Mitä mieltä?

Anonyymi

Menneinä kausina oli alkoholitarjoilua. Ensimmäisissä kausissa sopivasti, viimeisissä liikaa.
Onko nyt kuitenkin mennyt liian kuivaksi? Itse olen sitä mieltä, että voisi viikonloppuna olla yhtenä iltana pienet juhlat juomineen. Tulisi vähän säpinää tuonne. Ainakin koostelähetyksiä katsovana on käynyt aika vaisuksi tuo touhu.
Vaikka en nyt kroppia haluakkaan varsinaisesti nähdä, niin oletteko huomanneet, ettei enää ole kylpyhuonekohtauksia?
Onko BB siis mennyt liian lässyksi?
Minusta on.

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Totta , Nyt viinaa taloon !!

      • Anonyymi

        Joo, touhu on mennyt ihme mummoiluksi. Kyllähän ihmisen kuuluu joskus "irrotella" ja "nollata". Ja hönössä ihmisiltä tulee aikas suoraa kommentointia. .


      • Anonyymi

        Oisko ohjaaja nyt niin nössö, että haluaa pitää BB:n päiväkotina?


    • Anonyymi

      Mielestäni BB voisi palata juurilleen myös tuossa alkoholitarjonnassa. Eli sama tarjonta kuin ensimmäisissä kausissa.

      Vaikka itse en käytä alkoholia, ymmärrän, että se kuuluu monen juhlameininkiin.

      Joku viittasi haluun nähdä asukkaiden genitaaleja. Hänelle vihjaisin, että niitä näkee selvemmin ja tarkemmin kuvattuna monella muutta sivustolla kuin BB:ssä (jossa niitä ei välttämättä näe ollenkaan). Jatka etsimistä tai kysy neuvoa vanhemmilta ihmisiltä.

      • Anonyymi

        Voisihan sitä vähän antaa porukan irrotella.

        Itse tuossa avauksessa mainitsin, ettei kylpyhuonejuttuja paljon näytetä. Ajattelin lähinnä sitä, kun aiemmilla kausilla siellä oli kaikki avointa. Aamuisin porukalla oli kiire suihkuun, kun lämmintä vettä ei kauaa tullut.


    • Anonyymi

      Nyt sitten on muutama kalja sauna ja balju, mutta keskellä päivää?

      Mitähän ne illlalla sitten tekee tai senjälkeen kun saunat ja baljut on ohi? Löhöävät vaan? Olisko ideaa siirtää baljua ja suanaa illemmalle eikä näin aikasin.

    • Anonyymi

      Ville, Timo, Kevein, Tärinä sekä Hjalmari voisivat olla portsareina ja tuvamiehinä että saavat 8 muuta juhlia yhen viikolopun ja pääsee isovelikin nukkumaan välillä

    • Anonyymi

      Mitä tässä nyt on nähnyt pari Big Brother asukkaiden viikonloppua. Aika laimeasti sitä on juhlistettu. Saunottu ja saatu hetki lillua poreammeessa. Ei ole kuulunut edes musiikkia.Ei grillailla, eikä tule pitsalähettiä, tai subwayeväitä.
      Juomaksi saa halutessaan, pari tölkkiä alkoholipitoista virvoketta. Sitten isoveli jo kuuluttaa, että sauna ja ammeaika on nyt loppu, hus pois sieltä! Joten kaikki sieltä sitten häipyvät sisälle möllöttämään. Miksi he eivät saisi edes viikonloppuisin saunoa ja liota ammeissa kaikessa rauhassa, niin kauan kuin kutakin huvittaa? Koska onhan nuo viikot tuolla aika yksitoikkoisia ja pitkästyttäviä, lapsellisine päivätehtävineen. Lasten laivaleikkiähän tuo risteilyteemakin on, eikä mitään kunnon kilpailua. Jossa esim. jaettaisi porukka kahteen leiriin.
      Mitähän sähkön/vedensäästöä tämä lyhyt sauna ammeessa pulahtaminenkin taas on?
      Näyttää kitsaalta pelleilyltä koko bb-kausi nyt. Talokin rakennettiin aika rumasta kierrätyskamasta ja kaikesta muustakin säästetään. Köyhäksi mennyt Suomen Big Brother.
      Eikö Bb.ssa olisi voitu säästää vaikka, tässt turhasta koostelähetysten yhteyteen ängetystä kommentointiosiosta? Jossa moneen kertaan, imelästi mielistellen kiitellään vieraita. Ihanan upean, mahtavaa, fantsun, huikeaa, että olitte täällä.
      Eihän ne Vehviläiset ja Hätöset siellä vieraineen ilmaiseksi ole vieraiden kanssa tyhjää jauhamassa. Pois vaan tämä joutava osio ohjelmasta, tyhjäntoimittajineen.
      Nekin palkkarahat voisi käyttää asukkaiden viihtyisyyteen ja hyödyksi.
      Tämä Bb ei ole mitään entisiin kausiin verrattuna. Aikaisemmissa tosin lähti vähän liikaakin mopo käsistä, sen viinan kanssa läträtessä. Asukkaiksi oli myös valittu enemmän, sellaisia bilehenkisiä ja alkoholista sekaisin meneviä. Nyt siellä on hillitynpää väkeä. Jotka ei ehkä edes kaipaa räväkämpää meininkiä.
      Ei ole ainakaan minkäänlaista valitusta kuulunut, näistä bileettömistä ja nuivista viikonlopuista.

