Vuosikymmenen sanontoja

Anonyymi

Tarttui kuin kylmä pihvi kuumaan grilliin

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Saako laittaa tähän ....vitsinpoikasen... Nainen odotti miestään ruuan kanssa kotiin töistä.. eikä kuulunut .. sitten hän jo soitteli ..."SINÄHÄN LUPASIT TULLA VIIDEN JÄLKEEN KOTIIN" ....Mies siellä vastasi .. " Niin lupasin ...mutta olen ottanut vasta neljä"
      mimmimum-..mi

      • Anonyymi

        Rehellinen Suomalainen mies!!!!!!!


    • Anonyymi

      Nunnat sai päivänaikaan sapiskaa tekemättömistä töistä, iltapalalla tuli rangaistus: porkkana, raasteena:)

    • Anonyymi

      Kävi kimppuun kuin Sika, jouluna joulukinkkuun.

    • Anonyymi

      Winston Churchill:lle sanoi juhlissa joku nainen ??: sinähän olet humalassa. WC siihen: Olen nyt humalassa mutta huomenna olen selvä. Kun sinä katsot huomenna itseäsi peilistä, olet edelleen ruma.

    • Anonyymi

      Mitä kun hiilidioksidi on nolla
      Ei enää kuki kukkaset, eikä likaannu maajussin rukkaset
      housutkaan ei ole pihkaset, kun ei huoju honkaset

    • Anonyymi

      Lähti kuin inkkari kanootista.
      Jollain ei oo kaikki muumit laaksossa, tai ei oo penaalin terävin kynä.

    • Anonyymi

      -putosi kuin enot veneest'- aina saanut ainoastaan pelätä mitä seuraavaksi alueen huume- ja päihde porukat ihmisten eloon piinaamiseen keksivät - aika näyttää -mitä milloinkin........

    • Anonyymi

      Erilaiset viinakset yhdistettyinä pam
      pamtyyppisiin lääkkeisiin - aika väkivaltaisia keiden tahansa ihmisten elossa -arvaamattomin seurauksin luin murhainfoakin syistä ynnä seurauksista.

    • Anonyymi

      Muistui mieleen.

      Taitaa olla tosin peräisin seiskytluvulta. Olin hikiällä jokin sunnuntai loiventelemassa paikallisessa paarissa ja kun mullakin on sukulaisia, serkku pörähti samaan pöytään. Se oli just tullut särkiltä juhannusjuopotttelureissulta ja oli aika rähjäsen näköinen. Se oli muistaakseni ollut perintisesti pari yötä putkassa ja jossain välissä se oli ryöstettykin. Lisäks tietenkin kelpo kankkunen.

      Niin se sanonta: "Viekäät perkele tuhkatkin munista".

      Mun mielestä aika pistämättömästi väännetty, ja se kai vieläkin kuuluu hikiän epäviralliseen sanaparsistoon.

      =DW=

      • Anonyymi

        Tuhkat pesästä ....tuhkat munista ....vilkas mielikuvitus on rikkaus.....
        mimmimum-..mi


      • Kuulit väärin serkkusi örvellyksen tai sitten hän on kuullut sen sanonnan aikaisemmin väärin.

        Sehän on korttipelurien vanha sanonta, kun toinen korjaa potin.
        "Vie perkele vaikka tuhkatkin uunista".


    • Anonyymi

      Perjantai 13 päivä ....Paljon uskomuksia tähän päivään luotu ....epäonnea.. onnettomuuksia ...taikauskoa ...Perjantai 13 päivä ...joillekin myös onnenpäivä ...

      mimmimum-..mi

      • Anonyymi

        Niinpä on ja nyt odottelen, mitä hyvää tänään seuraa. Lottovoittoa ei voi saada perjantaina. 🙂


      • Anonyymi

        """Lottovoittoa ei voi saada perjantaina. """

        Veikkasit väärin heti ennen kuponkia. EuroJack lotto potti arvotaan juurikin perjantai illalla.


    • Anonyymi

      Pälyilee ku susi nussiessa.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2693
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1452
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1208
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe