KARHU:n suku

Onko joku tutkinut Karhun sukua, Muolaasta?
Jos tiedät jotakin, ota yhteyttä s-postilla.
[email protected] ,kiitos!
63283
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 6

Vanhimmat

Äitini isä Urho Karhu, syntynyt 1902,oli Muolaalta kotoisin. Haluaisin tietää hänen sukunsa alkuperää. Hän oli huutokaupassa myyty äitinsä kuoleman jälkeen kahden veljensä kanssa. Jos on jollakulla tietoja tästä niin siitä vaan.
Masa

Äänestä
  • Pyydä virkatodistus sukututkimusta varten siitä kunnasta, jossa äitisi isä on asunut.

Minua kiinnostaa myös Karhu-suku, mutta asetelma vaikeampi, kun on kysymys Venäjällä asuneista.

Äänestä

• Mumma kirjoitti:

Pyydä virkatodistus sukututkimusta varten siitä kunnasta, jossa äitisi isä on asunut.

Minua kiinnostaa myös Karhu-suku, mutta asetelma vaikeampi, kun on kysymys Venäjällä asuneista.

Kiitos ohjeesta.
    Kyllä näistä Karhuista kuulemma joku oli asunut myös venäjällä. Äitini mainitsi tästä joskus.

Äänestä

• Matti O kirjoitti:

Kiitos ohjeesta.
    Kyllä näistä Karhuista kuulemma joku oli asunut myös venäjällä. Äitini mainitsi tästä joskus.

Meillähän on sitten vähän saman suuntaiset intressit, voitais tehdä yhteistyötä. Minulla on kirja 'Olimme joukko vieras vaan' ja siinä on yli 30 Stalinin uhreiksi joutunutta Karhu-nimistä. Kotisivullani on kuva Roosa Juhontytär Karhun perheestä. Se on otettu joskus 30-luvulla Leningradissa.
    http://www.ateljeerionneli.fi/mumma/kotisivut.htm

Äänestä

Hei!
Olen kiinnostunut Karhu sukuni tutkimuksesta. Isäni Erkki Karhu asui Tohmajärvellä, kuoli 1992 Ylämyllyllä. Isälläni oli puolisisko pienkirjailija Saara Isojärvi. Mielelläni osallistuisin sukututkimukseen jos jollain olisi tietoa. Kuulin jossain vaiheessa että jossainpäin, ilmeisesti Kajaanissa olisi tehty tutkimusta suvusta. Yhteystietoni; [email protected]

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Karhun sukua kirjoitti:

Onko joku tutkinut Karhun sukua, Muolaasta?
Jos tiedät jotakin, ota yhteyttä s-postilla.
[email protected] ,kiitos!

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu