Sananlaskut 28: 13
"Joka rikkomuksensa salaa, ei menesty,
joka ne tunnustaa ja hylkää, saa armon."
Kilpailu on kovaa asiakkaista koska heiltä se raha tulee.
Siksi asiakkaan kuunteleminen ja empaattisuus ovat hyvän maineen tae.
Elisa ei ainakaan minun kohdallani ole koskaan myöntänyt virhettään.
Vastaukset ovat olleet hyvin tyhjänpäiväisiä.
Esimerkki: Kokeilin kerran älykännykkää. Heti kun puhelin ja liittymä aktivoitui,
alkoi tulvia outoja englanninkielisiä kysymyksiä. Vastailin kaikkiin "no".
Lokissa ei näkynyt mitään liikennettä siinä vaiheessa. Kuitenkin elisan erittelyssä
näkyi palveluviesti, ei kerrottu oliko saapuva vai lähtevä. Hinta onneksi vain yhdeksän centtiä. Asiakaspalvelu kertoi numeron, ja väitti että tapahtuma oli minun liittymällä
tehty, jonka jälkeen totesi: "asia on loppuun käsitelty". Kuin ohjelmoidut koneet
olisivat siellä vastaamassa kysymyksiin.
Tuo kyseinen puhelin sai "hienosäätölekaa" ja näinollen poistui keskuudestamme.
Puhelinliittymiä minulla on nykyään useita, kaikki prepaideja. Valitsin vapauden.
Väittävät verkkoansa maan kattavimmaksi. kokemus osoittaa että katvealueita
on enemmän kuin muilla.
Elisalta ei heru empatiaa
1
199
Vastaukset 1
- Anonyymi
Yksi syy olla asiakkaana muuala.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2172186
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,521312Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1861157- 81996
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56891- 72822
- 100802
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77747Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.355730- 40721