"Mitä ikinä käytkään läpi
anna sen opettaa sinua
Ota siitä reppuusi evästä
Kohtele itseäsi silkkihansikkain
silitä myötäkarvaan
Kaikesta selviää
elämä vie eteenpäin
Ei ole vääriä valintoja
ei väärin tehtyjä asioita
On vain sinä ja tämä elämä
Jälkeenpäin näemme
sydämen opastuksella
mitä opimme, mistä saimme iloa
kuka oli matkassa, kuka jäi taaksemme
Elämää se on
itsemme näköistä
Taivaanrannan maalareita olemme
jokaisen jälki on erinlainen
ja siihen sisältyy suurin rikkaus!"
(Pienen tytön matkassa)
"Pienen tytön matkassa"
8
54
Vastaukset
- Anonyymi
Lainauksessa ei ole tekijää, koska sitä ei ollut tuossa alkuperäisessäkään.
- Anonyymi
Olipa se nättiä. Vaikka ei enää olekaan niiin pieni tyttö, osuu kuitenkin ... - Nm. Johonkin
- Anonyymi
Joku sekopää jkaa tätä joka ikäryhmään, koska on niiiiin ihastunut runouteen..
- Anonyymi
No mitä pahaa siinä(kään) on ? - Nm. Avarru
- Anonyymi
Niin, todellakin! Avartuminen antaa paljon enemmän tilaa ajatuksille. :)
- Anonyymi
Nii-in, antaa lisätilaa myös ihmisyydelle, erilaisille eläjille, vieraille vastaantulijoille, toisenlaisille tyypeille, kaukaa karanneille, lähellä liikkuville ... - Nm. Suvaitse
- Anonyymi
Kyllä pienen tytön matka taittuu turvallisesti, kunhan ei sorru "ENON"metkuihin.
- Anonyymi
Silkkihansikkain, ei kaikkea. Myrskyn jälkeen tulee tyyni nopeammin, kuin jatkuva tuiverrus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938108
- 403912
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241380
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html331224Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311109Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia12980Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797