Itehoito syövän hoitaminen

Anonyymi

Ei kaikkee tartte uskoo ja mieltään pahoottaa, jos joku kertoo selättäneensä oman syöpänsä ja kehuu sillä. Se ei kaikilla vaan toimi. Saahan sen kertoo niin ilosen asian.
.kniivilä

37

122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minun syöpäni selätti leikkaus ja sädehoito. Itse en edes osannut sitä hoitaa millään lailla. Koko syöpädiagnoosi tuli aivan "puun takaa".

      • Anonyymi

        Onpa hieno ja lohdullinen tapaus. Itse näin vatsanahassani outoa, murenevaa töhnää. Luulin sitä ihosyövän esiasteeksi. Olin jo varaamassa aikaa terveyshoitajalle, että tutkisi esiintymän. Kuumassa suihkussa se alkoi irtoamaan.
        Töhnä oli liimautunut ihoon rakennusteipistä, jota olin käyttänyt vaippasideiden kiinnittämiseen. Helpotus suunnaton. ( miehen virtsanpidätyskyvyn takia).
        veikko 73


    • Anonyymi

      Syöpä lähtee syömällä eli valitse syövän tappava ruokavalio.
      Löytyy netistä.

      • Anonyymi

        Löytyy netistä. Tuo on nyt samansuntainen vihje kuin löytää hiekkaa Saharasta. Sinne meno-paluu maksaa.
        .PSA-arvot koholla


      • Hyvä neuvo; syö hyvin kevyesti, ellei sinulla ole raskas työ. Kalaa, siipikarjaa, paljon kasviksia. Eikä syöpää tule.


    • Anonyymi

      EIKÖS SE JANI KOKKI MESUNNUTSYÖVÄN ITSEHOIDOSTA, JA KUINKA KÄVI?

      • Anonyymi

        Oletko koskaan kuullut, että lääketieteen mukaista syöpähoitoa saanut olisi kuollut tätä hoitoa saadessaan. Jos olet, varmaankin olet pannut merkille, kuinka asiaa jälkeenpäin on tulkittu. Koska hoidossa ei koskaan voi olla vikaa, syiden täytyy löytyä potilaasta tai sattumasta, mikä onkin yleisin kuolinsyy lääketieteessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko koskaan kuullut, että lääketieteen mukaista syöpähoitoa saanut olisi kuollut tätä hoitoa saadessaan. Jos olet, varmaankin olet pannut merkille, kuinka asiaa jälkeenpäin on tulkittu. Koska hoidossa ei koskaan voi olla vikaa, syiden täytyy löytyä potilaasta tai sattumasta, mikä onkin yleisin kuolinsyy lääketieteessä.

        Joko kohta saadaa tietää mistä niitä luontaisia syövänparantavia hoitomuotoja oikein saa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko kohta saadaa tietää mistä niitä luontaisia syövänparantavia hoitomuotoja oikein saa?

        Mitä hyötyä? Skepsis ry:n tehtävähän on debunkata lääketieteen ulkopuolinen hoito. Mitään tosiasiallista kiinnostusta siellä ei koskaan ole ollutkaan. Itsekritiikkiin ei pienintäkään pyrkimystä.

        Kertoisitko puolestasi, koska Skepsis ry:ssä on aikomus herätä unesta todellisuuteen ja paljastaa Huuhaa siinä itsessään. Koska?

        Miksi syöpätautien kasvua ei saada pysähtymään. Luontaishoitojen vuoksiko. Jos ei, niin auttaisiko Huuhaa-palkinnon myöntäminen rokoteteollisuudelle. Jo etukäteen voin vastata sinulle, ettei auta, sillä rokotteilla aikaansaadut sairaudet ovat todellisuutta, eivät unta.

        Toistan. Syöpäsairauksien syyt on selvitettävä. Kysyttävä yhä uudelleen ja uudelleen, mistä immuniteetti muodostuu ja kuinka sekaisin se rokotteilla jo hyvin nuoresta saadaan. Loukkaantumiseen taipuvaisten on parempi evätä itsensä ko tutkinnasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joko kohta saadaa tietää mistä niitä luontaisia syövänparantavia hoitomuotoja oikein saa?

        Viesti 11.9.2019 23:18. Miksi vaahtoat jatkuvasti luontaisten syövänparannushoidoista jos mässäät kolme ateriaa päivässä ½-olemattomilla töilläsi?

        - rysäkeppi


      • Anonyymi
        Hurskainen kirjoitti:

        Viesti 11.9.2019 23:18. Miksi vaahtoat jatkuvasti luontaisten syövänparannushoidoista jos mässäät kolme ateriaa päivässä ½-olemattomilla töilläsi?

        - rysäkeppi

        Olen täystyöllisyys, kokopäiväinen ammattilainen.

        Oskari Olematon ja
        Katiska oma kalastaja


      • Anonyymi

        No kerro ny meille muillekkin , kun kerran tiiät.
        Älä salaa tietojasi.

        P.S. Saiko se liikaa sytosstaatteja ja sädehoitoo ja kuoli niihin?


    • Anonyymi

      Minä mielellään itsediagnosoin ja itsehoidan kaikkea mahdollista sen jälkeen kun vammauduin lääkärin tutkimuksen seurauksena, Kauhea syyllisyyskin tuli siitä sosiaalisesti niskaan että niin olin mennyt vammautumaan väärässä paikassa.

