tätä on vaikee kertoo mut siis oon nyt yläasteella ja oon miettiny et minne meen yläasteen jälkeen... mutta tuntuu että meen mihin tahansa niin en saa tavallaan elämää, tai sellasta mitä haluisin. ja sillä tarkotan sitä että en löyä samankaltasia ihmisiä kun minä ite, koska niitä on vaan 1/100 niistä jotka tulee mua vastaan... mä oon vähän sellanen et mun ajatukset menee ristiriitaan muitten ihmisten kanssa yleensä, sellasten aika perus ihmisten. mun isä mua ymmärtää ja oon ilmeisesti periny siltä mun luonteen ja huumorintajun tai jotain xdd
en ees tykkää niin paljoa positiivista ihmisistä kavereina, ennemminkin semmosista kenen kanssa voi oikeesti puhua mistä vaan ja vaikkei se ymmärtäis paskaakaan niin se silti yrittää ymmärtää ja tätä on kans tosi vaikee selittää heh xdd
mutta oon tosi erityisherkkä ja kuuntelen vähän rajumpaa musiikkia niinkun rockkia metallia ja heviä ja oon ihan pienestä asti tykänny tämmösestä xdd
haluaisin lisää kavereita ja mulla on pari ammattiakin mielessä, mutta se ois lähennä jotain luovaa ja taiteellista ja siten musta tuntuu et ne ihmiset on ihan erilaisia siellä tai no mistä sitä tietäs mutta silti tuntuu että irtaannun ihan kaikesta sitten. ja jos meen kaikkien mukana tyylii lukioon ja no sit en pääsis varmaa kovin hyvään ammattiin koska oon huono koulussa, saisin ehkä kavereita mutten sitten sitä mitä oon aina halunnu tehä ja tutkia ja (tietää itsestäni ja tutkia mun mieltä vaikee taas kerran selittää xdd) jne... oon tyttö ja no mulla on aika samanlainen huumorintaju kun pojilla mut en oo saanu niistä oikein kavereita koska se tutustuminen poikiin on mulle ainakin PALJON vaikeempaa kun tyttöihin xdd.onko kellään samoja kokemuksia tai mitää??:DD
mua pelottaa...
1
61
Vastaukset
Älä etsi pelkästään samanlaisia ihmisiä. Omassa kuplassa kaltaistensa kanssa pyöriminen ei kehitä sinua ihmisenä läheskään niin paljon, kuin erilaisten ihmisten kanssa pyöriminen. On tärkeää oppia tulemaan toimeen erilaisten ihmisten kanssa.
Opettele sopeutumaan. Joskus ei vaan kannata olla just sellainen, kuin haluaa, koska siitä voi olla haittaa. Kukaan ei tietenkään voi kieltää sinua olemasta se porukan uniikki lumihiutale, mutta valitettavasti kukaan ei myöskään voi pakottaa ihmisiä hyväksymään sinua sellaisena, kuin olet. Sinuna välttelisin liikaa joukosta erottumista ainakin niin kauan, kun voit tienata oman elantosi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75640
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368