KARHU:n suku

Karhun sukua

Onko joku tutkinut Karhun sukua, Muolaasta?
Jos tiedät jotakin, ota yhteyttä s-postilla.
[email protected] ,kiitos!

6

3281

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mumma
    • Karhun sukua

Äitini isä Urho Karhu, syntynyt 1902,oli Muolaalta kotoisin. Haluaisin tietää hänen sukunsa alkuperää. Hän oli huutokaupassa myyty äitinsä kuoleman jälkeen kahden veljensä kanssa. Jos on jollakulla tietoja tästä niin siitä vaan.
      Masa

• Mumma

Pyydä virkatodistus sukututkimusta varten siitä kunnasta, jossa äitisi isä on asunut.

Minua kiinnostaa myös Karhu-suku, mutta asetelma vaikeampi, kun on kysymys Venäjällä asuneista.

• Matti O
        Mumma kirjoitti:

Pyydä virkatodistus sukututkimusta varten siitä kunnasta, jossa äitisi isä on asunut.

Minua kiinnostaa myös Karhu-suku, mutta asetelma vaikeampi, kun on kysymys Venäjällä asuneista.

Kiitos ohjeesta.
        Kyllä näistä Karhuista kuulemma joku oli asunut myös venäjällä. Äitini mainitsi tästä joskus.

• Mumma
        Matti O kirjoitti:

Kiitos ohjeesta.
        Kyllä näistä Karhuista kuulemma joku oli asunut myös venäjällä. Äitini mainitsi tästä joskus.

Meillähän on sitten vähän saman suuntaiset intressit, voitais tehdä yhteistyötä. Minulla on kirja 'Olimme joukko vieras vaan' ja siinä on yli 30 Stalinin uhreiksi joutunutta Karhu-nimistä. Kotisivullani on kuva Roosa Juhontytär Karhun perheestä. Se on otettu joskus 30-luvulla Leningradissa.
        http://www.ateljeerionneli.fi/mumma/kotisivut.htm

• Anonyymi

Hei!
      Olen kiinnostunut Karhu sukuni tutkimuksesta. Isäni Erkki Karhu asui Tohmajärvellä, kuoli 1992 Ylämyllyllä. Isälläni oli puolisisko pienkirjailija Saara Isojärvi. Mielelläni osallistuisin sukututkimukseen jos jollain olisi tietoa. Kuulin jossain vaiheessa että jossainpäin, ilmeisesti Kajaanissa olisi tehty tutkimusta suvusta. Yhteystietoni; [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      210
      964
    2. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      49
      814
    3. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      73
      731
    4. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      181
      677
    5. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      64
      603
    6. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      64
      556
    7. Panettaako sua

Yhtään?
      Ikävä
      44
      508
    8. Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"

Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh
      Suomalaiset julkkikset
      2
      483
    9. Rekkawelinehkä

Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 2
      Varkaus
      31
      465
    10. Mitä jos rukoilen, että mentäis naimisiin

Että poistuis kaikki esteet, ja pääsisimme yhteen. Mitä mieltä olet? Uskotko, että se voisi tapahtua?
      Ikävä
      44
      446
    Aihe