Mistä uusia huostaanotettavia lapsia -alhaisen syntyvyyden dilemma

Anonyymi

Maamme lukuisat yksityiset lapsibusineksella rikastuneet laitokset ovat luultavimmin huolissaan tulevaisuuden lapsibisneksen kehityksestä. Ainakin luulisi että syntyvyyden suuri tilastollinen pudotus uhkaa tätä liiketoimintaa. Onhan niin että prosentuaalisesti huostassaolevien osuus vääjämättä laskee kun ikäluokat pienenevät-. Nyt olisi yhdessä hyvä miettiä kiristyksiä että saadaan tämä tuottoisa lapsikauppa jatkumaan. Ehkä vanhemmuuden vaatimuksia tulisi entisestään kiristää ja kouluille ja päiväkodeille lisätä valvontaa.

4

65

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eiköhän noita vaatimuksia nyt ideoida Toivopajassa ahkerasti. Miksi heittää kultakaivos veke...

• Anonyymi

Nyt näyttäis mainosten perusteella, että leimaavat nyt mielenterveys ongelmista kärsiviä vanhempia huonoiksi ja mainokset ovat erittäin tunteisiin vetoavia. Todella edesvastuutonta ja estää varmaan monen hankkimasta itselleen apua kun pelkona on juuri toimet mitä voi seurata mt merkinnöistä. Surullista leikkiä ihmisten elämillä.

• Anonyymi

Ei huolta. Nythän on saatu aivan viimeviikkoina tietoa syntyvyyden kasvusta. Tämä onkin hyvin tärkeää tietoa kun mietitään yksityisen lapsikaupan tulevaisuutta. Ehkä se ei olekaan aivan niin synkkä. Nyt vain korona aikana perheissä ollaan pystytty välttelemään lapsikauppiaita jotka myyvät näitä sitten laitoksiin ja "kodinomaisiin" yksikköihin. Syyksi kelpaa melkein mikä vain.

Toivon siis että tämä teollisuuden ala saisi kukoistaa kotimaassamme jatkossakin. Nyt synnytystalkoisiin.

• Anonyymi

Lastensuojelu on jo havainnut maahanmuuttajat. Ihanaa mamuissa on etteivät tunne paikallisia lakeja eivätkä perheen oikeuksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5199
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3420
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      298
      2802
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      55
      2608
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      169
      2294
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      24
      2109
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1871
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1835
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1761
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1381
    Aihe