mua pelottaa...

Anonyymi

tätä on vaikee kertoo mut siis oon nyt yläasteella ja oon miettiny et minne meen yläasteen jälkeen... mutta tuntuu että meen mihin tahansa niin en saa tavallaan elämää, tai sellasta mitä haluisin. ja sillä tarkotan sitä että en löyä samankaltasia ihmisiä kun minä ite, koska niitä on vaan 1/100 niistä jotka tulee mua vastaan... mä oon vähän sellanen et mun ajatukset menee ristiriitaan muitten ihmisten kanssa yleensä, sellasten aika perus ihmisten. mun isä mua ymmärtää ja oon ilmeisesti periny siltä mun luonteen ja huumorintajun tai jotain xdd
en ees tykkää niin paljoa positiivista ihmisistä kavereina, ennemminkin semmosista kenen kanssa voi oikeesti puhua mistä vaan ja vaikkei se ymmärtäis paskaakaan niin se silti yrittää ymmärtää ja tätä on kans tosi vaikee selittää heh xdd
mutta oon tosi erityisherkkä ja kuuntelen vähän rajumpaa musiikkia niinkun rockkia metallia ja heviä ja oon ihan pienestä asti tykänny tämmösestä xdd
haluaisin lisää kavereita ja mulla on pari ammattiakin mielessä, mutta se ois lähennä jotain luovaa ja taiteellista ja siten musta tuntuu et ne ihmiset on ihan erilaisia siellä tai no mistä sitä tietäs mutta silti tuntuu että irtaannun ihan kaikesta sitten. ja jos meen kaikkien mukana tyylii lukioon ja no sit en pääsis varmaa kovin hyvään ammattiin koska oon huono koulussa, saisin ehkä kavereita mutten sitten sitä mitä oon aina halunnu tehä ja tutkia ja (tietää itsestäni ja tutkia mun mieltä vaikee taas kerran selittää xdd) jne... oon tyttö ja no mulla on aika samanlainen huumorintaju kun pojilla mut en oo saanu niistä oikein kavereita koska se tutustuminen poikiin on mulle ainakin PALJON vaikeempaa kun tyttöihin xdd.onko kellään samoja kokemuksia tai mitää??:DD

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä etsi pelkästään samanlaisia ihmisiä. Omassa kuplassa kaltaistensa kanssa pyöriminen ei kehitä sinua ihmisenä läheskään niin paljon, kuin erilaisten ihmisten kanssa pyöriminen. On tärkeää oppia tulemaan toimeen erilaisten ihmisten kanssa.

      Opettele sopeutumaan. Joskus ei vaan kannata olla just sellainen, kuin haluaa, koska siitä voi olla haittaa. Kukaan ei tietenkään voi kieltää sinua olemasta se porukan uniikki lumihiutale, mutta valitettavasti kukaan ei myöskään voi pakottaa ihmisiä hyväksymään sinua sellaisena, kuin olet. Sinuna välttelisin liikaa joukosta erottumista ainakin niin kauan, kun voit tienata oman elantosi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1926
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe