Linuxista kilpikonna

Anonyymi

Mikä mahtaa ubuntua vaivata, kun ennen suhtkoht nopeasta ubuntusta on tullut hidas. Koneen aukaisu kestää välillä todella pitkään. Ubuntun ominaisuus? Pitäisikö asentaa uudelleen?

15

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Välillä?
      Todella pitkään?
      Hivenen tarkennusta noihin.

      • Anonyymi

        " Välillä?"

        Kerran minuutissa.

        "Todella pitkään?"

        Viikon verran

        "Hivenen tarkennusta noihin."

        Ole hyvä.


      • Anonyymi

        Siis minuutin välein kestää viikon verran.


      • Anonyymi

        Linukshihhulit tekeytyvät tietämättömiksi heti, kun pitäisi selittää linuksin vikoja.


      • Anonyymi

        Pataan vaan poriseen avaaja jätkä.

        Eturauha ongelmia voidan hoitaan, ettei neste nouse hiuksiin asti


      • Anonyymi

        Siinähän se ubuntukin monimutkaistuu ja HIDASTUU missä Windowsikin.


    • Anonyymi

      Ei ole järkevää mennä asentelemaan Ubuntuja. Linux maailman huonoin vaihtoehto. Mikä tahansa muu Linux jakelu on parempi valinta.

      • Anonyymi

        Minä pidättäytyisin kyseisestä lajista kokonaan........


      • Anonyymi

        W10 ei ole järjen hiventäkään, w10 on haitake!


    • Anonyymi

      Uudelleen asennus kestää 10 minuttia?
      Syyn selvittäminen miksi on hidastunut saattaa kestää yli puoli tuntia?
      Joten uudelleen asennus lähes aina nopein ja paras tapa.

      • Anonyymi

        10 min? Puoli tuntia saa varata ja ilman ensimmäistäkään päivitystä ym. härpäkkeitä. Silloin puhutaan jo tunneista. Pelkkä extrasted paketti latautuu jo tunnin ja asennus siihen päälle. Päivitykset samoin.
        Ei olisi tarvinnut valehdella "mainosmielessä".

        Windowsin asennuskaan ei kestä kuin hieman yli puoli tuntia! Mutta päivitykset siihen päälle tekee melkoisen paljon lisää aikaa.........


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        10 min? Puoli tuntia saa varata ja ilman ensimmäistäkään päivitystä ym. härpäkkeitä. Silloin puhutaan jo tunneista. Pelkkä extrasted paketti latautuu jo tunnin ja asennus siihen päälle. Päivitykset samoin.
        Ei olisi tarvinnut valehdella "mainosmielessä".

        Windowsin asennuskaan ei kestä kuin hieman yli puoli tuntia! Mutta päivitykset siihen päälle tekee melkoisen paljon lisää aikaa.........

        Onko muka mennyt huonompaan suuntaan???
        Siihenaikaan kun upuntua asentelin niin se ainakin toimi "live" tilassa ?
        Eli käynnistys asennusmedialta ja sitten surffaileen pornosivuille ja jossainvaiheessa klikkas asenna? Väliin joutu lopettaan pornon katselun kun asennus ohjelma kyseli typeriä? kuten mihin asennetaan jne
        Mutta pornon katselun ohessa vei korkeintaan 10 min vastata asennusohjelman kysymyksiin?
        Windowsin asennus on taas "kokonais valtaista" eihän sitä voi edes käyttää mihinkään asennuksen aikana? koko kone pois käytöstä asennuksen ajan?


      • Anonyymi

        Pataatti taas vauhdissa.
        Sitten w10 on joku NSA-takaovi jonka kautta joku lukee kovalevyäsi ja katsee kamerallasi ym.
        Joku Windowsin ominaisuus.
        W10 rikkoo. W10 Kovasti kirjoittaa ja tuhoaa! hetin kun huilaa on levynkäyttö 100% ja ties kunka pitkään!
        Windoosa pörähti kuin pieru ja kaatu......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        10 min? Puoli tuntia saa varata ja ilman ensimmäistäkään päivitystä ym. härpäkkeitä. Silloin puhutaan jo tunneista. Pelkkä extrasted paketti latautuu jo tunnin ja asennus siihen päälle. Päivitykset samoin.
        Ei olisi tarvinnut valehdella "mainosmielessä".

        Windowsin asennuskaan ei kestä kuin hieman yli puoli tuntia! Mutta päivitykset siihen päälle tekee melkoisen paljon lisää aikaa.........

        Windows asennus latauksineen voi hyvinkin kestää kolme-neljä tuntia.
        Linuxin asennuksen aikana jus ja just ehtii käydä keittiössä kahvilla.


      • Anonyymi

        Se on vähän niin kuin mopon ja auton valmistus. Toki auton valmistus ottaa enemmän aikaa!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1782
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1277
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      674
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe