      Älä ole murheellinen enää,
      toivotan sinulle iloista päivänjatkoa !

      • Anonyymi

        Some = sosiaalinen media eli tällainen muuten, mutta tämä on lisäksi vielä RKP:n poliittisen manipuloinnin saitti.


    • Anonyymi

      Onpa noinkin, olen pannut merkille. Jotkut ovat ns, herkkähipiäisiä , että loukkaantuvat kaikesta , mikä ei ole heidän mielen mukaista. Heillä lienee itsetunto alhaalla.
      Toiset taas porskuttaa, eivätkä ota itseensä mistään, ovat kuin teflonia. On onnellista elää näin. Antaa vain arvoa ja tilaa eri ihmisten lausahduksille.

      • Anonyymi

        Jokainen voi esittää puheena olevasta asiasta mielipiteensä tarkoituksellisesti loukkaamatta sitä kenelle vastaa. Mutta näkyy täällä olevan niitäkin, joilla on itsellään elämänasenteissaan tyylinä antaa ilkeileviä vastauksia.


      • Anonyymi

        Ei ole kiinni siitä onko ihminen herkkähipiäinen vai teflonia,
        loukkaus on aina loukkaus.


      • Anonyymi

        Jos loukkaus isossa ihmisjoukossa (itselleni merkityksellisen omien ihmisteni läsnäollessa) tulee yllättäen ihmiseltä, jota itse olen pitänyt ja pidin ystävänäni, enkä olisi ikinä häntä loukannut, niin pettymys on suurempi. Hän alkoi tuntua vastenmieliseltä . Ystävyys loppui siihen.


      • Anonyymi

        Iva tappaa ystävyyden.


      • Anonyymi

        Tekee mieli antaa hänen tuntea itseään ivailtavan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos loukkaus isossa ihmisjoukossa (itselleni merkityksellisen omien ihmisteni läsnäollessa) tulee yllättäen ihmiseltä, jota itse olen pitänyt ja pidin ystävänäni, enkä olisi ikinä häntä loukannut, niin pettymys on suurempi. Hän alkoi tuntua vastenmieliseltä . Ystävyys loppui siihen.

        Noin koin itsekin, vaikka ilkeily ja vähättely tapahtui kahdenkeskisissä keskusteluissamme. Sain tarpeekseni hänen puheistaan, enkä välitä enää lukeutua "ystäväkseen."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iva tappaa ystävyyden.

        Iva ei kuulu ystävyyteen.


      • Anonyymi

        Ei todellakaan !
        Opettajakorkeakoulussa sanottiin : Ei ikinä ivaa
        oppilaiden kanssa työskennellessä. Iva tappaa.

        Mutta ystävyydessäkin on samat lainalaisuudet.

        Ja muutenkin, hyvät käytöstavat ovat ihmisen parasta elämistä.


    • Anonyymi

      Jos jonkun "itsetuntoa jäytää ja hartioita alas painaa" tällaisilla foorumeilla lausutut epämiellyttävät sanat ja jos jättää ne vielä mieleensäkin muhimaan, niin missä asustaa ihmisen terve itsetunto. Mihin se on mennyt, karannut? Vai onko sitä ollutkaan?

      Live-elämässäkin lausutut loukkaukset voi painaa sinne minne ne kuuluvat, jos niillä ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa, saatika nyt täällä, missä kukaan ei tunne ketään. - Nm. Oma moka

      • Anonyymi

        Sitä itsetunnon puutetta mieluumminkin on sopii kysyä tältä ilkeilijältä, joka haluaa loukata puheillaan toista.


      • Anonyymi

        Mikä hänellä, jatkuvasti loukkaavalla on ollut vikana kotikasvatuksessa ja omassa järjen-juoksussa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä itsetunnon puutetta mieluumminkin on sopii kysyä tältä ilkeilijältä, joka haluaa loukata puheillaan toista.

        Aivan oikein ! Kukaan ei pysty olemaan niin täydellisen ylevä,
        että pystyisi kohottamaan mielensä loukkausten yläpuolelle 100%:sti.

