Kyllä niin riipaisi

Anonyymi

Eilen kun Kevin sanoi, että hänen pitää selitellä ja pyytää oikeutta olla ja elää :((

Minä pidän Kevinistä. Ei voi olla pitämättä.

37

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pelle Hermannisi kun heittäytyy niin pitää muiden ihmettely kestää...

      • Anonyymi

        Miksei vain voisi antaa kaikkien kukkien kukkia?
        Miten minua ei häiritse tuollaiset..


      • Anonyymi

        Niin, Jätä sinä ville rauhaan." Antaa kaikkien kukkien kukkia vaan".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei vain voisi antaa kaikkien kukkien kukkia?
        Miten minua ei häiritse tuollaiset..

        Uhriutuja se on. Siten pääsee vänisemään.
        Voi, voi.
        Kiusattujaja ja mollattuja on maailma pullollaan.
        Sitten on nämä , joiden elämä on suvtkoht mallillaan, niin halutaan vaan julkisuutta ehdolla millä hyvällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uhriutuja se on. Siten pääsee vänisemään.
        Voi, voi.
        Kiusattujaja ja mollattuja on maailma pullollaan.
        Sitten on nämä , joiden elämä on suvtkoht mallillaan, niin halutaan vaan julkisuutta ehdolla millä hyvällä.

        "vänisemään"
        "suvtkoht"

        Sinä pohjoisen juntti olet myös pahasti vajaa, koska et ole oppinut edes alkeellista kirjoitustaitoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "vänisemään"
        "suvtkoht"

        Sinä pohjoisen juntti olet myös pahasti vajaa, koska et ole oppinut edes alkeellista kirjoitustaitoa.

        Värisetkö etnisesti vai muunsukupuolisesti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "vänisemään"
        "suvtkoht"

        Sinä pohjoisen juntti olet myös pahasti vajaa, koska et ole oppinut edes alkeellista kirjoitustaitoa.

        Heh, heh.
        Siinä taas yksi uhriutuja.


    • Anonyymi

      Miten muka pitää pyytää oikeutta olla ja elää?? Ei kai kukaan ole kieltänyt häneltä olemista ja elämistä.
      Jos ihmiset vilkaisevat vähän pitempään vähemmistön edustajia, niin ei se tarkoita että kielletään oleminen.
      Yleensä katsotaan ja hymähdetään itsekseen. Mitä sitten?
      Kyllä jokainen ihminen vilkaisee toisia ja miettii että mikähän tuokin on, mitä ajattelee jne. jne.
      Itsestä se on kiinni jos alkaa kuvitella tuollaista. Eli hänellä on heikko itsetunto toistaiseksi, toivottavasti saa sitä vahvistumaan ettei tarvi itkeä noin tyhmästä asiasta.
      Maailmassa on vakavampiakin asioita murehdittavana.

      • Anonyymi

        No kyllä on niin ahdasmielisiä ihmisiä olemassa, jotka eivät hyväksy erilaisuutta.


      • Anonyymi

        Eli Villeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä on niin ahdasmielisiä ihmisiä olemassa, jotka eivät hyväksy erilaisuutta.

        Miksi Kevin jauhaa kokoajan siitä asiasta millainen on ja hakee hyväksyntää. Minusta jokainen saa olla sellainen kuin on , eikä se häiritse minua. Kevin mukava ja hyvännäköinen, Mutta miksi hän katsoo oikeudekseen tuoda BB-taloon sateenkaarilipun. Kukaan ei uskalla sanoa mitään, koska leimautuu suvaitsemattomaksi. Jos ei itse omalla käytöksellään vouhkaisi niin paljon, luulen että kaikki hyväksyisivät hänet.


      • Anonyymi

        Kevin on nokkava, eivät sietäneet omnassa maassaankaan, tuli sitten tänne kanailemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi Kevin jauhaa kokoajan siitä asiasta millainen on ja hakee hyväksyntää. Minusta jokainen saa olla sellainen kuin on , eikä se häiritse minua. Kevin mukava ja hyvännäköinen, Mutta miksi hän katsoo oikeudekseen tuoda BB-taloon sateenkaarilipun. Kukaan ei uskalla sanoa mitään, koska leimautuu suvaitsemattomaksi. Jos ei itse omalla käytöksellään vouhkaisi niin paljon, luulen että kaikki hyväksyisivät hänet.

        Uhriutuja minä minä kevin toi taloon sateenkaarilipun. Minä olisin tuonut etelävaltioiden lipun. Suvaitkaa sitä. Kunnioittakaa minun mielipidettä. Suvaitkaa erilaisuutta. Antakaa kaikkien lippujen liehua.