      • Anonyymi

        Aivan ku mun suusta!! Se on just noin! Oon miettiny ihan samoin.


    • Anonyymi

      Mua ei haittaa yhtään vaikka eivät saisi alkoa tipan tippaa.

    • Anonyymi

      Asukasvalinnat todella osui minusta sikäeli nappiin, että moninainen porukka talossa. Äänestyksetkin sen todistaa kuinka asukkaiden antamat äänet on hajautunut pitkin asukkaita.

      Se mikä tämän kauden pilaa jo näinkin aikaisin on todella tuotannon kitsaus. Petteri Ahomaa on tämän kauden tuottaja. Haluaisin todella tietää, että onko Petteri todella niin ahne ihminen, että ohjelman tuottaja ei välitä vittuakaan siitä miten tuotantotyöstentely vaikuttaa itse ohjelmaan ja sen kiinnostavuuteen.

      Alkukauden perusteella tuotanto pyrkii säästämään ihan kaikessa. Katsojien pinna alkaa palamaan jo tässä niin hyvää onnea tuotannolle ja kitsaskelkaa keskenänne vaikka koko loppukausi!. Palautitte BB:n, mutta näillä pelimerkeillä olisi ollut parempi kun ette olisi sitä koskaan tehneet.

      • Anonyymi

        Joo, juuri näin. Mitä järkeä, jos ei viitsitä panostaa??
        Kaiholla muistelen vanhoja kausia. Ne viikkotehtävätkin..saattoivat olla liki koko viikon ulkona tekemässä tehtävää. Porukka ei päässyt päivittäin ees pesulle. Kyllä niin koukutti joka ilta.
        Ja aikoinaan se Ollin yöllinen sabotaasi viikkotehtävän autolle. Jännitin sitä, että joku asukkaista herää ja pistin silmät välillä kiinni:)


    • Anonyymi

      Ennen asukkaat joutuivat melkoisiin haasteisiin. Kun heidät oli jaettu eri joukkueisiin ja toiset elivät mukavasti ja toiset, saattoivat syödä viikon sardiinia ja näkkäriä. Voittajat pääsivät aina nauttimaan paremmasta elämästä, kuin hävinneet.
      Ei silloin kaikkia asukkaita vain hyysätty ja leikitty jotain risteilylaivaa ym.lapsellista.
      Silloin oli katsojiakin varmasti enemmän.
      Edellisinä kausina tuotantokaan ei säästellyt joka asiassa.
      Nyt pihtailu näkyy selvästi kaikessa.
      Talossa kävi aikaisempina kausina, oikeita artisteja, kosmetologeja, kampaajia ym. alojen ammattilaisia.
      Nyt säästösyistä asukkaat itse joutuvat leikkimään ja esittämään näitä kaikkia. Toivottavasti bb ei jatku ensi syksynä, jos se on tälläistä.

    • Anonyymi

      Tahtovat että BB ei jatkuisi enää tämän jälkeen ja siinä onnistuvat.

    • Anonyymi

      Minä olen odottanut fyysysiä tehtäviä taloon, ne auttavat ihmisen saamaan unen iltaisin, silloin ei tarvii valittaa että ei nukuta.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1727
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1547
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      55
      1260
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      729
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      725
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      717
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      668
    Aihe