Kysymys ylläpidolle

Anonyymi

Haluan selvän vastauksen myös. Miksi rekisteröimättömät kirjoittajat vaihdettiin kirjoittamaan pelkkinä anonyymeinä? Mitä tällä muutoksella haettiin?

Todella persoonatonta kirjoitella pelkkien anonyymien kanssa. Ei erota, että kirjoittaako saman ihmisen kanssa. Varsinkin oikeiden asiakirjoitusten kanssa tämä systeemi on todella syvältä.

18

132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siksi koska he kalastelevat käyttäjien yhteystietoja. Sen sanoo ihan järki. Rekisteröityminen, eikä edes sähköpostin aktivointi onnistu ilman puhelinnumeroa.

    • Anonyymi

      Samaa mieltä ollaan täälläkin. Pelkkiä anomyymejä, olis edes anonyymi1, anomyymi2 tai jotain muuta...

      T: yks anonyymi

    • Moikka! Nimimerkin käyttö rajattiin vain rekisteröityneiden käyttäjien etuoikeudeksi, sillä halusimme parantaa rekisteröityneiden käyttäjien asemaa. Nyt anonyymi käyttäjä tosiaan on anonyymi, eikä kukaan voi vaikkapa lennosta muuttaa käyttämäänsä nimimerkkiä muistuttamaan rekisteröityä tunnusta toisten käyttäjien hämäämiseksi.

      Rekisteröityneen käyttäjän ei myöskään tarvitse täyttää reCAPTCHA-robottitunnistusta, vaan hän pääsee suoraan lähettämään viestinsä palstalle. Myös rekisteröitynyt käyttäjä voi halutessaan valita Käytä nimimerkkiä Anonyymi -kohdan ennen viestinsä julkaisemista ja näin rekisteröity tunnus ei näy muille käyttäjille.

      • Anonyymi

        Minulla on myös rekisteröity nimimerkki. En usko, että rekisteröityneet olisivat kokeneet nimensä uhatuiksi.
        Tällä anonyymiasialla siis pääasiallisesti halutaan saada ihmiset rekisteröimään nimensä..?
        En usko, että anonyymiksi pakottaminen lisää rekisteröimistä. Keskustelut ovat vain muuttuneet persoonattomiksi.


      • Anonyymi

        Nyt lipsui väärälle ladulle. "Rekisteröityneen käyttäjän ei myöskään tarvitse täyttää reCAPTCHA-robottitunnistusta, vaan hän pääsee suoraan lähettämään viestinsä palstalle." Eihän tuo pidä paikkansa. Samassa ketjussa tuo toimii kerran, sitten raksitaankin taas hämäriä kuvia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt lipsui väärälle ladulle. "Rekisteröityneen käyttäjän ei myöskään tarvitse täyttää reCAPTCHA-robottitunnistusta, vaan hän pääsee suoraan lähettämään viestinsä palstalle." Eihän tuo pidä paikkansa. Samassa ketjussa tuo toimii kerran, sitten raksitaankin taas hämäriä kuvia.

        No ei rekisteröidyn tarvitse ruksia kuvia kuin vain, jos ilmiannat joitain viestejä peräkkäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei rekisteröidyn tarvitse ruksia kuvia kuin vain, jos ilmiannat joitain viestejä peräkkäin.

        Just noitahan piisaa!


      • Anonyymi

        Samalla laitettiin siihen reCAPTCHAan pientä bugia. Tänäkin aamuna oli pakko kirjautua, sillä reCAPTCHA ei suvainnut näyttäytyä.


      • Anonyymi

        Mikä estää allekirjoittamisen?

        Terv Kaitsu


    • Anonyymi

      Mites on ylläpito, kun keskustelussa johon tulee useampia vastauksia, niin miten pystyy kohdistamaan vastaustaan tietylle ihmiselle siinä ketjussa, kun kaikki ovat anonyymejä??? Todella hankala tämä systeemi!!
      Toivottavasti muutatte tämän asian, koska ei nämä ihmiset rekisteröi kumminkaan!

      • Anonyymi

        Tarkoitus lienee kohdistaa vastaus kirjoitukseen, ei kirjoittajaan. Toki on selvää ettei anonymiteetti henkilökeskustelua poista, mutta periaatteessa siinä on hyviä puolia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitus lienee kohdistaa vastaus kirjoitukseen, ei kirjoittajaan. Toki on selvää ettei anonymiteetti henkilökeskustelua poista, mutta periaatteessa siinä on hyviä puolia.

        Jos haluaa vastata tietyn kirjoittajan asiaan, niin kyllä silloin tarvii sen kirjoittajan nimen.


    • Anonyymi

      Meinataanko tuo ilmoitus "salli ilmoitukset" jättää tuohon lopullisesti?? Luulin, että kerran näppäsee pois, niin riittäisi.
      Muutenkin kaikilla sivustoilla eväste-jutut pomppii jatkuvasti eteen.

      • Anonyymi

        Tulee keskusteluihin ja vieläpä sitten postin sivuille uudestaan, vaikka olet ruksannut sen pois keskusteluista.


    • Anonyymi

      Aivan hyvä muutos tuo.

      Enää ei pääse rekisteröitymättömät "nimimerkit" kitisemään (olemattomista) nikkivarkauksista.

      • Anonyymi

        Ottakaas allekirjoitus käyttöön.
        Suuret ratkaisut ovat yleensä nerokkaan yksinkertaisia.

        Terv Kaitsu


      • Anonyymi

        Kyllä minä mieluiten juttelen nimimerkin kanssa, enkä "kasvottoman" anonyymin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1449
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      331
      1049
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      885
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      161
      743
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      739
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      690
    7. 52
      561
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      558
    9. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      29
      557
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe