Nimeämiset

Anonyymi

Eipä sitten koostelähetystä katsoville näytetty kaikkien käyntiä päiväkirjahuoneessa. Sattuu olemaan se yksi odotetuimmasta tapahtumasta BB-talossa.

46

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Normaalisti ajattelevia ihmisiä tuollainen huuhaa sonta ohjelma ei kiinnosta pätkän vertaa.

      Minäkin kirjoitan tänne vain siitä ilosta, että pääsen vit...uilemaan teille surkimuksille ja keskenkasvuisille märkäkorville, joiden elämä tuntuu pyörivän tuon täysin turhan höpö höpö ohjelman ympärillä.

      • Anonyymi

        Kirjoituksesi kertoo sinusta olennaisen. Nolottaako?


      • Anonyymi

        "Vittuilija" on itse nolo märkäkorva. Kuluttaa aikaansa tuollaiseen lapselliseen kommentointiin.


      • Anonyymi

        Enpä tiennyt olevani "keskenkasvuinen märkäkorva" kun ikää on kuitenkin kertynyt yli 50 vuotta. Kaiketi sitten olen epänormaalisti ajatteleva surkimus. Mun elämä pyörii suurimmaksi osaksi muun, kuin Big Brotherin ympärillä. Mulle ei ole 24 /7 ja katson jos ei ole muuta katsottavaa. Toki minulle saa vittuilla, jos vittuilijalle tulee siitä parempi mieli, minä osaan suhtautua sellaiseen tarvittavalla arvokkuudella.


      • Anonyymi

        Ensin luet iloksesi ja ajan kuluksi meidän kirjoituksia ja sitten kiukustut - häh 🤣😆😜 On meitä moneksi - mutta hyvä näin että on kaikille meille viihdykettä. Mitähän tekisit nytkin ellei me provosoitaisi sinua. Sorry jos ottaa koville. 🤓


    • Anonyymi

      Ei nolota, mutta teitä keskenkasvuisia huuhaa paska ohjelmaa seuraavia märkäkorvia pitäisi nolottaa.

      Normaalisti ajattelevat ihmiset eivät tuollaista sontaa katso.

      • Anonyymi

        Tuntuu jotenkin todella idioottimaiselta, että vaivaudut tulemaan näille ohjelman keskustelusivuille kertomaan noita mielipiteitäsi.
        Vaikuttaa nyt siltä, ettei ole kaikki muumit laaksossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuu jotenkin todella idioottimaiselta, että vaivaudut tulemaan näille ohjelman keskustelusivuille kertomaan noita mielipiteitäsi.
        Vaikuttaa nyt siltä, ettei ole kaikki muumit laaksossa.

        Kyllähän asia useimpien mielestä on aivan varmasti niin, että tuossa huuhaa ohjelmassa mukana olevilla ja sitä lapsellista paska ohjelmaa katsovilla ne muumit eivät ole laaksossa.

        Tuskinpa ne teillä ovat koskaan laaksossa olleetkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän asia useimpien mielestä on aivan varmasti niin, että tuossa huuhaa ohjelmassa mukana olevilla ja sitä lapsellista paska ohjelmaa katsovilla ne muumit eivät ole laaksossa.

        Tuskinpa ne teillä ovat koskaan laaksossa olleetkaan.

        Kuulostat katkeralta. Hajoo itsekses!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostat katkeralta. Hajoo itsekses!

        Hanki elämä.

        Tuollaista huuhaa ohjelmaa katsovat vain luuserit ja keskenkasvuiset märkäkorvat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostat katkeralta. Hajoo itsekses!

        Mistä minun muka pitäisi olla katkera?

        En todellakaan keksi ensimmäistäkään syystä, koska elämäni on kaikilta osin priimaa ja puitteet ovat muutenkin kaikin puolin kunnossa.

        Toisin taitaa olla teillä tuota höpö höpö paska ohjelmaa katsovilla luusereilla ja keskenkasvuisilla märkäkorvilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hanki elämä.

        Tuollaista huuhaa ohjelmaa katsovat vain luuserit ja keskenkasvuiset märkäkorvat.

        Mulla on kyllä elämä, mutta sä olet katkeroitunut ja elämääs kyllästynyt erakko.
        Ei voi kuin ihmetellä käytöstäsi. Esimerkiksi minä en pidä Love Island ym. tyyppisistä ohjelmista, mutta ei ole mitään tarvetta käydä noita ohjelmia tai katsojia haukkumassa. Jos sen tekisin, niin minussa olisi varmasti jotain vikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä minun muka pitäisi olla katkera?

