ihanaa kun on mies

jupiter

siis miust on hupaisaa ajatella että minulla on ihana kihlattu. siis olen niin onnelinen. ja sitte ku se mies rakastaa miut oikeesti, siis se on ihana! voitteks uskoo miten oli ihan ko mie olin tän kyseisen miehen kans pitsalla ni ihan sillee yhtäkkii se kaivo taskusta sormuksen ja ujosti hymyillen siis kosi minuu! siis miehän ujona tyttönä olin varmasti nii punanen! miun ongelma on vaa se että mie oon vasta 17 vuotta ja tää mies 41vuotta ja mun äiti ja isä ei hyväksy tätä! mitä mun pitää tehä, kertoka rakkaat ihmiset!

9

1334

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen

      en yhtään ihmettele ettei vanhempasi hyväksy suhdettasi, mieshän sopisi isäksesi.. oletko varma ettei hän käytä sinua hyväksesi.. hyi kauheeta!!!

      • kokemusta on

        Vahvasti epäilen että kyseessä on provo. Mutta jos ei ole: Mikä ihmeen hyi kauheeta?? Tietysti tuollainen on harvinaista, mutta sitäkin sattuu, eikä kenellekään varmaan tule mieleen miltä kyseisestä parista tuntuu kun heistä ajatellaan näin. Sellaiset, jotka etsivät sitä suurta rakkauttaa tiettyjen kriteerien mukaan (ikä, koko, kansallisuus) saattavat menettää monta loistavaa tilaisuutta elämänsä varrella.

        Oma suhteeni oli alkaessaan vastoin lakia. Tai siis en minä tehnyt mitään väärin, mies teki. Kumma kyllä ollaan edelleen monien vuosien jälkeen hyvin onnellisesti yhdessä ja häitä suunnittelemassa. Tuttavapiiri vaati aikanaan hieman totutteluaikaa, mutta nyt kukaan tuskin edes huomaa ikäeroamme. Ja näin hyvää miestä ei olisi muualta löytynyt =)

        Varovainen saa olla, mutta ei sinne numeropensaaseen kannata mennä piiloon, voi olla että se elämän nainen/mies kävelee ohi =)


    • laikku

      miustki on hupaisaa et siul on mies.

      Olipas romanttista. Että ihan pitsalla kosi. Saitko pirtelön jälkkäriksi? Ihquuu!

    • mie

      hyi olkoon ku alko oksettaa...toivottavasti sie oot tooooosi onnellinen tämän siun miehes kanssa. se kupsahtaa ennen ku omat vanhempas. missä aivos viilettää. sano nyt vielä että sie oot raskaana tälle ihanalle miehelles.

      tosi säälittävää!!!!!!!

      • kokemusta on

        Minusta teidän reaktiot on hassuja =) Oletan kyseessä olevan provo, mutta jos ei ole, niin miten ihmeessä kaksi toistaan rakastavaa ihmistä ovat oksettavia ja säälittäviä? Tietysti se, että tilanteeseen liittyy jotain rumaa ja sopimatonta, on ehkä todennäköisempää kuin näissä ns. normaaleissa suhteissa, mutta suuri ikäero itsessään ei ole mikään haitta. Avartakaa vähän katseitanne.


    • Alisa

      Menepä provoinesi muualle. Kiitos.

    • Suski

      No minäpä kerron mitä sinun kannattaa tehdä. Keksiä uskottavampia juttuja.

    • Huit hapeli

      ... yksinkertaisesti lopettaa vaan tommonen kuvitteleminen. Ei erkkikään usko.. mut ihan hyvä läppä ;)

      • häh?

        Jaa-a, jos minun äiti ja isä eivät olisi (prikulleen saman ikäisinä kuin te) ruvenneet yksiin niin minä ja neljä sisarustani olisimme jääneet syntymättä. Niin että enpähän viittis "ällötellä"
        Niin - äidin vanhemmat kuolivat molemmat reilusti ennemmin kuin isäni. Naapurin tytön sulhanen sen sijaan kuoli alle 30-vuotiaana sydänkohtaukseen, niin ettei se hengenlähtökään ole iästä kiinni. Heillä oli ikäeroa vaan vuosi.

        Älkää hei oikeesti viittikö!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2986
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2731
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1469
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe