ketkä oli kolarissa ,mikä lie onnettomuuden syy , oliko rattijuoppo?
Vastaukset 9
- Anonyymi
Auton merkki oli Fiat Ducato.
- Anonyymi
voimia omaisille , mutta kertokaa vähän lisätietoja , mikä oli onnettomuuden syy , ja uhrin etukirjaimmet. valitettava tapaus kuitenkin.
- Anonyymi
Ko. tiellä ajetaan keskellä ja/tai ylinopeutta.
- Anonyymi
oliko alkoholilla osuutta asiaan.
- Anonyymi
Kyllä se aikanaan tulee selville kuka, turhaa kuolata muitten onnettomuksista.
Voimia omaisille.- Anonyymi
jaa taas kepulaista salailua ja suhmurointia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jaa taas kepulaista salailua ja suhmurointia
Ja näin saatiin taas kuvaan politiikkaa, vaikka olisi kysessä kissanpenun ristiäisistä, kyllä siihen poliittinnen suuntaus saa mahtumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja näin saatiin taas kuvaan politiikkaa, vaikka olisi kysessä kissanpenun ristiäisistä, kyllä siihen poliittinnen suuntaus saa mahtumaan.
kepulaisten tyyli on vaan peitellä kaikki , vaijeta kuoliaaksi , syytellä muita yms.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kepulaisten tyyli on vaan peitellä kaikki , vaijeta kuoliaaksi , syytellä muita yms.
Taas joku utelias omaan elämäänsä kyllästynyt, kuin Lappin koira tapossa.
Kun isäntä tappoi kituvan, sairaan koiransa, niin johan tuli joillekkin hoppu puuttua siihenkin, kun itsellä ei ollut parempaakaan tekemistä.
Mistä kummasta näitä toisten yksityiselämän urkkijoita ja kateellisia ihmisiä sikiää.
Eikö tosiaankaan heillä ole omassa elämässään mitään muuta tekemistä, kuin kyllästymiseen asti kommentoida ja vahtia muita ihmisiä.
Luulisi tuollaisen olevan tylsää ja puuduttavaakin pitkän päälle.
Eiköhän tuollaisesta voisi jo nostaa syytettä yksityisyyden ja kunnianlokkauksena.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791672
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107859En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo89595- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510