        En todellakaan keksi ensimmäistäkään syystä, koska elämäni on kaikilta osin priimaa ja puitteet ovat muutenkin kaikin puolin kunnossa.

        Toisin taitaa olla teillä tuota höpö höpö paska ohjelmaa katsovilla luusereilla ja keskenkasvuisilla märkäkorvilla.

        No mene elämään sitä priimaa elämääsi ja jätä BB:tä katsovat ihmiset rauhaan. Onko se sinulta jotenkin pois, jos muut sitä katsovat??


      • Anonyymi

        Kyllä ohjelmalla katsojia riittää, joten tuossa olet väärässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ohjelmalla katsojia riittää, joten tuossa olet väärässä.

        Keitä tuon ohjelman katsojat sitten ovat?

        Syrjäytyneitä keskenkasvuisia vähävaraisia märkäkorvia, friikkejä sekä kummajaisia ja ylipäätään niitä joilta puuttuu se oma elämä.

        Nämä mainitut kyyläävät ohjelmassa mukana olevien friikkien ja kummajaisten outoja juttuja, typeriä puheita ja lapsellista leikkimistä.

        Normaalisti ajattelevat ja työssä käyvät aikuiset eivät missään tapauksessa suostu katsomaan tuollaista paskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keitä tuon ohjelman katsojat sitten ovat?

        Syrjäytyneitä keskenkasvuisia vähävaraisia märkäkorvia, friikkejä sekä kummajaisia ja ylipäätään niitä joilta puuttuu se oma elämä.

        Nämä mainitut kyyläävät ohjelmassa mukana olevien friikkien ja kummajaisten outoja juttuja, typeriä puheita ja lapsellista leikkimistä.

        Normaalisti ajattelevat ja työssä käyvät aikuiset eivät missään tapauksessa suostu katsomaan tuollaista paskaa.

        Surullista on myös se, että nuo ohjelmassa mukana olevat kummajaiset ja friikit ilmeisesti oikeasti luulevat olevansa tuon paskan loppumisen jälkeen jonkinlaisia korkealle arvostettuja julkiksia.

        Totuus kuitenkin tulee olemaan se, että noille tyypeille tullaan nauramaan päin naamaa ja minkäänlaista arvostusta heidän on turha odottaa.

        Korkeintaan heistä tulee niitä turhia julkiksia, jollaisia tässä maassa on ennestäänkin aivan liikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keitä tuon ohjelman katsojat sitten ovat?

        Syrjäytyneitä keskenkasvuisia vähävaraisia märkäkorvia, friikkejä sekä kummajaisia ja ylipäätään niitä joilta puuttuu se oma elämä.

        Nämä mainitut kyyläävät ohjelmassa mukana olevien friikkien ja kummajaisten outoja juttuja, typeriä puheita ja lapsellista leikkimistä.

        Normaalisti ajattelevat ja työssä käyvät aikuiset eivät missään tapauksessa suostu katsomaan tuollaista paskaa.

        Aloitusjaksoa taisi seurata yli 900 000 märkäkorvaa ja muita friikkiä. -)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitusjaksoa taisi seurata yli 900 000 märkäkorvaa ja muita friikkiä. -)

        Erilaisia kummajaisia, märkäkorvia ja syrjäytyneitä tässä maassa riittää.

        Siitä huolimatta normaaleiksi luokiteltavat ihmiset eivät katso tuota paskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitusjaksoa taisi seurata yli 900 000 märkäkorvaa ja muita friikkiä. -)

        Joidenkin tutkimusten mukaan 10%:a suomalaisista kuuluu johonkin sukupuolivähemmistöön.

        Katsojista 500 000 oli siis sukupuolivähemmistöihin kuuluvia ja 400 000 muita kummajaisia sekä märkäkorvia.

        Itse en kuulu mihinkään noista ryhmistä, enkä missään tapauksessa tule tuota paska ohjelmaa katsomaan.

        Hankkikaa elämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitusjaksoa taisi seurata yli 900 000 märkäkorvaa ja muita friikkiä. -)

        Etkös edelleenkään ole oppinut kirjoittamaan?

        "muita friikkiä"

        Tuo olisi pitänyt kirjoittaa muuta friikkiä, tai vaihtoehtoisesti muita friikkejä.

        Silloin se olisi ollut kieliopillisesti oikein.

        Tosin Teiltä BB:n katsojilta yleensä puuttuu täysin korkeampi koulutus ja sitä myöten kyky kirjoittaa virheetöntä suomea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitusjaksoa taisi seurata yli 900 000 märkäkorvaa ja muita friikkiä. -)

        jep, ja se on hyvä juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkös edelleenkään ole oppinut kirjoittamaan?

