Heipä. äkkilähtönä menen Dubliin pariksi kuukaudeksi. Kyselisinkin kaikilta joilla on kokemuksia paikasta että onko sielä mukavaaa????hä:)
Tutustuuko siellä helposti ihmisiin? Saako kavereita?Mitkä olis sellasia paikokkoja Irlannissa joissa kannattais käydä? Viikonloput on mulla vapaata aikaa reissata ja rellestää:)
2kuukaudeksi
2
484
Vastaukset
- Dublin 4 ever
Kylla taalla on mukavaa.
Ja kavereita saa aika helposti jos itse oot aktiivinen.
Taidat menna toihin/kouluun ja se kiva juttu on etta taalla on tapana toiden jalkeen esim. pe menna pubiin muutamalle oluelle tyokavereiden kanssa eli saat jo siita kontaktia muihin ihmisiin.
Ja kun oot avoin ja ystavallinen tutustut varmaan muutamaan tyyppiin lahemmin ja sita kautta saat ystavapiirin. - Samppa
en odottaisi liikoja ystäväpiirin suhteen. Kyllähän Dublinissa kontakteja saa mutta sen suhteen kannattaa olla jossain määrin varauksellinen. Muualla Irlannissa on huomattavasti vieraanvaraisempaa ja muutenkin enemmän näkemistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614178KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1122731Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452232Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?291883- 241843
- 281556
- 171400
- 651310
- 1301263
- 311178