...myös 70/80v gay miehet? Ihan kiinnostuksesta kyselen,koska nuorempana,vanhemmista kiinnostuneena olen koittanut saada kontaktia vanhempiin Helsinkiläismiehiin niin chatin,iskurin,treffien ym. kautta,mutta tuloksetta : (
T.54v oppipoka H:ki
Lukeekos tätä palstaa...
6
305
Vastaukset
- Anonyymi
On se hieman vaikeaa, koska näin 95- kymppisenä ei ole vielä ole saanut kontaktia hieman vanhempaan gay-mieheen täällä saattokodissa!
- Anonyymi
Täällä on viriili 82v mies. Harrastan gay-seksiä viikottain ja aina tekee mieli. Ennen oli Iskuri, mutta nyt ei mitään. Kuitenkin kun liukkaasti liikkuu, saa aina seuraa.
- Anonyymi
Eli kun vastaukset tuota luokkaa/tasoa,eipä taida lukea...😕
- Anonyymi
Olen 80v ja käyn joka viikko Keltaisessa Ruusussa runkulla. Siellä löytyy aina seuraa, koskaan en ole jäänyt ilman, vaikka pidänkin tason korkeana.
- Anonyymi
Tunnetko sen Erkin 96v ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnetko sen Erkin 96v ?
Ei homostelijat ym. Oikeasti elä noin vanhoiksi, kuolevat usein tartuntatauteihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.958466- 1743802
- 533299
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2562584- 492207
- 422045
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?291990- 481922
- 191793
- 601788