Kävelettekö tai juoksetteko paljon? Kilpailemaanko?

Anonyymi

Oletteko osallistuneet puolitoista kuukautta kestävään kävelykilometrikilpailuun?

Melkoisia suorituksia ovat ihmiset tehneen yksin ja joukkueina nyt 22 päivän aikana.

Olen merkannut joka päivä oman kävelylenkkini pituuden kalenteriin. Sijoitukseni on liikkunut parinkymmenen paikan välillä. Katsotaanpa saanko säilytetyksi sijaintiini kuun loppuun asti. - Palkinnoista ei kannata edes uneksia, ellen itse anna sellaista itselleni.

Monennellako sijalla sinä olet?

Haluaako joku lähteä mukaan kilpailemaan?
Pitäisi varmaankin ilmoittaa nimimerkki tänne, jotta näkisimme tulokset.

" kavelykilometrikilpailu.fi "

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kävelen joka päivä muutamia kilometrejä.
      Harmittaa etten voi enää pyöräillä, enkä uskalla lähteä yksin metsään.

      Mistä löytäisin ryhmän tai kaverin, joka lähtisi mukaan?

      Omat kaverini ovat muuttaneet jo ihan muihin maisemiin. Surullista.

      Kyynelsilmäinen

    • Anonyymi

      Koska tällainen kävelykilpailu on alkanut ?
      Enpä ole kuullut enkä lukenut vaikka
      seuraan ahkerasti mediaa.

      • Viime kuun 15. päivä alkoi ja jatkuu tämän kuun loppuun. Tavoitteena on vain saada ihmiset liikkumaan. Jos asia yhtään kiinnostaa, kannattaa ainakin kurkistaa sivuille, joilla on paljon informaatiota on tarjolla.

        Minä olen kävellyt ja merkinnyt nimimerkillä listaan kävelymatkani 3,5 - 13,5 kilometriä päivässä.
        Olen sijoittunut 150 - 170 sijalle yksilöiden joukossa. Ryhmiä on siellä myös.

        Löytyy nettiosoitteesta: kavelykilometrikilpailu.fi

        Kilpailu taitaa olla sivuseikka.


      • Anteeksi, laitoin virheellisen nettiosoitteen. Yritänpä uudelleen:

        kavelykilometrikisa.fi


    • Anonyymi

      Enpä ollut minäkään kuullut tuosta, nyt olen myöhässä. Voisitko sinä aloittaja laittaa pystyyn tälle palstalle oman kilpailun, johon halukkaat ehtii mukaan ?

      https://kavelykilometrikisa.fi/

      • Anonyymi

        Jos kiinnostaa, aletaan merkata huomenna matkojamme listaan, ja katsotaan, kuka voittaa kuukauden viimeistä päivänä.

        Nimimerkin voi ilmoittaa tänne ja sinne.


    • Anonyymi

      Kilpailuun en ole osallistunut tai osallistumassa, mutta kävelen aika paljon. Tai paljon ja paljon, sanotaan että kävelen paljon verrattuna niihin ikätovereihini joiden kävelemiset tiedän, eli (pieneen) ystävä- ja tuttavapiiriini.
      Ellei minulla ole koiraa hoidossa ja ellen tee mitään reissuja vaan olen tässä kotona (ja ellei ole liukasta tai sohjoista) niin kävelen keskimäärin 60 kilometriä viikossa. Koiran kanssa ja reissuilla huomattavasti enemmän, yleensä, ei aina.

      Bessie

      • Anonyymi

        Sanoisin, että 60 km on paljon, jos pidät yhden lepopäivän viikossa, niin kipaset kympin lenkin päivässä. Siinä vierähtää liki pari tuntia. Urheilutaustaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoisin, että 60 km on paljon, jos pidät yhden lepopäivän viikossa, niin kipaset kympin lenkin päivässä. Siinä vierähtää liki pari tuntia. Urheilutaustaa?

        Urheilutaustaa aikuisiältä ei ole, en liioin ole ollenkaan 'sporttinen' tai edes erityisen hyväkuntoinen ihminen.

        Kävelemäni kilometrit tulevat ihan tavallisesta hyötyliikunnasta ja myös vähemmän hyödyllisestä siellä täällä pyörimisestä ja haahuilusta. En minä tieten tahtoen ja tarkoituksella kipaise kympin lenkkejä tai pelkkiä kävelylenkkejä (ilman koiraa tai muuta seuraa) yleensäkään, mutta 'vahingossa' tulee joskus sellaisia tai pidempiäkin tehtyä, ei kylläkään kipaisemalla. "Nasisten Kymppiin" olen tosin osallistunut kaksi kertaa, vuosina 1999 ja 2001, niin kova juttu minulle, etten vieläkään en ole raaskinut heittää T-paitoja (joista juuri kävin vuodet lunttaamassa) pois, yöpaitana olen ajatellut joskus käyttäväni, mutta kun en raaski niiden kaula-aukkoakaan leikata vähän isommaksi niin taitaa jäädä käyttämättä.

        Tietoisesti olen valinnut käydä pääsääntöisesti kävellen kaupoissa, kirjastossa, kerhojen kokoontumisissa yms., nykyään jätän myös hyppäämättä raitiovaunuun heti alkajaisiksi, vaan jos matkan varrella alkaa kantamukset tuntua painavilta tai jalat tuntuvat väsyvän niin vasta sitten. Juuri muutama päivä sitten kävelin Länsisatamasta Rautatieasemalle vaikka olin palaamassa reissulta jolla olin kävellyt tosi paljon.
        Melko usein teen kävellen iltaan ajoittuvan alennettujen ruokatavaroiden metsästyslenkin, 1 S-market ja 2 tai jopa kolme Alepaa. Siitä tulee vähimmilläänkin viisi kilometriä ja rapiat.
        Näistä hyöty- 'viihde'- ja harrastuskävelyistä tuo n. 60 km. kertyy melkein huomaamatta.

        Bessie


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6013
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3801
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      238
      2108
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1840
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1279
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1266
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1055
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1000
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      929
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      878
    Aihe