Vuosikymmenen sanontoja

Anonyymi

Tarttui kuin kylmä pihvi kuumaan grilliin

17 kommenttia

Vastaukset

• Saako laittaa tähän ....vitsinpoikasen... Nainen odotti miestään ruuan kanssa kotiin töistä.. eikä kuulunut .. sitten hän jo soitteli ..."SINÄHÄN LUPASIT TULLA VIIDEN JÄLKEEN KOTIIN" ....Mies siellä vastasi .. " Niin lupasin ...mutta olen ottanut vasta neljä"
    mimmimum-..mi

• Rehellinen Suomalainen mies!!!!!!!

• Nunnat sai päivänaikaan sapiskaa tekemättömistä töistä, iltapalalla tuli rangaistus: porkkana, raasteena:)

• Kävi kimppuun kuin Sika, jouluna joulukinkkuun.

• Winston Churchill:lle sanoi juhlissa joku nainen ??: sinähän olet humalassa. WC siihen: Olen nyt humalassa mutta huomenna olen selvä. Kun sinä katsot huomenna itseäsi peilistä, olet edelleen ruma.

• Mitä kun hiilidioksidi on nolla
    Ei enää kuki kukkaset, eikä likaannu maajussin rukkaset
    housutkaan ei ole pihkaset, kun ei huoju honkaset

• Lähti kuin inkkari kanootista.
    Jollain ei oo kaikki muumit laaksossa, tai ei oo penaalin terävin kynä.

• -putosi kuin enot veneest'- aina saanut ainoastaan pelätä mitä seuraavaksi alueen huume- ja päihde porukat ihmisten eloon piinaamiseen keksivät - aika näyttää -mitä milloinkin........

• Erilaiset viinakset yhdistettyinä pam
    pamtyyppisiin lääkkeisiin - aika väkivaltaisia keiden tahansa ihmisten elossa -arvaamattomin seurauksin luin murhainfoakin syistä ynnä seurauksista.

• Muistui mieleen.

Taitaa olla tosin peräisin seiskytluvulta. Olin hikiällä jokin sunnuntai loiventelemassa paikallisessa paarissa ja kun mullakin on sukulaisia, serkku pörähti samaan pöytään. Se oli just tullut särkiltä juhannusjuopotttelureissulta ja oli aika rähjäsen näköinen. Se oli muistaakseni ollut perintisesti pari yötä putkassa ja jossain välissä se oli ryöstettykin. Lisäks tietenkin kelpo kankkunen.

Niin se sanonta: "Viekäät perkele tuhkatkin munista".

Mun mielestä aika pistämättömästi väännetty, ja se kai vieläkin kuuluu hikiän epäviralliseen sanaparsistoon.

=DW=

• Tuhkat pesästä ....tuhkat munista ....vilkas mielikuvitus on rikkaus.....
      mimmimum-..mi

• Kuulit väärin serkkusi örvellyksen tai sitten hän on kuullut sen sanonnan aikaisemmin väärin.

Sehän on korttipelurien vanha sanonta, kun toinen korjaa potin.
      "Vie perkele vaikka tuhkatkin uunista".

• Perjantai 13 päivä ....Paljon uskomuksia tähän päivään luotu ....epäonnea.. onnettomuuksia ...taikauskoa ...Perjantai 13 päivä ...joillekin myös onnenpäivä ...

mimmimum-..mi

• Niinpä on ja nyt odottelen, mitä hyvää tänään seuraa. Lottovoittoa ei voi saada perjantaina. 🙂

• """Lottovoittoa ei voi saada perjantaina. """

Veikkasit väärin heti ennen kuponkia. EuroJack lotto potti arvotaan juurikin perjantai illalla.

• Pälyilee ku susi nussiessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.