        Kyllä pahat sanat pahoittavat mieltä vaikka kuinka ajattelisi,
        että moukkahan on se sanoja,
        ei pieni-itsetuntoisen moukan sanomisista tarvitse välittää.

        Ei tarvitsekaan, mutta tuntee mielipahaa silti,
        että on joutunut pahansuovan ihmisen pahansuopien sanojen kohteeksi.


      • Anonyymi

        Eikö ole pahempi, kun live elämässä joku loukkaa, kuin täällä joku tuntematon?

        "sopii kysyä tältä ilkeilijältä,"

        Ketähän mahdat tarkoittaa tällä, jota puhuttelet yksikössä, koska mielestäni täällä on useita, jotka haluavat mitätöidä ainakin minun mielipiteeni. Jotenkin ounastelen, että viestisi on loukkaava "tätä yhtä kohtaan" sanonnallasi.


      • korpikirjailija
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan oikein ! Kukaan ei pysty olemaan niin täydellisen ylevä,
        että pystyisi kohottamaan mielensä loukkausten yläpuolelle 100%:sti.

        Kyllä pahat sanat pahoittavat mieltä vaikka kuinka ajattelisi,
        että moukkahan on se sanoja,
        ei pieni-itsetuntoisen moukan sanomisista tarvitse välittää.

        Ei tarvitsekaan, mutta tuntee mielipahaa silti,
        että on joutunut pahansuovan ihmisen pahansuopien sanojen kohteeksi.

        Olen usein painottanut, että nämä palstat eivät ole mielensäpahoittajille tarkoitettu. On luonnollista, että joskus väsyy ilkeyksiin, mutta pääsääntöisesti koen loukkaukset ikään kuin auttavan minääni voimistumaan, ymmärtämään oma itseisarvoni kontra loukkaaja.


      • Anonyymi
        korpikirjailija kirjoitti:

        Olen usein painottanut, että nämä palstat eivät ole mielensäpahoittajille tarkoitettu. On luonnollista, että joskus väsyy ilkeyksiin, mutta pääsääntöisesti koen loukkaukset ikään kuin auttavan minääni voimistumaan, ymmärtämään oma itseisarvoni kontra loukkaaja.

        Sulla on äärettömän kestävä pinna, minä väsyin noihin ilkeijöihin.


      • Anonyymi

        Täällähän näyttää olevan mottona se, että esim. henkilö A saa kirjoittaa ilkeästi, mutta hänelle ei saa kirjoittaa ilkeästi.


        emk


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täällähän näyttää olevan mottona se, että esim. henkilö A saa kirjoittaa ilkeästi, mutta hänelle ei saa kirjoittaa ilkeästi.


        emk

        Niinhän se.
        Ja sitten se henkilö A painuu Anonyymiksi, kun on saanut ilkeilystään paskaa päälleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö ole pahempi, kun live elämässä joku loukkaa, kuin täällä joku tuntematon?

        "sopii kysyä tältä ilkeilijältä,"

        Ketähän mahdat tarkoittaa tällä, jota puhuttelet yksikössä, koska mielestäni täällä on useita, jotka haluavat mitätöidä ainakin minun mielipiteeni. Jotenkin ounastelen, että viestisi on loukkaava "tätä yhtä kohtaan" sanonnallasi.

        Ilkeily on aivan yhtä kurjaa niin live-elämässä kuin täällä palstallakin. Tuossa nyt yleisesti tarkoitin ilkeilevää henkilöä, enkä yksilöinyt sitä kehenkään. Sinuunko se osui, kun noin kiukkuisen vastauksen postasit?