    • Anonyymi

      Esimerkki : Päivää olen jorma-anneli 12v. koen itseni peltiämpäritomaattiseksuaaliksi. Ja koen olevani 4,2 metriä pitkä. suvaitkaa ja palvokaa minua. Älkää kyseenalaistako minua, ja suostukaa kaikkiin käskyihini ja vaatimuksiini tai muuten se olla syrjintää. (tätä on nykyaika, valittettavasti)

      • Anonyymi

        Sukupuolenvaihtoleikkaukset kaikkein idioottimaisimpia, etenkin yhteiskunnan kustantamina. Rahaa ei riitä edes kunnolliseen sairaanhoitoon, vanhustenhoidosta puhumattakaan, mutta niihin tuhlataan järjettömät summat, joita suuri osa jopa katuu. Yhden silpomiset voi maksaa reilusti yli 50 000€ ja siihen päälle elinikäiset hormonihoidot. Terveitä elimiä ei kuulu silpoa, terapiaa vaan jos korvien välissä vippaa tai kustantakoot itse pervoilunsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sukupuolenvaihtoleikkaukset kaikkein idioottimaisimpia, etenkin yhteiskunnan kustantamina. Rahaa ei riitä edes kunnolliseen sairaanhoitoon, vanhustenhoidosta puhumattakaan, mutta niihin tuhlataan järjettömät summat, joita suuri osa jopa katuu. Yhden silpomiset voi maksaa reilusti yli 50 000€ ja siihen päälle elinikäiset hormonihoidot. Terveitä elimiä ei kuulu silpoa, terapiaa vaan jos korvien välissä vippaa tai kustantakoot itse pervoilunsa.

        Niin ja mikä ihmeen ihmisoikeus se muka on synnyttää "miehnä" tai siittää "naisena", se kun on fyysisesti mahdotonta. Kukaan ei pakota menemään mihinkään leikkauksiin, mutta jos pellet haluavat eri sukupuolen paperit, niin miehellä ei todellakaan ole kohtua, eikä naisella kiveksiä. Mielisairaalaan ne pitäisi laittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja mikä ihmeen ihmisoikeus se muka on synnyttää "miehnä" tai siittää "naisena", se kun on fyysisesti mahdotonta. Kukaan ei pakota menemään mihinkään leikkauksiin, mutta jos pellet haluavat eri sukupuolen paperit, niin miehellä ei todellakaan ole kohtua, eikä naisella kiveksiä. Mielisairaalaan ne pitäisi laittaa.

        Eilen katsoin televisiosta, kun pienellä pojalla oli kivulias ihosairaus.
        Häneen koskee koko ajan. Hän istuu pyörtuolissa kun sairaus estää liikkumisen.
        Nämä turhan valittajat, miettiköön mielessään , että olloon kiitollisia siitä , että ovat terveitä.


    • Anonyymi

      Minkä takia nykyään täytyy keksiä näitä seksuaalisuuden suuntauksia 500 lisää joka päivä ? perunaseksuaali, sipulikeittoseksuaali, lusikkaseksuaali, mäntyshampooseksuaali, kaukosäädinseksuaali, kattolamppuseksuaali..jne. Aivan älytöntä touhua.. Minä tiesin jo pienenä lapsena, Että tytöillä on pimmppi ja pojilla pippeli. Eikä tuo asia ole mihinkään muuttunut. Homot ja lesbot tajuan, mutta tuo seksuaalisuuksien jatkuva keksiminen on noloa pelleilyä. Tämä on minun mielipiteeni vapaassa Suomen maassa. Kunnioittakaa minun mielipidettäni. Suvaitkaa sitä.

      • Anonyymi

        Yksi suomalainen idiootti naisoletettu kertoo seurustelevansa WTC-tornien kanssa, vaikkei tiennyt niiden olemassaolostakaan ennen tuhoutumista. Syyllistyyköhän se kaksinnaimiseen ja nekrofiliaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi suomalainen idiootti naisoletettu kertoo seurustelevansa WTC-tornien kanssa, vaikkei tiennyt niiden olemassaolostakaan ennen tuhoutumista. Syyllistyyköhän se kaksinnaimiseen ja nekrofiliaan.

        No täytyy matkia sitä muijaa joka seukkas Eiffeltornin kanssa. Jo nähty juttu mutta haluu julkisuutta.


    • Anonyymi

      Kevin on vauva. Huomionhakuinen vauva. Kato mua ,kato mua, kato mua..

    • Anonyymi

      Kevinistä on nyt saanut sellaisen mielikuvan, että hän on kaikkien lepertelevien tätien ja nuorten tyttöjen idoli ja lellikki. Kevin on Ihan kuin, jokin mielikuvitushahmo, fantasiaolento. Joita on niistä lelukokonaisuuksissa, joita joulun alla mainostetaan pikkutytöille joululahjaksi. Tämä mikälieseksuaali, ei vaikuta lainkaan todelliselta ihmiseltä. Hänen teennäisesti lässyttävästä puheestaankaan ei saa mitään selvää.

      • Anonyymi

        Fanitus vähenee kun tulee muutama vuosi lisää ja erottuu enää se nokka. Akat tykkää kaikesta poikkeavasta ja etenkin naismaisista femakkomiehistä, mutta palvoohan ne murhaajiakin ja isis-tyypit parhaita.


    • Anonyymi

      Kevin on vähän samantyyppinen, kuin Putoushahmot. Se Matti Pikkuvanhanen ja etenkin, se Nöpö Felix.

    • Anonyymi

      Pitkä naismainen mies jolla on iso kyömynenä ja viikset ja leukaparta.

      • Anonyymi

        Ei tuo ole mikään mies, vaan parikymppinen keskenkasvuinen märkäkorvainen pojankloppi ja kaiken lisäksi tuollainen kummajainen.


    • Anonyymi

      Voisi ajaa parran pois ja leikkauttaa nenänsä. Ei näyttäisi täyskahjolta naistenkaan vaatteissa.

    • Anonyymi

      Kahjon näköisenä esiintyvä mies kerjää hyväksyntää.

    • Anonyymi

      Kevin on sympaattinen ihminen.
      Ja tuollaiset ulkonäköön liittyvien seikkojen arvostelu on typerää. Ihminen syntyy sellaisena kuin on. Ei me muutkaan täydellisiä olla!

      • Anonyymi

        Enpä ole ennen kuullut kenenkään syntyneen mekko päällä, saparoilla, viiksillä, ja isolla kyömynokalla varustettuna, kaikkea sitä tapahtuukin. Liekö tsernobyl aiheuttanut tuollaisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä ole ennen kuullut kenenkään syntyneen mekko päällä, saparoilla, viiksillä, ja isolla kyömynokalla varustettuna, kaikkea sitä tapahtuukin. Liekö tsernobyl aiheuttanut tuollaisen.

        Ettei nenä, jota tarkoitin, niin muka ole syntymälahjana saatu?

        Miten ketään voi vaivata joku pukeutuminen ym? Mua ei kiinnosta, vaikka kulkisivat alasti.


    • Anonyymi

      Noitten #homppeleitten# vuosihankkeet oli jossain lehdessä, kyllä nää ovat reppanoita noissa hankkeissaan

    • Anonyymi

      En käsitä kuinka joku kykenee katsomaan tuollaista sontaa, etenkin jos noista kilpailijoista varsin merkittävä osa on erilaisia sukupuoli perverssej... tarkoitan siis, sitä, että sukupuolisesti poikkeav...

      Äh, no niitä vähemmistöläisiä. Kyllähän kaikki tietävät mitä tarkoitan.

      Minä en ole sellainen, tuttaviini ei kuulu sellaisia, enkä halua olla sellaisten kanssa missään tekemisissä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Hahhah, harva haluaa kuulla mitään tuollaisten selittelyjä, mutta itse haluavat kiinnittää huomiota yrittämällä olla ärsyttävän näköisiä ja selittelevät koko ajan ihan pyytämättä. Mitään muun sukupuolista ei ole olemassakaan, eikä se selittelemällä miksikään muutu.

      Ovat myös ammattiloukkaantujia, tuokin veti herneen nenään kun Kristian pukeutui naiseksi, hän saa tehdä mitä tahansa, mutta ei muut, hän on kaiken keskipiste ja toisten täytyy toimia niin kuin hän haluaa. Tyypillistä' virulaisillekin.

      Suuri osa naisista ja erityisesti lepakot ja transut ei kestä etenkään miehiltä mitään eriäviä mielipiteitä.

      • Anonyymi

        Tuo on niin totta. Haetaan huomiota super erikoisella ulkonäöllä ja vaatetuksella, Ja kun joku vilkaiseekaan vähänkin pitempään, Niin saadaan kamalat kilarit ja ollaan niin loukkaantuneita. Huomionhakuisuutta, aivan lapsellista ja noloa touhua. Ja ihmisten on aina PAKKO olla samaa mieltä näiden outojen kanssa.


      • Anonyymi

        Totta. ja se iänikuinen homo/vähemmistö jankutus. Tauoton jankutus. Homoilkaa vaan, Mutta miksi siitä pitää koko ajan jankuttaa. Ei kiinnosta !!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      69
      6826
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4430
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2863
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2111
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1465
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1144
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1101
    Aihe