Ajattelin käydä tällä viikolla nauttimassa herkullisen hampurilaisen Meripuistossa.
Onkohan Burger Village vielä auki, kun kesä meni ohi, enkä kesällä huomanut käydä???
t. Vatsa kurnii
Burger Village, avoinna?
6
89
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä ne rumat kontit pitäisi välittömästi purkaa pois, kontit kuuluvat satamiin ja rekkaterminaaleihin eikä rumentamassa kaunista maisemaa, enkä muutenkaan ostaisi heiltä mitään koskaan kun vähän tutkii historiikkia :( plääääh ...
- Anonyymi
Kontit pois todellakin!
Siinähän on siisti rakennus varta vasten rakennettu, eikö se kelpaa!- Anonyymi
ei ole suomalaisille kelvannut .toissa kesänä sitä joku yritti pitää.oli auki miten sattuu,viimme kesänä olin syömässä siitä kontista ostettiin ja oli todella hyvää,oli niin paljon porukkaa että huhuh,harvoin täällä näkee ihmisiä niin paljon samassa paikassa,eli kontti pysyköön
- Anonyymi
Vai että ajattelit oikein. Ja kesällä et huomannu. No meeny syömään siitä
- Anonyymi
Lähtisikö tämä kokkolan realisti kanssani sinne syömään, jos pyytäisin.
Sinne meripuistoon, jos realisti ei tiedä paikkaa?
- Anonyymi
Munasilla käsillä savuke suupielessä ulukomaalaiset siellä ruokkii ihimisiä. Kävin oikein kahtomasa kesällä. yök.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä751390Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2431279Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1521086Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551058- 51775
- 65754
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62727Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39708Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44681- 30637