Vanhatpantterit

iskussa

Paljon kohistiin, että vanhatpantterit tulee kysytyksi voimavaraksi työmarkkinoille. Toisin on käynyt. Kenkää panttereille jaettu liukuhihnamaisesti.
Tänä päivänä kokemus ja amattitaiton on pahasta.
Ainakin polilta tulleille märkäkorva kokemattomille poikasille. Haluavat vain samallaisia kokemattomia ideallisia suden tekijöitä.

7

448

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sondi

      sitten on? Nuo sudentekijät, vai se että sait itse kenkää, tai et pääse töihin? Vai oletko vain muuten huolestunut tämän yhteiskunnan rappeutumisesta?

      • iskussa

        "vain muuten huolestunut tämän yhteiskunnan rappeutumisesta? "
        Ehkä edellinen.
        No eläkepäivät odottaa, muta kun surkutellaan ja valitellaan, etei ihmiset viitsi vanhana..
        Syy, kyllä löytyy noista märkäkorvisista kokematomista Klopeista, joilla ei ole käytännön kokemusta!


      • iskussa kirjoitti:

        "vain muuten huolestunut tämän yhteiskunnan rappeutumisesta? "
        Ehkä edellinen.
        No eläkepäivät odottaa, muta kun surkutellaan ja valitellaan, etei ihmiset viitsi vanhana..
        Syy, kyllä löytyy noista märkäkorvisista kokematomista Klopeista, joilla ei ole käytännön kokemusta!

        Monissa yrityksissä on huomattu, että parhaiten pärjätään silloin kun on yrityksen palveluksessa on sekä "märkäkorvia" että vanhoja panttereita. - Toisiamme arvostamalla voisimme varmaan parhaiten itsekin edistää "aatetta".

        Ainakin minä tunnen monia nuoria erinomaisen asiantuntevia ihmisiä, jotka osaavat arvostaa myös ikääntyviä työntekijöitä. Joidenkin ikääntyvien näyttää olevan vaikeata hyväksyä nuoria esimiehiä ja luottaa heidän osaamiseensa.
        En yhtään ihmettele, että jotkut "märkäkorvat" eivät halua tai uskalla palkata meitä vanhoja panttereita. ;)
        Sitäpaitsi niitä hyvin koulutettuja saa halvemmalla ja tuottavathan he iloa silmällekin. ;)


    • Sisuuntunut

      tein samaa työtä, kunnes jouduin leikkaukseen ja 7 kk:n sairaslomalle. Töihin tultuani oli omat työt jaettu muille, joten nyt pilipali hommia tehdessä istun suurimman osan aikaani Internetin ääressä ja kehun kaikille miten helpolla pääsen. Muut,jotka joutuvat tekemään töitäni ovat tietysti nyreissään. Valitus on kylläkin työsuojelupiirissä allekirjoitustani vailla. Mutta en tiedä haluanko edes enää sitä stressaavaa työtä.

      • Sondi

        että norja on niska meillä 50:llä. Tai sitten kauhea pelko elintason laskusta. Ei ihmisen tarvi sietää pompottelua. Sitä on tehtävä johtopäätökset, ja poistuttava sellaisista hommista mikä ei ole arvolleen sopivaa. Tietenkin hetki on valittava oikein, eli mieluimmin potkut, kuin irtisanoutuminen. Ja sitten vai yhteiskunnan elätiksi. Sillä pärjää oikein hyvin.


      • Sisuuntunut
        Sondi kirjoitti:

        että norja on niska meillä 50:llä. Tai sitten kauhea pelko elintason laskusta. Ei ihmisen tarvi sietää pompottelua. Sitä on tehtävä johtopäätökset, ja poistuttava sellaisista hommista mikä ei ole arvolleen sopivaa. Tietenkin hetki on valittava oikein, eli mieluimmin potkut, kuin irtisanoutuminen. Ja sitten vai yhteiskunnan elätiksi. Sillä pärjää oikein hyvin.

        jos on iso asunto alla, työttömyyskassa hoidossa,
        oma vene, ei varmaan yhteiskunta antaisi penniäkään.


      • Sondi
        Sisuuntunut kirjoitti:

        jos on iso asunto alla, työttömyyskassa hoidossa,
        oma vene, ei varmaan yhteiskunta antaisi penniäkään.

        kaikki edellytykset heittäytyä rennoksi. Kassa antaa ensimmäiset 500 pv, ja sitten vain pikkuhiljaa tarpeen mukaan omaisuutta lihoiksi. Ei sitä ihminen kaikkea tarvi, mitä on nuoruudessa tullut haalittua. Sanoo nimim. "kokemusta on". :))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1432
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1193
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      974
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe