...myös 70/80v gay miehet? Ihan kiinnostuksesta kyselen,koska nuorempana,vanhemmista kiinnostuneena olen koittanut saada kontaktia vanhempiin Helsinkiläismiehiin niin chatin,iskurin,treffien ym. kautta,mutta tuloksetta : (
T.54v oppipoka H:ki
Lukeekos tätä palstaa...
6
351
Vastaukset
- Anonyymi
On se hieman vaikeaa, koska näin 95- kymppisenä ei ole vielä ole saanut kontaktia hieman vanhempaan gay-mieheen täällä saattokodissa!
- Anonyymi
Täällä on viriili 82v mies. Harrastan gay-seksiä viikottain ja aina tekee mieli. Ennen oli Iskuri, mutta nyt ei mitään. Kuitenkin kun liukkaasti liikkuu, saa aina seuraa.
- Anonyymi
Eli kun vastaukset tuota luokkaa/tasoa,eipä taida lukea...😕
- Anonyymi
Olen 80v ja käyn joka viikko Keltaisessa Ruusussa runkulla. Siellä löytyy aina seuraa, koskaan en ole jäänyt ilman, vaikka pidänkin tason korkeana.
- Anonyymi
Tunnetko sen Erkin 96v ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnetko sen Erkin 96v ?
Ei homostelijat ym. Oikeasti elä noin vanhoiksi, kuolevat usein tartuntatauteihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815