Elisalta ei heru empatiaa

Sananlaskut 28: 13

"Joka rikkomuksensa salaa, ei menesty,
joka ne tunnustaa ja hylkää, saa armon."

Kilpailu on kovaa asiakkaista koska heiltä se raha tulee.
Siksi asiakkaan kuunteleminen ja empaattisuus ovat hyvän maineen tae.
Elisa ei ainakaan minun kohdallani ole koskaan myöntänyt virhettään.
Vastaukset ovat olleet hyvin tyhjänpäiväisiä.

Esimerkki: Kokeilin kerran älykännykkää. Heti kun puhelin ja liittymä aktivoitui,
alkoi tulvia outoja englanninkielisiä kysymyksiä. Vastailin kaikkiin "no".
Lokissa ei näkynyt mitään liikennettä siinä vaiheessa. Kuitenkin elisan erittelyssä
näkyi palveluviesti, ei kerrottu oliko saapuva vai lähtevä. Hinta onneksi vain yhdeksän centtiä. Asiakaspalvelu kertoi numeron, ja väitti että tapahtuma oli minun liittymällä
tehty, jonka jälkeen totesi: "asia on loppuun käsitelty". Kuin ohjelmoidut koneet
olisivat siellä vastaamassa kysymyksiin.
Tuo kyseinen puhelin sai "hienosäätölekaa" ja näinollen poistui keskuudestamme.
Puhelinliittymiä minulla on nykyään useita, kaikki prepaideja. Valitsin vapauden.

Väittävät verkkoansa maan kattavimmaksi. kokemus osoittaa että katvealueita
on enemmän kuin muilla.

1

<50

    Vastaukset

    • Yksi syy olla asiakkaana muuala.

    suomi24-logo

    Osallistu keskusteluun

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Stefan on puhunut Seiskassa: Naapurien juoruaminen ei häntä haittaa.

      Stefan kertoo, että rakentaa Sofian kanssa kotia tietoisena naapureiden katseista, eikä häntä haittaa, vaikka naapurit soittelevat heistä lehteen.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      96
      7622