Varmennettua Pattayan matkailua.

Anonyymi

Pattayalle matkustaessa on hyvä varmentaa matkailunautintonsa, varsinkin jos on epävarma omista matkailukyvyistään.

Kyse on suorituksen varmentajista.
Niistä eivät välitä henkilöt jotka eivät ole viriileitä muutenkaan.

6

<50

Vastaukset

• Asiaa tuntemattomat ja panemista vihaavat amatöörit irvailevat näiden erinomaisten pillereiden käyttäjiä.

Me ammattilomapaneskelijat tiedämme ja tunnemme tämän aineen positiiviset vaikutukset.

• Itselleni on riittänyt tuo sildenafiili mainiosti kerran päivässä.
      Kun aamukuselta tulee niin kalua voi paukutella ovenkarmeihin niin että opas herää uuteen aamuun. 

Superkarjuilla kuten Anabolis-Nedillä 2010 on tietenkin vielä paremmat mömmöt enkä häntä siitä toru, koskahänkunnioittaa minua.

• Katoppas, Senssupaskeliinikin alkaa heräilemään uuteen aamuun vaikka nussimista vihaakin. Varsinkin jos se tapahtuu Pattayalla.

Arvioin että maailmassa nussitaan tällä hetkellä 200 000 000 x ja 600 000 000 sitä juuri harkitsee.

Senssu vihaa naitä nussijoita?

• nazi kirjoitti:

Katoppas, Senssupaskeliinikin alkaa heräilemään uuteen aamuun vaikka nussimista vihaakin. Varsinkin jos se tapahtuu Pattayalla.

Arvioin että maailmassa nussitaan tällä hetkellä 200 000 000 x ja 600 000 000 sitä juuri harkitsee.

Senssu vihaa naitä nussijoita?

Tottakai vihaa kun ei ole "kohdetta".
        Kukapa tuollaiselle ressukalle antaisi, edes rahasta.

• Juuri näin?

• Minä varmennan Pattayan matkani varaamalla riittävästi Tummelia mukaan. Voi niitä ihania hetkiä leidipoikien ja Tummelin kanssa.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onnea Sofia! Stefan jätti Eiran asunnon vuokrat maksamatta!

Stefanilta karhuttiin yli 33 000 e vuokrasaatavia Helsingin käräjäoikeudessa, kertovat mediat. Tämä on julkista tietoa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      373
      10211
    2. MARTINA,anna jo Sofian olla rauhassa!

Martina jätä jo Sofia rauhaan.Stefan ja Sofia ovat yhdessä ja koita jo hyväksyä se!On lapsellista olla mustasukkainen Sofialle.Stefan ei tule jättämä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      260
      5035
    3. Arvokas pylly-haaste??!!

Sano ei slutshamingille! Somessa kampanjoidaan pyllykuvilla kehorauhan puolesta Jokaisen tulisi voida nauttia kesästä juuri sellaisissa uima-asuissa
      Maailman menoa
      142
      2836
    4. Pääministeri Sanna Marinin menehtyneen Lauri-isän

rankka elämä - avautui ongelmistaan viimeiseksi jääneessä haastattelussaan: "Olin minä ihan hyväkin isä, kun Sanna oli pikkuinen" https://www.seiska.f
      Maailman menoa
      56
      1319