      • Anonyymi

        Huonoon itsetuntoon 'osuu', vaikka ei olisi edes tarkoitettu. Ja jotkuthan pahoittavat mielensä ja loukkaantuvat, vaikka jutulla ei olisi heidän kanssaan mitään tekemistä tai vaikka joku esittää vain oman, rehellisen mielipiteensä johonkin asiaan. - Nm. Selvästi ja suorasti


    • Anonyymi

      Ei nämä palstat ole luonnehäiriöisiä ilkeilijöitä varten.
      Menkää psykiatrille, jos ettet löydä muuta vaihtoehtoa
      pahanolonne purkamiseen.

      On lääkkeitänne joilla saa kuriin alhaisimmat muita loukkaavat ajatuksensa
      joita pakkomielteenne ajaa tänne kirjoittelemaan.

      • Anonyymi

        Sinäkin voist hakea apua luonnevikaasi, olet raukkis puskasta huutelija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkin voist hakea apua luonnevikaasi, olet raukkis puskasta huutelija.

        Eikös ole sinunkin mukavaa huudella täältä puskasta. Minunkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös ole sinunkin mukavaa huudella täältä puskasta. Minunkin.

        Mulla oli ennen nimimerkki, tuli liikaa paskaa päälle kun kerroin mitä ajattelin heistä.


    • Anonyymi

      Henkisesti köyhäksi on mennyt.
      Asia-aloituksien tekijät on häipyneet,
      Jonninjoutavaa tappelua vaan
      koska loukkaajat pitävät oikeutettuna
      että muita saa loukata ja jatkavat.

      • Anonyymi

        Miten niin asia-aloituksien tekijät olisi häipyneet? Siinähän sinä vielä olet.


      • Anonyymi

        Olisi aika mahtava teko, jos ylläpito voisi räväyttää kaikkien näiden Anonyymien rekkari nimet esiin ja jäljelle jäisi vain pelkät ne ilman nikkiä olevat.

        No, alkaisi minunkin posket saamaan väriä!DDD


    • Anonyymi

      Sanatkin voi tappaa ja näin kävi, kun ystävä alkoi mollata perhettäni. En halua nähdä tätä ihmistä enkä olla missään tekemisissä.

      • Livessä paras keino suojata itsensä kun ei ole missään tekemisissä mielenpahoittajien kanssa.

        Kun noin neljä vuotta sitten yritin kontaktia mökkinaapuriini yhteisen aidan korjauksesta, enkä saanut vastakaikua, ylimielisen katseen, lopetin aidan ajattelemisen sen korjausyritykset ja annoin itselleni vapauden unohtaa koko jutun.

        Viime viikolla sain vapauden mieheni avustajan tehtävistä taloyhtiön asioissa, että olen helpottunut.


      • Anonyymi
        korpikirjailija kirjoitti:

        Livessä paras keino suojata itsensä kun ei ole missään tekemisissä mielenpahoittajien kanssa.

        Kun noin neljä vuotta sitten yritin kontaktia mökkinaapuriini yhteisen aidan korjauksesta, enkä saanut vastakaikua, ylimielisen katseen, lopetin aidan ajattelemisen sen korjausyritykset ja annoin itselleni vapauden unohtaa koko jutun.

        Viime viikolla sain vapauden mieheni avustajan tehtävistä taloyhtiön asioissa, että olen helpottunut.

        Oletko miehesi omaishoitaja?


    • Anonyymi

      Tsemppiä sulle

    • Helposti loukkaantuvilla on sellainen ruma tapa syyllistää toisia omasta loukkaantumisestaan.

      Ennemminkin pitäisi painua tutkiskelemaan itseään, että mitähän minussa on vialla, kun loukkaannun niin, että jotkut sanat jäävät asumaan mieleen, jäytämään itsetuntoa ja painamaan hartioita alas.
      Sillä kai tuollaiselle vammalle voisi itse yrittää tehdä jotain, jos paneutuu tosissaan miettimään mistä tuollainen kiusalline vamma hänellä voi johtua.

