Olen melkein koko ikäni pukeutunut lähipiiriltäni salaa naisten vaatteisiin, mutta toisaalta olen kyllä ollut paljon ulkona kaupungilla, kaupoissa ja baareissa naisena eikä ole ollut mitään ongelmia. Rohkeutathan se vaatii lähteä ulos,
Olisi ihanaa, jos tuttustuisin vakavassa mielessä naiseen, joka ymmärtää tämän roolileikin. Naistuttavuuksia näissä merkeissä on toki ollut, mutta vain satunnaisesti.
Olen 171/64, luonnostaan täysin karvaton, korsettivyötärö, hyvät sääret ym., joten onnistun näyttämään aika tavalla naiselta. Peruuki ja meikki on. Pidän aina sukkanauhakorsettia ja nyloneita, silloin tietysti myös hame tai mekko. Seksuaalisesti tämä on kiihottavaa ja nainenkin saisi kanssani takuuvarman tyydytyksen.
Voin antaa yhteystietoni...........................
Cross dress trans
Anonyymi
0
59
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871724- 851232
- 1101123
- 68915
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56818- 47731
- 36722
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33663