Kun musiikkia yrittää soittaa Spotifysta tulee ilmoitus "Spotify ei voi toistaa tätä juuri nyt. Jos tiedosto on konellasi, voit tuoda sen" ja mitään ei tapahdu. Sama Spotify-tili toimii puhelimesta ja iPadilta, mutta ei pyötätietokoneelta. Kyseessä on Acer TC-885 melko uusi tietokone Windows 10-käyttöjärjestelmällä ja Spotifysta on Premium-versio. Onko ajatuksia, miksi ei toimi? Uninstalloin jo Spotifyn ja asensin uudestaan, mutta sama ongelma edelleen.
Spotify ei toimi
Anonyymi
1
4286
Vastaukset
- Anonyymi
Kirjaudu ulos Spotifysta
Etsi resurssienhallinnalla kansio polusta %appdata% > roaming > Spotify > Käyttäjät > Käyttäjänimi
Poista Local files
Kirjaudu sisään Spotifyihin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147394
- 594742
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434714- 753408
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161995Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301840- 311809
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441657- 361557
- 1431307