      • Anonyymi

        Tellukka pitäisi painua tutkiskelemaan itseään, että mitähän minussa on vialla, kun louskuttaa typeriä ja pitkästyttäviä kommentteja eikä muuta antia ole palstalle.
        Missä Tellukka aloitus?
        Missä Tellukka blogi? Ai, niin Tellukalla ei ole rantamökkiä eikä mitään muutakaan. On vain surkea vuokra-asunto. Kirjoita Tellukka vuokra-asunto-blogi! Kurjuus kiinnostaisi varmasti monia. Suomi24 omistajat olisivat tyytyväisiä, kun toisit väkeä palstalle. Ehkä voisit pyytää näiltä omistajilta parempaa vuokra-asuntoa siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tellukka pitäisi painua tutkiskelemaan itseään, että mitähän minussa on vialla, kun louskuttaa typeriä ja pitkästyttäviä kommentteja eikä muuta antia ole palstalle.
        Missä Tellukka aloitus?
        Missä Tellukka blogi? Ai, niin Tellukalla ei ole rantamökkiä eikä mitään muutakaan. On vain surkea vuokra-asunto. Kirjoita Tellukka vuokra-asunto-blogi! Kurjuus kiinnostaisi varmasti monia. Suomi24 omistajat olisivat tyytyväisiä, kun toisit väkeä palstalle. Ehkä voisit pyytää näiltä omistajilta parempaa vuokra-asuntoa siellä.

        Luuletko korppis että täällä sun mökkiä kadehditaan ?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tellukka pitäisi painua tutkiskelemaan itseään, että mitähän minussa on vialla, kun louskuttaa typeriä ja pitkästyttäviä kommentteja eikä muuta antia ole palstalle.
        Missä Tellukka aloitus?
        Missä Tellukka blogi? Ai, niin Tellukalla ei ole rantamökkiä eikä mitään muutakaan. On vain surkea vuokra-asunto. Kirjoita Tellukka vuokra-asunto-blogi! Kurjuus kiinnostaisi varmasti monia. Suomi24 omistajat olisivat tyytyväisiä, kun toisit väkeä palstalle. Ehkä voisit pyytää näiltä omistajilta parempaa vuokra-asuntoa siellä.

        En näe säännöissä mitään aloituksetekopakkoa/-velvollisuutta.

        Minulla on todellakin vuokra-asunto, mutta ei tämä enää niin surkea ole, kun justiin tekivät tähän täysremontin. Vielä, kun saisivat kunnostettua nuo ikkunat. Kyllä nekin jotenkuten menettelee ja jaksan odotella omaa vuoroani.

        Tuosta louskuttamisesta.
        En tunne sen itseäni vaivaavan, kalvavan itsetuntoani tai painavan hartioitani lyttyyn. Voin aivan hyvin siis tällaisena kuin olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko korppis että täällä sun mökkiä kadehditaan ?

        Ei kadehdita mökkiä, se on pelkkä työleiri. omien kertomustensa mukaan kaupunkiasunnon omistaa se poikaystävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tellukka pitäisi painua tutkiskelemaan itseään, että mitähän minussa on vialla, kun louskuttaa typeriä ja pitkästyttäviä kommentteja eikä muuta antia ole palstalle.
        Missä Tellukka aloitus?
        Missä Tellukka blogi? Ai, niin Tellukalla ei ole rantamökkiä eikä mitään muutakaan. On vain surkea vuokra-asunto. Kirjoita Tellukka vuokra-asunto-blogi! Kurjuus kiinnostaisi varmasti monia. Suomi24 omistajat olisivat tyytyväisiä, kun toisit väkeä palstalle. Ehkä voisit pyytää näiltä omistajilta parempaa vuokra-asuntoa siellä.

        Täällä ei pidä olla kenenkään blogia, vaan tämä on yleinen keskustelupalsta. Jos sitä henkilökohtaista elämää pitää seikkaperäisesti esitellä, menköön muualle bloggaamaan, jossa saa valita kommentoijat ja kommentit. Kaikkien ei tarvitse ihastella luontoon vietyä vanhaa kylpyammetta !


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täällä ei pidä olla kenenkään blogia, vaan tämä on yleinen keskustelupalsta. Jos sitä henkilökohtaista elämää pitää seikkaperäisesti esitellä, menköön muualle bloggaamaan, jossa saa valita kommentoijat ja kommentit. Kaikkien ei tarvitse ihastella luontoon vietyä vanhaa kylpyammetta !

        Ehtoota, korvessa oli upea kesäpäivä. Työleirin päivänsaldo, keramiikkaesineet puhdistettu ja siirretty sisätiloihin. Kun olin urakan tehnyt valmistin "härkää" punaviinikastikkeessa, lisuina valkosipuliperunoita ja salaatilla. Söin tietty ulkona.

        Kellahdin ruokailun jälkeen laiturille aurinkotuoliini, vedin shaalin ylleni ja kuuntelin laineiden loisketta, lepän havinaa ja nautin auringosta.

        Palasin kotiin ja napsautin saunan päälle.
        Poskia polttaa, ramasee, mutta nyt saunaan.


      • Anonyymi

        Täyskymppikommentti "Tellukalta" tänään klo 14:59. - Nm. Twelve points


    • Anonyymi

      Olen täysin samaa mieltä, että miks ihmeessä nämä mielensäpahoittajat lukevat somepalstoja ja imevät itseensä loukaantuakseen kaikki, mikä ei ole heidän mielensä mukaista.
      Heidän itsetuntonsa on ollut alhaalla ehkä läpi elämän ja siitä seuraa loukkaantuminen ovatpa he sitten somepalstalla, harrastuksissa ,työpaikalla tai ihan missä vaan . Tuo ominaisuus seuraa ihmistä läpi elämän. Heillä on vaikeaa.

      • Anonyymi

        Kylläpä keksit "vääristyneen" oikeutuksen loukkaamiselle !!!
        Saa sanoa mitä vaan,
        koska sillä joka loukkaantuu
        on pieni itsetunto !
        Sun elämää seuraa vääristynyt ajattelu.
        Johtuuko se sun pienestä itsetunnosta ?
        Se nousee, kun annat itsellesi luvan loukata ?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kylläpä keksit "vääristyneen" oikeutuksen loukkaamiselle !!!
        Saa sanoa mitä vaan,
        koska sillä joka loukkaantuu
        on pieni itsetunto !
        Sun elämää seuraa vääristynyt ajattelu.
        Johtuuko se sun pienestä itsetunnosta ?
        Se nousee, kun annat itsellesi luvan loukata ?

        Ja nytkö sitten loukkaannuit tuosta hänen esittämästään mielipittestä, jonka kuvittelit kohdistuneen juuri sinuun.
        No jopas.

        Miten täällä voi tietää, mistä kukakin loukkaantuu, kun ei tunne ihmistä, vielä vähemmän sellaista, jolla on niin huono itsetunto, ettei uskalla edes kirjoittaa omalla nikillä.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Ja nytkö sitten loukkaannuit tuosta hänen esittämästään mielipittestä, jonka kuvittelit kohdistuneen juuri sinuun.
        No jopas.

        Miten täällä voi tietää, mistä kukakin loukkaantuu, kun ei tunne ihmistä, vielä vähemmän sellaista, jolla on niin huono itsetunto, ettei uskalla edes kirjoittaa omalla nikillä.

        Loukkaantunut en missään nimessä.
        Halusin vain yleisellä tasolla kommentoida
        niin kovin sairasta ja pölhöä ajattelua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Loukkaantunut en missään nimessä.
        Halusin vain yleisellä tasolla kommentoida
        niin kovin sairasta ja pölhöä ajattelua.

        Ajattelitkos yhtään tuota kommenttiasi kirjoittaessasi, että se voisi olla jollekin huonolla itsetunnolla varustetulle loukkaavaa, että pidät hänen ajatustaan sairaana ja pöhlönä?

        Silloinhan sinä itse olisit vetänyt sen loukkaajan manttelin päällesi vahvistaaksesi itsetuntoasi.


      • Anonyymi

        Hyyyvä, "Tellukka". - Nm. Twelve points


      • Tellukka kirjoitti:

        Ajattelitkos yhtään tuota kommenttiasi kirjoittaessasi, että se voisi olla jollekin huonolla itsetunnolla varustetulle loukkaavaa, että pidät hänen ajatustaan sairaana ja pöhlönä?

        Silloinhan sinä itse olisit vetänyt sen loukkaajan manttelin päällesi vahvistaaksesi itsetuntoasi.

        Tunnistanet keskustelukumppanisi anonyymin takaa hänen rekatun nimimerkkinsä? Älä sano muuta kuin kyllä tai en.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Ajattelitkos yhtään tuota kommenttiasi kirjoittaessasi, että se voisi olla jollekin huonolla itsetunnolla varustetulle loukkaavaa, että pidät hänen ajatustaan sairaana ja pöhlönä?

        Silloinhan sinä itse olisit vetänyt sen loukkaajan manttelin päällesi vahvistaaksesi itsetuntoasi.

        Se oli tarkoitettu suoraan sille pölhölle joka sen kirjoitti.
        Jos ihminen tykkää että hänellä on oikeus loukata ketä vain
        niin yrittäköön edes ymmärtää vähän järjellistä näkökulmaakin.


      • Anonyymi
        korpikirjailija kirjoitti:

        Tunnistanet keskustelukumppanisi anonyymin takaa hänen rekatun nimimerkkinsä? Älä sano muuta kuin kyllä tai en.

        Luulottelu on vahvistuksen hakemista omille väärille tulkinnoillesi.


      • Anonyymi
        korpikirjailija kirjoitti:

        Tunnistanet keskustelukumppanisi anonyymin takaa hänen rekatun nimimerkkinsä? Älä sano muuta kuin kyllä tai en.

        Eikö tosiaan ole elämässä muuta sisältöä kuin arvuutella nikkejä suomi24:llä. Tellukkka fiksumpana tuskin alentuu moiseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö tosiaan ole elämässä muuta sisältöä kuin arvuutella nikkejä suomi24:llä. Tellukkka fiksumpana tuskin alentuu moiseen.

        En minä mitään arvuuttele, minä tiedän.


      • Anonyymi
        korpikirjailija kirjoitti:

        En minä mitään arvuuttele, minä tiedän.

        Et tiedä.

        Luulet tietäväsi 😂😂😂😂🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tiedä.

        Luulet tietäväsi 😂😂😂😂🤣🤣🤣

        Eihän se tiedä omiakaan asioitaan.


      • Anonyymi
        korpikirjailija kirjoitti:

        En minä mitään arvuuttele, minä tiedän.

        Etkö uskalla sanoa suoraan, että Paloma puskailee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö uskalla sanoa suoraan, että Paloma puskailee

        Paloma ja tellukka on aina toistensa höyhenissä kiinni. Tellukka on kyllä hyvää pataa korppiksen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paloma ja tellukka on aina toistensa höyhenissä kiinni. Tellukka on kyllä hyvää pataa korppiksen kanssa.

        Siihen on varmaan syynä se, että toisen kanssa on yhteneväiset mielipiteet asioista, toisen kanssa ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siihen on varmaan syynä se, että toisen kanssa on yhteneväiset mielipiteet asioista, toisen kanssa ei.

        Tellukka säälii Korppista. Siksi välillä antaa siimaa ja välillä pieniä litsareita Korppikselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tellukka säälii Korppista. Siksi välillä antaa siimaa ja välillä pieniä litsareita Korppikselle.

        Pidätkö keskustelujaan jonkin laisena sanallisina kilpailuina?


      • Anonyymi
        korpikirjailija kirjoitti:

        Tunnistanet keskustelukumppanisi anonyymin takaa hänen rekatun nimimerkkinsä? Älä sano muuta kuin kyllä tai en.

        Ei voi olla totta?


    • Anonyymi

      Jos sun lysti on niin kätes yhteen lyö

    • Anonyymi

      Suomalaiset ei saa siitäkään vientiin tuotettua.

    • Anonyymi

      Kyllä sitä tuntee tulleensa loukatuksi, jos joka toinen päivä KELASSA asioidessaan kuulee aina saman litanian:"etkös sinä juuri eilen saanut sen myöntämäni viissatasen ja taas lisää olet mankumassa". Kun joskus ei sitten saakkaan kuin vain vaivaisen parisataa, niin kyllä se jäytää rehdin kansalaisen itsetuntoa, sekä painaa nekin hartiat jotka ovat vähän jäljellä, lopullisesti aivan maahan.

    • Anonyymi

      Tellukka, Paloma ja suomalainen korpis ovat ystäviäni.

      • Anonyymi

        Siellähän se "e-lä-mä" kirjoittelee ja kiittelee jopa suomalaista apinaa?

        Eikös se niin ollut, että me kaikki täällä ollaan apinoita ja syömme banaania ja nythän on korppiskin alkanut hedelmäkuurille. Kylläkai ne apinatkin syö banaanin lisäksi muitakin hedelmiä ja puunlehtiä, siis näin arkisesti salaattia siitä kotipuutarhasta.

        ps hartiani ei painu lyttyyn, vaikka saisinkin katkeria kirjoituksia tähän perään.


    • Anonyymi

      Kuinka alas ihmiset voi voipua ?
      Pottaikään näemmä.

    • Anonyymi

      Ei tarvitse loukkaantua, kun ei käy kelassa kerjuulla.

    • Anonyymi

      Juoskaa kaikki

      • Anonyymi

        Kelaan vai ?


    • Anonyymi

      Loukkaavat sanat muistan loppuikäni, mutta itsetunto ja hartiat ovat sen verran jäykkiä, että ne ei paljon vavahda. Kerran tuli yksi paskiainen haukkumaan minut ja loukkaamaan minua asiasta, johon en ollut syyllinen. Hän oli suunnilleen Jumalan ja yleisen syyttäjän risteytys. Olen kuullut ihmisistä, jotka kuvittelevat olevansa Jumalasta seuraavia. Niin tämäkin, mutta hän tietää olevansa Jumalasta seuraava, tosin ylöspäin. Vihaan sitä ihmistä niin kauan kuin elän.

      • Mahtaa sulla olla vaikeaa elää vihan kourissa loppuelämäsi. Jumalaksi nimittämäsi, ei tiedä surra vihaasi ja mennä porskuttaa etiäpäin.


      • Anonyymi

        Päin vastoin, viha on suunnilleen ainoa syy elää. Jos se paskiainen tietäisi, miten paljon häntä vihaan, hän olisi varman tyytyväinen ja iloinen saavutuksestaan.


      • Anonyymi
        korpikirjailija kirjoitti:

        Mahtaa sulla olla vaikeaa elää vihan kourissa loppuelämäsi. Jumalaksi nimittämäsi, ei tiedä surra vihaasi ja mennä porskuttaa etiäpäin.

        Aika kaunaiselta vaikutat sinäkin. Jotain näkymätöntä anonyymiä huidot ja ties keneksi luulet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Päin vastoin, viha on suunnilleen ainoa syy elää. Jos se paskiainen tietäisi, miten paljon häntä vihaan, hän olisi varman tyytyväinen ja iloinen saavutuksestaan.

        Tiedän tunteen kun viha iskee. Nuorempana olin kiivaampi reakoimaan, mutta vieläkin on opeteltavaa hyväksyä vääryydet.
        Pyrin siihen, että en ole tekemisissä henkilöiden kanssa joiden näkeminenkin ärsyttää.

        Tällä hetkellä en tunne vihaa ketään kohtaan sillä tiedän, että se kuluttaa liikaa.


      • Anonyymi

        Anonyymi klo 22:01 tuli kertoneeksi itsestään miltei kaiken, kenestäkään tai mistään muusta ei mitään. - Nm. Viha ei ole kehittänyt


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2013
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      55
      1731
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      59
      1634
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1535
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe