Mikä mahtaa ubuntua vaivata, kun ennen suhtkoht nopeasta ubuntusta on tullut hidas. Koneen aukaisu kestää välillä todella pitkään. Ubuntun ominaisuus? Pitäisikö asentaa uudelleen?
Linuxista kilpikonna
15
123
Vastaukset
- Anonyymi
Välillä?
Todella pitkään?
Hivenen tarkennusta noihin.- Anonyymi
" Välillä?"
Kerran minuutissa.
"Todella pitkään?"
Viikon verran
"Hivenen tarkennusta noihin."
Ole hyvä. - Anonyymi
Siis minuutin välein kestää viikon verran.
- Anonyymi
Linukshihhulit tekeytyvät tietämättömiksi heti, kun pitäisi selittää linuksin vikoja.
- Anonyymi
Pataan vaan poriseen avaaja jätkä.
Eturauha ongelmia voidan hoitaan, ettei neste nouse hiuksiin asti - Anonyymi
Siinähän se ubuntukin monimutkaistuu ja HIDASTUU missä Windowsikin.
- Anonyymi
Ei ole järkevää mennä asentelemaan Ubuntuja. Linux maailman huonoin vaihtoehto. Mikä tahansa muu Linux jakelu on parempi valinta.
- Anonyymi
Minä pidättäytyisin kyseisestä lajista kokonaan........
- Anonyymi
W10 ei ole järjen hiventäkään, w10 on haitake!
- Anonyymi
Uudelleen asennus kestää 10 minuttia?
Syyn selvittäminen miksi on hidastunut saattaa kestää yli puoli tuntia?
Joten uudelleen asennus lähes aina nopein ja paras tapa.- Anonyymi
10 min? Puoli tuntia saa varata ja ilman ensimmäistäkään päivitystä ym. härpäkkeitä. Silloin puhutaan jo tunneista. Pelkkä extrasted paketti latautuu jo tunnin ja asennus siihen päälle. Päivitykset samoin.
Ei olisi tarvinnut valehdella "mainosmielessä".
Windowsin asennuskaan ei kestä kuin hieman yli puoli tuntia! Mutta päivitykset siihen päälle tekee melkoisen paljon lisää aikaa......... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
10 min? Puoli tuntia saa varata ja ilman ensimmäistäkään päivitystä ym. härpäkkeitä. Silloin puhutaan jo tunneista. Pelkkä extrasted paketti latautuu jo tunnin ja asennus siihen päälle. Päivitykset samoin.
Ei olisi tarvinnut valehdella "mainosmielessä".
Windowsin asennuskaan ei kestä kuin hieman yli puoli tuntia! Mutta päivitykset siihen päälle tekee melkoisen paljon lisää aikaa.........Onko muka mennyt huonompaan suuntaan???
Siihenaikaan kun upuntua asentelin niin se ainakin toimi "live" tilassa ?
Eli käynnistys asennusmedialta ja sitten surffaileen pornosivuille ja jossainvaiheessa klikkas asenna? Väliin joutu lopettaan pornon katselun kun asennus ohjelma kyseli typeriä? kuten mihin asennetaan jne
Mutta pornon katselun ohessa vei korkeintaan 10 min vastata asennusohjelman kysymyksiin?
Windowsin asennus on taas "kokonais valtaista" eihän sitä voi edes käyttää mihinkään asennuksen aikana? koko kone pois käytöstä asennuksen ajan? - Anonyymi
Pataatti taas vauhdissa.
Sitten w10 on joku NSA-takaovi jonka kautta joku lukee kovalevyäsi ja katsee kamerallasi ym.
Joku Windowsin ominaisuus.
W10 rikkoo. W10 Kovasti kirjoittaa ja tuhoaa! hetin kun huilaa on levynkäyttö 100% ja ties kunka pitkään!
Windoosa pörähti kuin pieru ja kaatu...... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
10 min? Puoli tuntia saa varata ja ilman ensimmäistäkään päivitystä ym. härpäkkeitä. Silloin puhutaan jo tunneista. Pelkkä extrasted paketti latautuu jo tunnin ja asennus siihen päälle. Päivitykset samoin.
Ei olisi tarvinnut valehdella "mainosmielessä".
Windowsin asennuskaan ei kestä kuin hieman yli puoli tuntia! Mutta päivitykset siihen päälle tekee melkoisen paljon lisää aikaa.........Windows asennus latauksineen voi hyvinkin kestää kolme-neljä tuntia.
Linuxin asennuksen aikana jus ja just ehtii käydä keittiössä kahvilla. - Anonyymi
Se on vähän niin kuin mopon ja auton valmistus. Toki auton valmistus ottaa enemmän aikaa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631782- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281277- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625