        "muita friikkiä"

        Tuo olisi pitänyt kirjoittaa muuta friikkiä, tai vaihtoehtoisesti muita friikkejä.

        Silloin se olisi ollut kieliopillisesti oikein.

        Tosin Teiltä BB:n katsojilta yleensä puuttuu täysin korkeampi koulutus ja sitä myöten kyky kirjoittaa virheetöntä suomea.

        Taitaa sinua pikkasen harmittaa, kun sinun toimeentulotukesi ei riitä 24/7 ostoon. Täytyy täällä kytätä 24/7 , jos sattuisi kuulemaan jotain kivoja juttuja BB-talon tapahtumista ja tietäis mistä puhutaan. Onhan se jonkinlaista elämää tuokin. Toinen kyttää BB-live 24/7 ja toinen kyttää mielipiteitä ohjelmasta, jota ei koskaan ole katsonut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Surullista on myös se, että nuo ohjelmassa mukana olevat kummajaiset ja friikit ilmeisesti oikeasti luulevat olevansa tuon paskan loppumisen jälkeen jonkinlaisia korkealle arvostettuja julkiksia.

        Totuus kuitenkin tulee olemaan se, että noille tyypeille tullaan nauramaan päin naamaa ja minkäänlaista arvostusta heidän on turha odottaa.

        Korkeintaan heistä tulee niitä turhia julkiksia, jollaisia tässä maassa on ennestäänkin aivan liikaa.

        Eikö sinulle naureta päin naamaa?
        Käytkö ulokona yleensäkään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa sinua pikkasen harmittaa, kun sinun toimeentulotukesi ei riitä 24/7 ostoon. Täytyy täällä kytätä 24/7 , jos sattuisi kuulemaan jotain kivoja juttuja BB-talon tapahtumista ja tietäis mistä puhutaan. Onhan se jonkinlaista elämää tuokin. Toinen kyttää BB-live 24/7 ja toinen kyttää mielipiteitä ohjelmasta, jota ei koskaan ole katsonut.

        BB on vähävaraisille märkäkorvaisille luusereille suunnattu paska ohjelma.

        Minä olen 59- vuotias insinööri ja valtion virkamies, enkä tuota paskaa katso.

        Se ei todellakaan ole rahasta kiinni vaan siitä, etten käytä kallista aikaani tuollaisen paskan katsomiseen.

        Mieluummin seuraan kansainvälisiä pörssikursseja ja etsin mielenkiintoisia osakkeita ostettavaksi.

        Niitä onkin jo kertynyt melko iso salkullinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sinulle naureta päin naamaa?
        Käytkö ulokona yleensäkään?

        "ulokona"

        Olisihan se pitänyt arvata, että nuo kirjoitustaidottomat BB:n katsojat ovat jostain pohjoisen takapajuiselta syrjäseudulta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "ulokona"

        Olisihan se pitänyt arvata, että nuo kirjoitustaidottomat BB:n katsojat ovat jostain pohjoisen takapajuiselta syrjäseudulta.

        Kirjoitusvirhe, sinäkö et koskaan tee kirjoitusvirheitä?
        On erittäin säälittävää että tuosta huomauttelee.

        Huuteletko ulkona näitä samoja idiootti aisia juttuja kuin täällä vai oletko jossakin komerossa syömässä suklaata ja kirjoittamassa näitä kommentteja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitusvirhe, sinäkö et koskaan tee kirjoitusvirheitä?
        On erittäin säälittävää että tuosta huomauttelee.

        Huuteletko ulkona näitä samoja idiootti aisia juttuja kuin täällä vai oletko jossakin komerossa syömässä suklaata ja kirjoittamassa näitä kommentteja?

        Toivotaan että älysi riittää ymmärtämään tuonkin virheellisesti kirjoitetun sanan.
        Korjaan sen kuitenkin kun epäilen että voi tuottaa ongelmia.

        Huuteletko ulkona näitä samoja idioottimaisia juttuja kuin täällä vai oletko jossakin komerossa syömässä suklaata ja kirjoittamassa näitä kommentteja?


      • Anonyymi

        Minä olen yli 50v työssäkäyvä perheellinen äiti. Katson BB:tä aina, kun uusi kausi tulee. En koe olevani syrjäytynyt tai luuseri, vaikka seuraankin kyseistä ohjelmaa. Mukavaa ajanvietettä raskaan päivän jälkeen.

        Miksi joidenkin ihmisten pitää käydä moittimassa muiden katselijoiden tekemisiä? Ei ole fiksua, eikä asiallista. Jokainen saa tehdä kodissaan mitä parhaimmakseen näkee. Ei kuulu kenellekkään. Outoa ottaa stressiä tällaisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "ulokona"

        Olisihan se pitänyt arvata, että nuo kirjoitustaidottomat BB:n katsojat ovat jostain pohjoisen takapajuiselta syrjäseudulta.

        Taisipa tulla hankala kysymys kun ei tule vastausta, meneekö yli ymmärryksen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hanki elämä.

        Tuollaista huuhaa ohjelmaa katsovat vain luuserit ja keskenkasvuiset märkäkorvat.

        Jotenkin tainnut jäädä levy soittamaan samaa mantraa: märkäkorva ja luuserit. Eikö sanavarasto riitä enempään? Mutta kertoo kaiken olennaisen henkilöstä ja itse psyyken tilasta jos vaivautuu tänne keskustelupalstalle kommentoimaan ja haukkumaan muita tuollaisella tekstin konseptilla.


      • Anonyymi

        Yli miljoona muuta katsojaa.


    • Anonyymi

      Kaikki muumit laaksossa ja hanki elämä.. En voi uskoa että joku vielä käyttää näitäkin sanontoja!

    • Anonyymi

      Koostelähetyksessä oli huono juontaja, ei tiennyt paljon mitään koko ohjelmasta, kyllä Almaa kuuntelee mieluummin.

      • Anonyymi

        Jaa, tietääkö Almakaan? öö,ää,öö , mitäs mun pitikään sanoa... kun minä olin Selviytyjissä. Hihihihihihi..hihi.hihi


    • Anonyymi

      Huvittavaa, kun tein aloituksen nimeämisistä, niin täällä pääsi valloilleen ihmisten haukkumiset tv-ohjelman takia.
      Antakaa hyvänen aika jokaisen seurata sitä ohjelmaa mistä tykkää. Ei kaikki tykkää kaikesta. Minäkään en tykkää urheilulähetyksistä, enkä näistä muista realitysarjoista. En tykkää myöskään monista elokuvista tai sarjoista. Ymmärrän kuitenkin, että on ihmisiä jotka näitäkin ohjelmia katsovat. Pidän heitä ihan kunnollisina ja normaaleina ihmisinä. Minulla ei ole syytä heitä moittia. Enhän edes tunne heitä.

    • Onko kellään tämän_päiväisiä äänestystuloksia, että kuka äänesti ketäkin?

      • Anonyymi

        No niidtä voi olla hiljaa siihen saakka, kun koostelähetys tulee illalla. Jää tavallisen lähetyksrnkin katsojille jännitettävää.


      • Anonyymi

        Tarina ja Ville ovat äänestyksessä ja Tarina sai ennätysmäärän ääniä!

        11 kappaletta, kun asukkaita on 12!
        Anulta 1, Krisulta 2, Jukalta 2, Miralta 1, Kimmolta 2, ja Helmeriltä 2.

        Perusteina oli useimmiten se että hän hajottaa taloa ja aiheuttaa jatkuvasti konflikteja ja pahaa energiaa, ja Anu heitti että Tarina on energiasyöppö. Onneksi nuo asukkaat ovat nähneet sen millainen kusipää hän on.

        Krisu sai vain neljä ääntä ja ne olivat "vastapuolen" ääniä.
        Tarinalta 2, Keviniltä 1, ja Millalta 1.

        Muistatte kai sen kuinka Tarina sopi Krisun ja Jukan kanssa ja vielä tanssi ilosta kuinka Jukka oli tullut pyytämään häneltä anteeksi (Vaikka tuon vitun käärmeen olisi pitänyt pyytää anteeksi koko talolta)? Arvatkaa ketkä saivat Tarinan äänet, hän antoi 2 pistettä Krisulle ja 1 pisteen Jukalle. Että sellainen "sopija" kyseinen käärme on.

        Ville sai 7 ääntä. Hänkin sai muutaman 2 pisteen ääntä, ja ohitti sillä tavoin Eeviksen, kun Eevis sai yksittäisiä pisteitä muutamalta ja sai kokonaisuudessaan vain 6 ääntä.

        Ville sai Eevikseltä 2, Tupulta 1, Keviniltä 2, Millalta 2. ja päätyi siksi Tarinan kanssa äänestykseen.

        Eli käytännössä Ville taas pelastuu, kun tuo narsistinen käärme poistetaan talosta ensi sunnuntaina.