      "poiuytrdfghj"

      • Anonyymi

        Tuo "vammautuminen" on kyllä tapahtunut jo yhdeksän kuukautta ennen "poiun" syntymää. Potaska on jo sitä laatua.
        . kalisuolafosfaatti


      • Anonyymi

        lopeta asiattomat kirjoituksesi-


        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi

        Jokaisen keho kuuluu yksin Luojalleen ja Luoja tietää jokaisen luomansa vammat.

        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi

        Mulle kyllä sanottiin siellä luurissa näinkin: "Jos sä kerran tiedät mistä vammautuminen on aiheutunut, niin miksi sitten soitat tänne ?"

        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi

        No mä soitin sinne sen takia että tuttavani ja äitini olivat kauheesti pelotelleet minua ja vähän isänikin ja sitten sen johdista kasvaneen pelon johdosta tuttava neuvoi soittamaan sinne luuriin.

        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        lopeta asiattomat kirjoituksesi-


        "poiuytrdfghj"

        Sattumalta tiedän, ettei huomautus ole asiaton. Kas kun kaksisuuntaisen mielialahäiriö on ihan toinen kuin aspergersyndrooma.
        Suomessa ensimmäiset as-diagnoosit tehtiin vasta 1980 luvulla. Siksi kirjoituksesi on vahvaa potaskaa.
        . kalisuolafosfaatti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        lopeta asiattomat kirjoituksesi-


        "poiuytrdfghj"

        Koska ne sinun "50" vuotispirskeet taas ovatkaan? Kuin entinen neiti vietät niitä taas uudelleen ja uudelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska ne sinun "50" vuotispirskeet taas ovatkaan? Kuin entinen neiti vietät niitä taas uudelleen ja uudelleen.

        Etkö tiedä, että olen ikinuori!
        Kykö kateeksi.?

        t. "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska ne sinun "50" vuotispirskeet taas ovatkaan? Kuin entinen neiti vietät niitä taas uudelleen ja uudelleen.

        Huomenna on ne minun "50" vuotispirskeet !!!
        Tule juhlimaan Toivo kanssani!
        Ja osta lahjaksi hyvää wiskiä iso pullo!

        t. naapurisi


    • Anonyymi

      Reiki kunniaan, sillä
      Syöpä lähtee reikittämällä.

    • Anonyymi

      Parasta ennalta ehkäisevää hoitoa kaikkia sairauksia vastaan on elää kaikkea kohtuutta noudattaen. Monen syöpälajit ovat yleistyneet nykyään.
      Nykyinen kiireinen, kuluttava elämänrytmi ehkä altistaa syöpäsolujen muodostumiseen kehossa.

      • Anonyymi

        Kohtuus kaikessa ja pullollinen päivässä pitää lääkärin loitolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohtuus kaikessa ja pullollinen päivässä pitää lääkärin loitolla.

        Pullollinen terveysjuomaa vie janon ja siitä virkistyy, kun taas pullollinen väkijuomaa päivittäin tuo ennenpitkää piipaa-auton pihaan ja hauturheikkikin pian saap työtä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pullollinen terveysjuomaa vie janon ja siitä virkistyy, kun taas pullollinen väkijuomaa päivittäin tuo ennenpitkää piipaa-auton pihaan ja hauturheikkikin pian saap työtä.

        Sinullahan on kokemusta noista pii-paa-autoista!

        t. "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinullahan on kokemusta noista pii-paa-autoista!

        t. "poiuytrdfghj"

        Mikäs sulle tuli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs sulle tuli?

        No, se syöpä tuli!
        Kerro hoito-ohjeet.


    • Anonyymi

      Joku tolvana on tässä ketjussa myrtsinä kun sen syöpä ei ole parantanut vaihtoehtoisilla hoidoilla. Sehän on mahdotonta jos appaa päivässä 3 ateriaa, olemattomalla puuhastel ulla.

      • Anonyymi

        Valoravinto parantaa syövän.
        Kokeile!
        Hyvä ja halpa keino ja parantaa kaikki syövät.

        Elän valoravinnolla


    • Anonyymi

      Niin kauan kuin syöpäsolut kehosta ovat pois, uskon ettei niukalla dieetillä olevan ihmiseen syöpäsoluja muodostu.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Naurettavaa vedätystä - milloin tällaisesta sairaiden ihmisten kusetuksesta viimeinkin tehdään laitonta?


    • Anonyymi

      Taas se köyhä ja tyhmä tyyppi jankkaa siitä vaihtoehtoisten hoitojen puutteesta aiheen keulassa, palstalla. Onhan kunnallisia hoitojakin olemassa.

      • Anonyymi

        Taisit katto peiliin!
        Ja näit ihan oman ittes ja sitten pelästyit!
        Ja rupesit kirjoitteleen soopaa palstalle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisit katto peiliin!
        Ja näit ihan oman ittes ja sitten pelästyit!
        Ja rupesit kirjoitteleen soopaa palstalle!

        Mut miks jankkaat samaa asiaa, ees taas ja taas taas? Oletko turhautunut omasta puolestasi? Miten tilanteesi kulkee syöpäsolu-otannoissa?


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6489
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4193
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2597
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1538
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1046
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe