Onko joku tutkinut Karhun sukua, Muolaasta?
Jos tiedät jotakin, ota yhteyttä s-postilla.
[email protected] ,kiitos!
KARHU:n suku
6
3261
Vastaukset
- Mumma
Joko katsoit hiskistä?
http://www.genealogia.fi/hiski/i64oxl - Karhun sukua
Äitini isä Urho Karhu, syntynyt 1902,oli Muolaalta kotoisin. Haluaisin tietää hänen sukunsa alkuperää. Hän oli huutokaupassa myyty äitinsä kuoleman jälkeen kahden veljensä kanssa. Jos on jollakulla tietoja tästä niin siitä vaan.
Masa- Mumma
Pyydä virkatodistus sukututkimusta varten siitä kunnasta, jossa äitisi isä on asunut.
Minua kiinnostaa myös Karhu-suku, mutta asetelma vaikeampi, kun on kysymys Venäjällä asuneista. - Matti O
Mumma kirjoitti:
Pyydä virkatodistus sukututkimusta varten siitä kunnasta, jossa äitisi isä on asunut.
Minua kiinnostaa myös Karhu-suku, mutta asetelma vaikeampi, kun on kysymys Venäjällä asuneista.Kiitos ohjeesta.
Kyllä näistä Karhuista kuulemma joku oli asunut myös venäjällä. Äitini mainitsi tästä joskus. - Mumma
Matti O kirjoitti:
Kiitos ohjeesta.
Kyllä näistä Karhuista kuulemma joku oli asunut myös venäjällä. Äitini mainitsi tästä joskus.Meillähän on sitten vähän saman suuntaiset intressit, voitais tehdä yhteistyötä. Minulla on kirja 'Olimme joukko vieras vaan' ja siinä on yli 30 Stalinin uhreiksi joutunutta Karhu-nimistä. Kotisivullani on kuva Roosa Juhontytär Karhun perheestä. Se on otettu joskus 30-luvulla Leningradissa.
http://www.ateljeerionneli.fi/mumma/kotisivut.htm
- Anonyymi
Hei!
Olen kiinnostunut Karhu sukuni tutkimuksesta. Isäni Erkki Karhu asui Tohmajärvellä, kuoli 1992 Ylämyllyllä. Isälläni oli puolisisko pienkirjailija Saara Isojärvi. Mielelläni osallistuisin sukututkimukseen jos jollain olisi tietoa. Kuulin jossain vaiheessa että jossainpäin, ilmeisesti Kajaanissa olisi tehty tutkimusta suvusta. Yhteystietoni; [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1283753Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.362444Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1442088Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.701031Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet101001- 45881
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen63866En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on31845- 43770
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies97762