      • Anonyymi

        Annan kaksi pistettä Tarina-Marinalle; jospa se marina pian loppuisi.
        Yhden pisteen annan Vittu-Kristianille; alkaa se vitun kuuleminen jo kyllästyttää.


    • Anonyymi

      Ville ovelasti yrittää savustaa vanhempia henkilöitä ulos. Pisteitä siis antanut (2) Timolle ja Tuulalle. Oma lehmä ojassa, turhaan selittelee..

    • Anonyymi

      Eikös tuo ole jonkinlainen peli? Joten "oma lehmä ojassa" on pelaamista, kellä noilla ei niin olisi? Tarina on kyllä niin vastenmielinen teeskentelijä, toivottavasti häipyy ohjelmasta ja julkisuudesta!

      • Anonyymi

        Tarina-Tärinästä huomaa ainakin sen miten huono itsetunto hänellä on ja yrittää koko ajan miellyttää ja kontrolloida muita. Tyypillinen narsistisen epävarma persoona. Äkkiä pois talosta samoin tuo Eevis jolla seksi jatkuvasti mielessä. Taitaa olla seksi pakkomielle. Tämäkö on joku entinen mensalainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarina-Tärinästä huomaa ainakin sen miten huono itsetunto hänellä on ja yrittää koko ajan miellyttää ja kontrolloida muita. Tyypillinen narsistisen epävarma persoona. Äkkiä pois talosta samoin tuo Eevis jolla seksi jatkuvasti mielessä. Taitaa olla seksi pakkomielle. Tämäkö on joku entinen mensalainen?

        Olen aloittajan kanssa samaa mieltä, että olisihan se ollut parasta näyttää ne kaikkien nimeäjien nimeämispisteet, mutta jokainen koostehan leikataan. Eihän ne kaikki ois nyt liikaa aikaa vieneet. No sitten taas lähtikin laukalle tää koko keskustelu.

        Normaalisti ajattelemista kokeilevan idiootin ja trollin kanssa en ole samaa mieltä. Hänhän tykkää olla katsomatta Big Brotheria, mutta kyttää joka ilta sen saman ajan tätä palstaa, ja lyttää täällä BB-faneja. Hah hah...

        Senkin ajan tämä 59-vuotias insinööri ja valtion virkamies (siinä meni viimeinenkin kunnioitus) trollaa täällä, kun voisi vaikka mieluummin seurata pimeillä kujilla niitä kansainvälisiä pörssikurssejaan, ja etsiä mielenkiintoisia osakkeita varastettavaksi.

        "Niitä onkin jo kertynyt melko iso salkullinen." No näkispä senkin osakemuovipussin. :)

        Ehdin jo luulla, että Sipiläkö tänne kirjottelee, mutta ei. Juha on vasta 58-vuotias. :) Kirjoittaja on 59


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen aloittajan kanssa samaa mieltä, että olisihan se ollut parasta näyttää ne kaikkien nimeäjien nimeämispisteet, mutta jokainen koostehan leikataan. Eihän ne kaikki ois nyt liikaa aikaa vieneet. No sitten taas lähtikin laukalle tää koko keskustelu.

        Normaalisti ajattelemista kokeilevan idiootin ja trollin kanssa en ole samaa mieltä. Hänhän tykkää olla katsomatta Big Brotheria, mutta kyttää joka ilta sen saman ajan tätä palstaa, ja lyttää täällä BB-faneja. Hah hah...

        Senkin ajan tämä 59-vuotias insinööri ja valtion virkamies (siinä meni viimeinenkin kunnioitus) trollaa täällä, kun voisi vaikka mieluummin seurata pimeillä kujilla niitä kansainvälisiä pörssikurssejaan, ja etsiä mielenkiintoisia osakkeita varastettavaksi.

        "Niitä onkin jo kertynyt melko iso salkullinen." No näkispä senkin osakemuovipussin. :)

        Ehdin jo luulla, että Sipiläkö tänne kirjottelee, mutta ei. Juha on vasta 58-vuotias. :) Kirjoittaja on 59

        Muina kausina muistaakseni näytettiin kaikki nimeämisjutut:)


    • Anonyymi

      Mira jo jakeli omia tupakkeja toisille, meinaa sillä nostaa suosiotaan näin nimeämispäivänä, on se juoni. 😄

    • Anonyymi

      Nuo studiovieraat ovat täysin turhia, pelkästään pudonnut heti putoamisen jälkeen, ei muuta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      13
      1305
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1150
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1018
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      995
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe