Käytiin joskus vuosia sitten katsomassa Mamsellista tarjottua 4 h k s asuntoa. Ei oltaisi muutenkaan otettu sitä, eikä varsinkaan sen jälkeen kun paikalla olevat asukkaat kertoivat useissa asunnoissa olevista kosteusvaurioista ja vuodoista. Mikähän tilanne nyt? Onko Ratasmylly yhtään parempi? Elämäntilanne muuttunut ja alue kiinnostelee taas.
Vastaukset 4
- Anonyymi
Itse myös olin kiinnostunut Ratasmyllystä, mutta kun löysin taulukon (en muista missä oli) jossa on jokaisen Haso kohteen vapautuneet asunnot, mietin että kohteessa on pakko olla jotain vikaa koska vaihtuvuus niin suuri. Kävin myös paikan päällä eikä itseäni houkutelleet asunnot jotka ihan tien vieressä, varmaan aikamoinen melu. Nyt haussa asunto Kalasatamasta
- Anonyymi
Löysin sen saman taulukon, aika kova vaihtuvuus myös Mamsellissa. t. ap
- Anonyymi
Tilanne kiinnostaa täälläkin, kun tutut olivat vähällä muuttaa tuonne. Onneksi toinen ja paljon parempi aso löytyi viime hetkellä. Isännöinti ei kuulemma hoida vastuitaan, kun edullisiin aso-asuntoihin aina asukkaita löytyy. Mitäs siinä pienistä kosteusvaurioista tms. Kertoivat myös tarinoita levottomista esiteineistä, jotka näissä taloissa riehuvat.. Eli hyvä paikka asua, jos aistit ei oikein toimi. Siitä jokainen voi vetää johtopäätöksensä...
- Anonyymi
Asunnut Ratasmyllyssä alusta alkaen eikä mitään häiriöitä naapureista tai kosteusvaurioita. Eikä niitä muuttoja niin montaa ole ollut. Ihmisten elämäntilanteet muuttuvat ja tiet vievät eri suuntiin...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa952125Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as391383Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1381044Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.226991- 82856
- 95853
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo215744- 79741
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,53727- 92700
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79638- 47634
- 35621
- 55517
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.27503Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14470- 35464
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28462- 40437
- 33433