KARHU:n suku

Karhun sukua

Onko joku tutkinut Karhun sukua, Muolaasta?
Jos tiedät jotakin, ota yhteyttä s-postilla.
[email protected] ,kiitos!

6

3270

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mumma
    • Karhun sukua

      Äitini isä Urho Karhu, syntynyt 1902,oli Muolaalta kotoisin. Haluaisin tietää hänen sukunsa alkuperää. Hän oli huutokaupassa myyty äitinsä kuoleman jälkeen kahden veljensä kanssa. Jos on jollakulla tietoja tästä niin siitä vaan.
      Masa

      • Mumma

        Pyydä virkatodistus sukututkimusta varten siitä kunnasta, jossa äitisi isä on asunut.

        Minua kiinnostaa myös Karhu-suku, mutta asetelma vaikeampi, kun on kysymys Venäjällä asuneista.


      • Matti O
        Mumma kirjoitti:

        Pyydä virkatodistus sukututkimusta varten siitä kunnasta, jossa äitisi isä on asunut.

        Minua kiinnostaa myös Karhu-suku, mutta asetelma vaikeampi, kun on kysymys Venäjällä asuneista.

        Kiitos ohjeesta.
        Kyllä näistä Karhuista kuulemma joku oli asunut myös venäjällä. Äitini mainitsi tästä joskus.


      • Mumma
        Matti O kirjoitti:

        Kiitos ohjeesta.
        Kyllä näistä Karhuista kuulemma joku oli asunut myös venäjällä. Äitini mainitsi tästä joskus.

        Meillähän on sitten vähän saman suuntaiset intressit, voitais tehdä yhteistyötä. Minulla on kirja 'Olimme joukko vieras vaan' ja siinä on yli 30 Stalinin uhreiksi joutunutta Karhu-nimistä. Kotisivullani on kuva Roosa Juhontytär Karhun perheestä. Se on otettu joskus 30-luvulla Leningradissa.
        http://www.ateljeerionneli.fi/mumma/kotisivut.htm


    • Anonyymi

      Hei!
      Olen kiinnostunut Karhu sukuni tutkimuksesta. Isäni Erkki Karhu asui Tohmajärvellä, kuoli 1992 Ylämyllyllä. Isälläni oli puolisisko pienkirjailija Saara Isojärvi. Mielelläni osallistuisin sukututkimukseen jos jollain olisi tietoa. Kuulin jossain vaiheessa että jossainpäin, ilmeisesti Kajaanissa olisi tehty tutkimusta suvusta. Yhteystietoni; [email protected]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      176
      1757
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1308
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      67
      1207
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      219
      980
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      46
      920
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      58
      849
    7. 69
      798
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      38
      738
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      684
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      660
    Aihe