Mitä asioita pidät tämän vuosikymmenen parhaina tähän asti ?
Millä tasolla vain.
Vuosi 2020 lähestyy
23
52
Vastaukset
Omakohtaisesti parhaana asiana tällä vuosikymmenellä pidän eläkkeelle jäämistäni 2014 ja eläkkeellä olemistani yleensäkin.
- Anonyymi
Lopetin työt 58 vuotiaana-2005 ja 2007 kuoli vaimoni rahat hoidin minä, olimme työläisiä kaikki ajat tuskin sairaana koskaan. Kiitän talouskoulutusta suomesta.
- Anonyymi
Aika vaikia kysymys kun ei tule millään mittään erikoista mieleen päällimmäisenä.
Suomelle hyvä että Niinistö on ollut presidenttinä
mutta olen pettynyt itteeni, etten mittään mielenkiintosempaa muista.
Palaan asiaan jos muisti palaa.- Anonyymi
Kiios oli hyvä vastaus.
Sairaudesta toipuminen, esikoiset häät, kuopuksen yliopisto-opintojen alkaminen, yhteiset matkamme rapakon taakse, ihanat kesät mökillä.
- Anonyymi
Kerro rapakon takaisesta matkasta!
- Anonyymi
Älä kerro. EVVK.
Muutto uuteen, pieneen, itse suunnittelemaani kotiin, yhdessä rakennuttamassamme yhteisöllisessä kerrostalossa, jossa on paljon yhteisiä tiloja ja toimintoja sekä todella mukavia, kaiken ikäisiä, sosiaalisia ja aktiivisia naapureita. Talon sijainti ja liikenneyhteydet ovat myös erinomaisia ja on paikka myös omalle autolle, jos haluaa pitää sen.
Läheisten, rakkaiden ja tuttujen menestyminen, aktiivisuus ja arvomaailma.- Anonyymi
Vähän on ollut elämässä!
- Anonyymi
Miten itselläsi?
Vain muiden arvostelutko? - Anonyymi
Sinulla on ollut suuri projekti ! Onnea sen valmistumiselle ja onnea uuteen kotiin !
Pienenpään kerrostaloasuntoon muuttamista, oppimista nauttimaan ja viihtymään yksinkin elämisestä, ja terveyden olemassaolosta. Aikaa ja mahdollisuutta syventyä minua kiinnostavaan kirjallisuuteen, ja kokea kiitollisuutta elämää kohtaan!
- Anonyymi
Kolmas lapsenlapsi syntyi.
t. onnellinen mummu - Anonyymi
Että vaimon kanssa jäätiin eläkkeelle ja että meistä ensikuussa isovanhemmat :D
Isoin asia: havahtuminen ilmastonmuutokseen yleisellä tasolla.
Pienelämässä: lastenlasten syntyminen .- Anonyymi
Vielä isompi asia on antin antama vappusatanen, joka on neljän vuoden päästä olevana vappuna jo tasan tonni.
Anonyymi kirjoitti:
Vielä isompi asia on antin antama vappusatanen, joka on neljän vuoden päästä olevana vappuna jo tasan tonni.
Että hyvää odotettavissa myös tulevaisuudessa..))
- Anonyymi
Jäin eläkkeele ja mieheni pari vuotta myöhemmin. Rempattiin ok-talo hienoksi . Saatiin 3 lastenlasta lisää, ollaan kaikista niin onnellisia . On matkusteltu paljon , tehtiin esim kauan unelmoitu matka Uuteen Seelantiin. Ihaninta vanheta yhdessä ja seurata lasten perheiden elämää , olla siinä mukana.
- Anonyymi
Juuri näin, mikä onkaan mukavampaa kuin kytätä lasten miniöineen ja vävyineen aiheuttamaa sekamelskaa, mikäli matkustamiseltaan ehtii niitä seuraamaan. Mutta pääasiahan on se, kuka perillisistä saa kähmittyä itselleen tämän hienoksi rempatun ok-talon. Todennäköisesti aikanaan pesänselvittäjä tulee korjaamaan sadon hyvin rempatun talon sekä perillisten maksamat oikeudenkäyntikulut korkoineen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin, mikä onkaan mukavampaa kuin kytätä lasten miniöineen ja vävyineen aiheuttamaa sekamelskaa, mikäli matkustamiseltaan ehtii niitä seuraamaan. Mutta pääasiahan on se, kuka perillisistä saa kähmittyä itselleen tämän hienoksi rempatun ok-talon. Todennäköisesti aikanaan pesänselvittäjä tulee korjaamaan sadon hyvin rempatun talon sekä perillisten maksamat oikeudenkäyntikulut korkoineen.
Ikävää että sulle kävi noin.
- Anonyymi
Kanta.fi.
Kun terveyskeskukseen ei saa ikinä aikaa
niin reseptin uusiminen on sentään helpottunut.
Eipä tässä muuta. - Anonyymi
Lastenlasten syntyminen 2013 ja 2015. Melko suuren kolon vievät ajasta. Rakastuminen 2016. Näiden ympärillä elämä pörrää. Ja lisäksi on ihan omia juttuja.
- Anonyymi
Omia juttuja minullakin samaten miehelläni, mutta lastenlasten saaminen on yli muiden juttujen, omien ja yhteisten. Ihanaa että omat lapsemme ovat saaneet hyvän mallin perhe-elämästä ja perustaneet omat perheet. Meillä on jo 5 lastenlasta, eläköön ! Ollaan kohta dynastia !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043558
- 623207
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342704- 822507
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706