tarkoituksenani on pitää noin kuukauden mittainen paussi palstalta. Olen luvannut englanninkielisen version kirjastani joululahjaksi lähimmäisilleni ja työ ei edisty pätkääkään kun roikun täällä foorumilla puhumassa läpiä päähäni teidän hauskassa seurassanne. Sitä paitsi, viime aikaiset keskustelumme ovat jättäneet minut huonolle tuulelle ja kireäksi; on selvää että palstalla vastaanottamani loukkaukset ja mollaukset ja yleensäkin negatiivinen tunnelma vaikuttavat mielentilaani ja se ei ole lainkaan tarkoituksenmukaista,
Lähden nyt kirjoituspaussille.
Käyn toki lukaisemassa, mistä puhutte ja silleen, mutta ellei mitään tosi kiinnostavaa uutta aihetta ilmesty niin saatte kinastella lähiviikkojen kanssa vain keskenänne.
Kaunista syyskuuta ja omenasatoa toivoo Paloma (pieni nainen suuressa veneessä, profiilikuvassa, Sieltä löytyy myös e-mail osoite jos jollakin on asiaa tai stten kamut löytää FB:stä tai mesestä)
Nyt lähden paussille
16
<50
Vastaukset
Mikä paussi se sellainen on olevinaan, että on kuitenkin aikaa käydä lukemassa, mitä toiset kirjoittavat.
Tulet kuitenkin vain loukkaantuneeksi, kiukkuiseksi ja ärtyneeksi, jos käyt lukemassa. Ja aivan varma olen siitäkin, ettet malta olla purkamatta kiukkuasi tänne kuitenkaan.
Ota nyt vain aivan rennosti, unohda koko palsta, lepuuta hermojasi ja rentoudu kunnolla.
Tulet sitten taas takaisin, kun myrtymyksesi toisten sinun kanssasi eriävistä mielipiteistä menee ohi.- Anonyymi
Miks "tellukka" otit nokkiisi Paloma.se01 tiedotusluontoisesta viestistä? Kysyisitkö nimim. sinisirkulta, mikä hänen kantansa olisi tähän ilmoitukseen?
Palstaa seurannut kansalainen Anonyymi kirjoitti:
Miks "tellukka" otit nokkiisi Paloma.se01 tiedotusluontoisesta viestistä? Kysyisitkö nimim. sinisirkulta, mikä hänen kantansa olisi tähän ilmoitukseen?
Palstaa seurannut kansalainenEn se minä ole ottanut nokkiini.
Palomahan sen kirjoitti nokkautuneena:
"""Sitä paitsi, viime aikaiset keskustelumme ovat jättäneet minut huonolle tuulelle ja kireäksi; on selvää että palstalla vastaanottamani loukkaukset ja mollaukset ja yleensäkin negatiivinen tunnelma vaikuttavat mielentilaani"""
Minusta on ihan ok ottaa lomaa palstalta, jos siltä tuntuu tai lähteä kokonaan, mutta miksi ihmeessä siitä pitää syyttää toisia ja pyllistää lähtiessään.- Anonyymi
Tellukka kirjoitti:
En se minä ole ottanut nokkiini.
Palomahan sen kirjoitti nokkautuneena:
"""Sitä paitsi, viime aikaiset keskustelumme ovat jättäneet minut huonolle tuulelle ja kireäksi; on selvää että palstalla vastaanottamani loukkaukset ja mollaukset ja yleensäkin negatiivinen tunnelma vaikuttavat mielentilaani"""
Minusta on ihan ok ottaa lomaa palstalta, jos siltä tuntuu tai lähteä kokonaan, mutta miksi ihmeessä siitä pitää syyttää toisia ja pyllistää lähtiessään.Oletko ihan viaton vai ?
Kuka täällä haluaa olla kenenkään tölvittänä ?
Huonohenkinen palsta johtuen tietyistä ihmisistä.
Jos voi yhtä hyvin sanoa mukavaa, miksi pitää sanoa loukkauksia ?
Mitä syytä kellään on loukata ketään ? Anonyymi kirjoitti:
Oletko ihan viaton vai ?
Kuka täällä haluaa olla kenenkään tölvittänä ?
Huonohenkinen palsta johtuen tietyistä ihmisistä.
Jos voi yhtä hyvin sanoa mukavaa, miksi pitää sanoa loukkauksia ?
Mitä syytä kellään on loukata ketään ?Sanoitpa mukavaa.
Kyllä minua saa tölviä niin paljon kuin jaksaa vaikka mamu olenkin. En ota nokkiini enkä loukkaannu. Kysyisin ennemminkin, että mitä syytä kenelläkään on loukkaantua mistään jonkun tuntemattoman (etenkään harmaan varjon) kirjoittamasta.
Jos joskus sellainen ihme tapahtuu, että olen palstalta pois päivän tai pari, niin ei se missään nimessä johdu kenestäkään palstalla kirjoittelevasta. Ei tarvitse kenenkään tuntea syyllisyyttä suotte.
- Anonyymi
Täältä poissaolo tekee vain hyvää.
Tuotteliasta kirjoitusjaksoa sinulle ! - Anonyymi
Onhan se mukava käydä kurkkaamassa, kun tappelevat keskenään.
- Anonyymi
Menkää molemmat.
- Anonyymi
Turha kuulutella lähtemisiään, vai tuliskohan joku kinuamaan jäämistä, kuten pertikin tapauksessa. Miksi tulla edes kurkkimaan, , et malta olla kommentoimatta jos joku maturaiskareita vaikka paheksuu. Sitten pimahdat ja verenpaine nousee.!
- Anonyymi
Puskista sitten kannanottoja 😁
No, paussit on välillä tarpeen.
Taisin olla syypää tänne rantautuneelle syysii-myrskylle, laineet nousivat ja rankkasade iski päin kuvaruutua, satuin näet ennustamaan myrskyn pari päivää sitten mustien puskapilvien takaa.
Ole sinä nyt kuukausi paussilla, minä jään sen jälkeenomalle paussille, sen aikaa en vielä määrittele.
Palsta rauhoittuu, kanelipulla tuoksuu ja virkkuukoukut kilisee.- Anonyymi
Tervemenoa vaan Aasiaan oikein piiitkälle reissulle !
Älä pidä mitään kiirettä takaisin. Toivottavasti paranet reissullasi !
Reissusihan alkoi marraskuussa minkä kävit jo kertoilemassa nuoremmille ikäpolville.
- Anonyymi
KKotka valmistautuu laskeutumaan myös hiljaisuuteen!? En uso.
- Anonyymi
Psykopaatit ei parane.
- Anonyymi
Joo, tekee Palomalle hyvää pieni paussi kovin kiihkeäksi välillä äitynyt mielipiteitten vaihto.
Suotta on verenpainetta nostattaa.
Huilaat, samalla entrailet asenteitasi, niin on elämä helpompaa! - Anonyymi
Heippa, ja hyvää joulun odotusta sinulle Paloma. Se on tosi terveellistä tehdä nyt breikki. Itse kullekkin ja missä asiassa hyvänsä on tauko paikallaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1311012Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli37907Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi47839Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus50751Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva143734- 54731
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e32723Ootko sä oikeasti sinkku?
Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥42676Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy187670Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali136665