Mihin Karstulasta on hävinneet metsäteknikot. Ovat ottaneet käyttöön insinöörintittelit,vaikka ovat vuoden käyneitä pula-ajan metsäteknikoita. Erottavatkohan männynkävyn kuusenkävystä. Eihän siihenaikaan edesollut metsätalousinsinöörien tutkintoja.
Mesäteknikot
18
88
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan on metsäinsinöörit samoja kuin metsäteknikot.. Nimi vaan hienompi..
- Anonyymi
Milloinkahan metsänhakkurit alkaa käyttämään metsänhoitajan titteliä.
- Anonyymi
Miten olis metsätaloudellisen harvennushakkuun erityisasiantuntijainsinööri....
- Anonyymi
Yleensä, jos pitää keksiä jollekin hömppäukolle tai -akalle titteli joutavanpäiväiseen hommaan niin titteliksi tulee projektipäällikkö. Silloin annetaan jo palkanmaksajankin puolelta signaali, että kannattaisi ehkä alkaa pikkuhiljaa etsimään uutta työpaikkaa.
Tämä ei siis koske metsureita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä, jos pitää keksiä jollekin hömppäukolle tai -akalle titteli joutavanpäiväiseen hommaan niin titteliksi tulee projektipäällikkö. Silloin annetaan jo palkanmaksajankin puolelta signaali, että kannattaisi ehkä alkaa pikkuhiljaa etsimään uutta työpaikkaa.
Tämä ei siis koske metsureita.Projektin tärkein tuntuu olevan monesti se, että projektipäällikkö saa rahansa, hyödyt muille on sitten sivuseikka.
Sitten lennetään projektista toiseen, kunnes päästään nauttimaan eläkkeestä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Projektin tärkein tuntuu olevan monesti se, että projektipäällikkö saa rahansa, hyödyt muille on sitten sivuseikka.
Sitten lennetään projektista toiseen, kunnes päästään nauttimaan eläkkeestä.Sitä hömppärahaa on näille sivukylille aina välillä jaossa, oikeasta rahasta on sitten enempi puutetta.
Sattumoisin muuten juttua tämän päivän keskisyöpäläisessä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä hömppärahaa on näille sivukylille aina välillä jaossa, oikeasta rahasta on sitten enempi puutetta.
Sattumoisin muuten juttua tämän päivän keskisyöpäläisessä.Nämä hömppäukot elää nykyään EU-rahoilla tai muilla veronmaksajien kustantamilla projekteilla. Näihin tuhlatuilla rahoilla saisi paljon aikaiseksi ja jopa aitoja työpaikkoja luotua.
Nyt työllistetään projektipäälliköitä sun muita tyhjänpuhujia.
- Anonyymi
Metsurit pesee viisaan insinöörin tullen mennen työnteossa.
- Anonyymi
Kovat luulot tais olla itsestä?
- Anonyymi
Insinööriä ei kannata metsään viedä, sehän eksyy sinne.
- Anonyymi
Eikö nimimuutokset ja koulutusuudistukset tule tuolta valtion taholta opetusministeriöltä , eihän enää ole valmistunut merkonomejakaan tai apuhoitajia vuosiin.
- Anonyymi
Itse olen metsäteknikko-olen vaan muissa hommissa.
- Anonyymi
Kkarstulalainen metsäteknikko esitteli aina itsensä, että Tattinen vaan. Jyväskylässä sanoi aina mennessään matkustajakotii, metsäteknikko Tattinen.
- Anonyymi
Ahahahaha kun oli hauska juttu, tosi hassu.
Ketään kiinnosta joutavat muistelosi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketään kiinnosta joutavat muistelosi.Tattista vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketään kiinnosta joutavat muistelosi.Sinua kiinnosti, kun jopa vastasit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinua kiinnosti, kun jopa vastasit.
Eikä kiinnostanut. Tyhmää roskaa.
- Anonyymi
vastauksesi tygmää roskaa. OK
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606004- 1003101
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.242386- 212048
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451741Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791656- 261582
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691511Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374