mua pelottaa...

Anonyymi

tätä on vaikee kertoo mut siis oon nyt yläasteella ja oon miettiny et minne meen yläasteen jälkeen... mutta tuntuu että meen mihin tahansa niin en saa tavallaan elämää, tai sellasta mitä haluisin. ja sillä tarkotan sitä että en löyä samankaltasia ihmisiä kun minä ite, koska niitä on vaan 1/100 niistä jotka tulee mua vastaan... mä oon vähän sellanen et mun ajatukset menee ristiriitaan muitten ihmisten kanssa yleensä, sellasten aika perus ihmisten. mun isä mua ymmärtää ja oon ilmeisesti periny siltä mun luonteen ja huumorintajun tai jotain xdd
en ees tykkää niin paljoa positiivista ihmisistä kavereina, ennemminkin semmosista kenen kanssa voi oikeesti puhua mistä vaan ja vaikkei se ymmärtäis paskaakaan niin se silti yrittää ymmärtää ja tätä on kans tosi vaikee selittää heh xdd
mutta oon tosi erityisherkkä ja kuuntelen vähän rajumpaa musiikkia niinkun rockkia metallia ja heviä ja oon ihan pienestä asti tykänny tämmösestä xdd
haluaisin lisää kavereita ja mulla on pari ammattiakin mielessä, mutta se ois lähennä jotain luovaa ja taiteellista ja siten musta tuntuu et ne ihmiset on ihan erilaisia siellä tai no mistä sitä tietäs mutta silti tuntuu että irtaannun ihan kaikesta sitten. ja jos meen kaikkien mukana tyylii lukioon ja no sit en pääsis varmaa kovin hyvään ammattiin koska oon huono koulussa, saisin ehkä kavereita mutten sitten sitä mitä oon aina halunnu tehä ja tutkia ja (tietää itsestäni ja tutkia mun mieltä vaikee taas kerran selittää xdd) jne... oon tyttö ja no mulla on aika samanlainen huumorintaju kun pojilla mut en oo saanu niistä oikein kavereita koska se tutustuminen poikiin on mulle ainakin PALJON vaikeempaa kun tyttöihin xdd.onko kellään samoja kokemuksia tai mitää??:DD

1

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä etsi pelkästään samanlaisia ihmisiä. Omassa kuplassa kaltaistensa kanssa pyöriminen ei kehitä sinua ihmisenä läheskään niin paljon, kuin erilaisten ihmisten kanssa pyöriminen. On tärkeää oppia tulemaan toimeen erilaisten ihmisten kanssa.

      Opettele sopeutumaan. Joskus ei vaan kannata olla just sellainen, kuin haluaa, koska siitä voi olla haittaa. Kukaan ei tietenkään voi kieltää sinua olemasta se porukan uniikki lumihiutale, mutta valitettavasti kukaan ei myöskään voi pakottaa ihmisiä hyväksymään sinua sellaisena, kuin olet. Sinuna välttelisin liikaa joukosta erottumista ainakin niin kauan, kun voit tienata oman elantosi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1326
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1023
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      817
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      623
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe