Onko joku tutkinut Karhun sukua, Muolaasta?
Jos tiedät jotakin, ota yhteyttä s-postilla.
[email protected] ,kiitos!
KARHU:n suku
6
3259
Vastaukset
- Mumma
Joko katsoit hiskistä?
http://www.genealogia.fi/hiski/i64oxl - Karhun sukua
Äitini isä Urho Karhu, syntynyt 1902,oli Muolaalta kotoisin. Haluaisin tietää hänen sukunsa alkuperää. Hän oli huutokaupassa myyty äitinsä kuoleman jälkeen kahden veljensä kanssa. Jos on jollakulla tietoja tästä niin siitä vaan.
Masa- Mumma
Pyydä virkatodistus sukututkimusta varten siitä kunnasta, jossa äitisi isä on asunut.
Minua kiinnostaa myös Karhu-suku, mutta asetelma vaikeampi, kun on kysymys Venäjällä asuneista. - Matti O
Mumma kirjoitti:
Pyydä virkatodistus sukututkimusta varten siitä kunnasta, jossa äitisi isä on asunut.
Minua kiinnostaa myös Karhu-suku, mutta asetelma vaikeampi, kun on kysymys Venäjällä asuneista.Kiitos ohjeesta.
Kyllä näistä Karhuista kuulemma joku oli asunut myös venäjällä. Äitini mainitsi tästä joskus. - Mumma
Matti O kirjoitti:
Kiitos ohjeesta.
Kyllä näistä Karhuista kuulemma joku oli asunut myös venäjällä. Äitini mainitsi tästä joskus.Meillähän on sitten vähän saman suuntaiset intressit, voitais tehdä yhteistyötä. Minulla on kirja 'Olimme joukko vieras vaan' ja siinä on yli 30 Stalinin uhreiksi joutunutta Karhu-nimistä. Kotisivullani on kuva Roosa Juhontytär Karhun perheestä. Se on otettu joskus 30-luvulla Leningradissa.
http://www.ateljeerionneli.fi/mumma/kotisivut.htm
- Anonyymi
Hei!
Olen kiinnostunut Karhu sukuni tutkimuksesta. Isäni Erkki Karhu asui Tohmajärvellä, kuoli 1992 Ylämyllyllä. Isälläni oli puolisisko pienkirjailija Saara Isojärvi. Mielelläni osallistuisin sukututkimukseen jos jollain olisi tietoa. Kuulin jossain vaiheessa että jossainpäin, ilmeisesti Kajaanissa olisi tehty tutkimusta suvusta. Yhteystietoni; [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.4482886IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk1032118- 1691698
Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.941591Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen
Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten171586Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää4591258- 1471134
Vastuunkantoa
Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu521110Ruohonpolttoa Suomussalmella
Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla44982- 38959