cristiano ronaldo fanit tänne?!!?

cristiano ronaldo 4 ever!!

siis tänne keskusteluu crisusta.. kuvii ym.ym.

tos ois kuva siitä.

4

787

Äänestä

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies

et sit voinnu ilmoitaa että siel oli semmonen kuva mitä hetero miehet ei haluu nähä! NYT MÄ NÄÄN PAINAJAISIA

• cristiano ronaldo fani 4 ever

kuules crisu ei oo hintti!! ymmärrätkö?

• fjsfhsdhisu

voisin liittyäkkin, jos kyseessä olisi Cristianon pelityyliä arvostavia ihmisiä, mutta en suinkaan aio liittyä pikkulissujen keskusteluihin Cristianon ihQsta kropasta... tuskimpa edes tiedät missä Ronaldo pelaa, tai jalkapallon säänöistä sitäkin vähemmän...

• 17 ja 7

Cristiano on tehnyt mallin hommia Pepe Jeansille. Sinä joka tykkäät ilmeisesti hänen ulkomuodostaan pidät varmaan linkin kautta löytyvistä kuvista.
      http://towleroad.typepad.com/towleroad/2005/02/cristiano_ronal.html Pelaajana en kehuisi yli kaikkien, kun sitä pelaamista seuraa ne harhaustukset on tosiaankin aika samanlaisia. Vähän vaikuttaisi että jos joku naispuolinen hlö ylistää tätä pelaajaa se johtuu vain pinnallisuudesta. Ja tietääkseni em peleissä herralla oli sormus vasemmassa nimettömässä, vaikka jollain sivulla mainostettiin olevan sinkku( se siitä muutenkin mahdottomasta haaveesta). Onhan se yllättävän hyvä/menestynyt(miten sen nyt ottaa) pelaaja nuoreksi ja vikkeläkinttuinen. Kuulin jotaki juttua että sen äiti oli muuttanut sen kanssa jonnekkin sen peliuran takia. Vähän hankala kauheasti selitellä sen pelaamisista kun vakiokanavilta niitten pelien bongaamine on hankalaa kun ei ole kauhea urheilu fanaatikko.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      51
      1001
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      17
      896
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      501
      802
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      46
      737
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      42
      674
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      619
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      596
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      166
      553
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      540
    10. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      57
      518
    Aihe