puolisona elätti

Anonyymi

Kannattaa pitää huoli nuorisostaan niin, ettei päästä heitä asumaan tyttö/poikakaverin luokse ennenkuin ovat itsenäisiä. Itse otin aikoinaan itselleni elätin asuinkumppanikseni joka oppi olemaan hankkimatta elantoa. Hyvät koulut oli poika käynyt (toisen koulun kävi luotani, elättinä) mutta kuinkas kävikään kun lapsikin oli jo maailmaan tullut niin eipä työnhaku kiinnostanutkaan. Pojan häikäilemätön perhe ei tähän puuttunut, ei opastanut poikaansa vaan minun päänvaivani oli rahan hankkiminen. Poika kyllä teki hurjasti kotitöitä ja muuten muka oli fiksu. Kyllä saattaa kovasti ulkoiset asiat joskus hämätä. Poika monen monen vuoden jälkeen kyllä sai surkeapalkkaisen työn jossa on ollut elämänsä (lähes saman rahan olisi saanut kortistosta) Pointtina tässä on, että opettakaa hyvät ihmiset nuorisonne itsenäisiksi ennen kun päästätte asumaan toisen kanssa yhteen niin säätyvät monelta murheelta. Valitettavasti rahaakin tarvitaan eikä sitä voi pelkästään toisen kontolle jättää sen hankkimista. Pyhällä hengellä ja kotitöiden tekemisellä ei elä vieläkään.

2

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin totta!

• Anonyymi

Voi apua! Totta ulkokuori hämää usein totaalisesti. Ikäviä nuo elätit ja vastuun pakoilijat.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      195
      6798
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      1996
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1658
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1370
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1208
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      48
      1074
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      99
      1035
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      957
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      934
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      899
    Aihe