Älä vaan muut Loviisaan, kadut.

Anonyymi

Keskustan pärinäralli jatkuu kiivaana, hiukkasen kertyvät ilmaan ja sisätiloihin.
Lääkkeeksi tarjotaan muuttamista maalle.
Valkoon ei kannata muuttaa koska pölisee ja kolisee vaikka melkein maaseutua onkin.
Pernajaan ei kannata muuttaa koska murskaamo jyrisee ja pölyää päivät ja illat.
Koskenkylän ei kannata muuttaa, kohta suhisee tuulimyllyt.
Kaikki äänekäs toiminta sallitaan, tänne vaan kaikki.
Missä se rauhallinen maaseutu on?
Jos meinaat tänne tulla niin asu ensin vuokralla niin on helppo poistua sinne missä on toivottavasti rauhallista.
Moni onkin jo muuttanut, asukasluku laskenut satoja, asukkaita ei kuunnella ja rahatkin kohta loppuu.
Muuttoa tänne kyllä toivotaan mutta vain veronmaksajana, rahat kelpaa, muuten ole hiljaa.

23

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Heikinkylässä on hiljaista, mee sinne.

    • Anonyymi

      Älä paljasta, kyllä sinnekin jotakin keksitään.

      • Anonyymi

        Meinaatko että Heikinkylä kuulin Loviisaan?


      • Anonyymi

        Siis "kuuluu". Pi-un nakkisormet....


    • Anonyymi

      Jos vaikka kaapataan kuten Valko aikanaan.

    • Anonyymi

      Keskustan päirinäralli jatkuu jatkuu ja jatkuu.

      • Anonyymi

        Kalevan kohalla aika hiljaista kun merkit ei ole poistettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kalevan kohalla aika hiljaista kun merkit ei ole poistettu.

        Vallan viimeiset merkit.


    • Anonyymi

      Todella ei kannata muuttaa tänne.
      Kaupunki metelöi useammalla koneella pitkin katuja keskustassa aamuyöstä.
      Pieni kaupunki - suuri meteli - vähän järkeä - liikaa rahaa.

    • Anonyymi

      Paikallisen kauppakeskuksen jalkakäytävältä puhaltimella hiekat kadulle.
      Niitä kaupunki yöllä imuroi.
      Yhteistyösymbioosi, hyvin toimii.

      • Anonyymi

        Mitäköhän teitä savolaisia vaiva mutaka takaisin sinne itärajalle.. Itkete sit joka asiasta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäköhän teitä savolaisia vaiva mutaka takaisin sinne itärajalle.. Itkete sit joka asiasta..

        Niinpä sitähän se Hästholma teki toi tänne niitä marisioita.. Minä voisin maksaa Liput takas.. Kun ei näköjään ole muta tekemistä ku marista joka asiasta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä sitähän se Hästholma teki toi tänne niitä marisioita.. Minä voisin maksaa Liput takas.. Kun ei näköjään ole muta tekemistä ku marista joka asiasta...

        Tulkaa huomen aamulla kl 7.00 Linjaauotoasemalle minä maksan liput itään menevälle Linjaautolle.. Yks suntanen Lipu...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulkaa huomen aamulla kl 7.00 Linjaauotoasemalle minä maksan liput itään menevälle Linjaautolle.. Yks suntanen Lipu...

        Ohjelman muutos tilasin Porvoon Liikenteen Linjaauto Tokmannin pihaan valmis maksettu.. Kun olette syöneet ilmaista Grillimakkara ja saaneet ilmainen Ämpäri niin astukaa Linjaauutoon.. Matka itään ilmainen kuljetus...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohjelman muutos tilasin Porvoon Liikenteen Linjaauto Tokmannin pihaan valmis maksettu.. Kun olette syöneet ilmaista Grillimakkara ja saaneet ilmainen Ämpäri niin astukaa Linjaauutoon.. Matka itään ilmainen kuljetus...

        Mitä tehdä jos Naapuri sa kahta Ämpäri ja kahta Grillimakkara? Sinäpää kysymys!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohjelman muutos tilasin Porvoon Liikenteen Linjaauto Tokmannin pihaan valmis maksettu.. Kun olette syöneet ilmaista Grillimakkara ja saaneet ilmainen Ämpäri niin astukaa Linjaauutoon.. Matka itään ilmainen kuljetus...

        Itärannalle messualueelle oikein ilmainen kuljetus ja sitten tontteja varaamaan. Saako tontin varaaja kaupungin vaakunalla varustetut saappaat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäköhän teitä savolaisia vaiva mutaka takaisin sinne itärajalle.. Itkete sit joka asiasta..

        Kun muutin aikoja sitten tänne Lovisaan niin kertoivat, että suuri osa näistä "ruotsalaisista" ovat tullet Savosta ja P-Karjalasta. Muuttivat vain nimensä roottiksi, ovat nyt sitä fiinimpää porukkaa. Niin että nyt hoono-kieliset alkakaa tekemään sukututkimuksia ja ottakaa dna-näytteet koko porukasta. Ehkä pääsette tänne todelliseen juurienne mukaiseen maailmaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun muutin aikoja sitten tänne Lovisaan niin kertoivat, että suuri osa näistä "ruotsalaisista" ovat tullet Savosta ja P-Karjalasta. Muuttivat vain nimensä roottiksi, ovat nyt sitä fiinimpää porukkaa. Niin että nyt hoono-kieliset alkakaa tekemään sukututkimuksia ja ottakaa dna-näytteet koko porukasta. Ehkä pääsette tänne todelliseen juurienne mukaiseen maailmaan!

        Aivan sama mistä oot. Aihe sitä et mikä itku joka asiasta.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itärannalle messualueelle oikein ilmainen kuljetus ja sitten tontteja varaamaan. Saako tontin varaaja kaupungin vaakunalla varustetut saappaat?

        Yllättyisitkö jos monelle tontille on ostaja tiedossa ja messualueelle luonnostellaan jo asuntoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yllättyisitkö jos monelle tontille on ostaja tiedossa ja messualueelle luonnostellaan jo asuntoja.

        Ei, römsötä rakennetaan verovaroin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, römsötä rakennetaan verovaroin.

        Ei ei, rakena lintupönttö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä sitähän se Hästholma teki toi tänne niitä marisioita.. Minä voisin maksaa Liput takas.. Kun ei näköjään ole muta tekemistä ku marista joka asiasta...

        Olisitte muuten kuolleet nälkään kaikki jo ajat sitten, ellei hevossaari olisi teitä elättänyt! Eipä taida sulla rahat riittää, joten halvemmaksi tulisi jos lähtisit itse vaikka ruotsiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yllättyisitkö jos monelle tontille on ostaja tiedossa ja messualueelle luonnostellaan jo asuntoja.

        Yllättyisitkö itse jos näkisit lehmien lentävän? Et varmaankaan, sillä molemmat ovat mielikuvitusten tuotteita.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10250
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      421
      4543
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      92
      3084
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2875
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2704
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2698
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      154
      1874
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1748
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1640
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1443
    Aihe