Windows10 1903

Anonyymi

1903 asentui eilen koneelleni ja taas kerran versiopäivitys asentui ilman mitään ongelmia. Mitä on nämä jutut näistä jatkuvista ongelmista päivityksissä?
Johtuisko siitä että en ole asennellut mitään ylimääräistä sontaa koneelleni ja ainoastaan Defender suojana. Myöskään mitään ylimääräisiä putsareita en käytä koskaan,enkä tee kaiken maailman säätöja asetuksiin.

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ainoa mihin linux lelut kelpavat on paskanjauhaminen suolikaksnelosella;)

      • Anonyymi

        Eipä ole aloittajakaan pitänyt kiirettä, jospa ongelmia on korjattu hullun lailla lähes puoli vuotta.
        Kuukausipäivityksiä on tullut jo ainakin neljä 1903:n julkaisun jälkeen.
        Asia tietysti selviäisi MS sivuilta mutta ...... ...... .....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole aloittajakaan pitänyt kiirettä, jospa ongelmia on korjattu hullun lailla lähes puoli vuotta.
        Kuukausipäivityksiä on tullut jo ainakin neljä 1903:n julkaisun jälkeen.
        Asia tietysti selviäisi MS sivuilta mutta ...... ...... .....

        1903 plus nippu muita päivityksiä tuli minun masiinaan pari viikkoa sitten.
        Jospa kiilloittaisit kristallipallon.....


      • Anonyymi

        Päivityksiä jaetaan eri tahtiin eri päätelaitteille eli älkää kinatko turhaan latausten ajankohdasta, sillä se vaihtelee. Henk.koht. muistan saaneeni 1903-laatupäivityksen helatorstaina, taisi olla kesäkuu juuri starttaamassa. Seuraavaa pienehköä upgradea odotetaan jo innolla :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1903 plus nippu muita päivityksiä tuli minun masiinaan pari viikkoa sitten.
        Jospa kiilloittaisit kristallipallon.....

        Minä pistin Updatesta asentumaan sen silloin kun se ilmestyi jakoon.
        Pistä sinä kristallipallosi päälle rätti, Microsoft varmaan huomasi ettei koneeseesi voi sitä asentaa ilman korjauksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole aloittajakaan pitänyt kiirettä, jospa ongelmia on korjattu hullun lailla lähes puoli vuotta.
        Kuukausipäivityksiä on tullut jo ainakin neljä 1903:n julkaisun jälkeen.
        Asia tietysti selviäisi MS sivuilta mutta ...... ...... .....

        Julkaistut versiot ovat 18362.30 / 175 / 239 / 295 / 356.

        18362.30 tuli jo maaliskussa saataville, sen pystyi kuka tahansa lataamaan ja asentamaan manuaalisesti. Toukokuussa se tuli MS media toolilla ladattavaksi.

        Vajaan kahden viikon päästä julkaistaan jo Win10 versio 1909, jolloin valmiit päivitystiedostot pystyy aluksi lataamaan manuaalisesti uup dumpilla, ja vasta lokakuussa versio alkaa päivittyä WU:n kautta.


      • Anonyymi

        "Microsoftin mukaan ominaisuuspäivitys tarjoaa parannuksia suorituskykyyn ja erilaisia laatuparannuksia, joiden pitäisi varmistaa tietokoneen vakaa toiminta."

        19H2 ei ole täydellinen käyttöjärjestelmän päivitys eli se sujahtaa koneisiin nopeasti, ilman kipua.

        Tästä kansa tykkää!


      • Anonyymi

        Hidastu hirveästi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Microsoftin mukaan ominaisuuspäivitys tarjoaa parannuksia suorituskykyyn ja erilaisia laatuparannuksia, joiden pitäisi varmistaa tietokoneen vakaa toiminta."

        19H2 ei ole täydellinen käyttöjärjestelmän päivitys eli se sujahtaa koneisiin nopeasti, ilman kipua.

        Tästä kansa tykkää!

        Voi siinä käydä myös että " Päivitystä ei voida viedä loppuun, älä sammuta konetta ... .... .... ....".
        Sen jälkeen päivitysyritystä purettiin tosita tuntia.
        W10 on 2015 W7 --W10 päivitetty.

        Kohta joku tulee kommentoimaan "Osta uusi kone",. Eipä tuo ainoa kone ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Microsoftin mukaan ominaisuuspäivitys tarjoaa parannuksia suorituskykyyn ja erilaisia laatuparannuksia, joiden pitäisi varmistaa tietokoneen vakaa toiminta."

        19H2 ei ole täydellinen käyttöjärjestelmän päivitys eli se sujahtaa koneisiin nopeasti, ilman kipua.

        Tästä kansa tykkää!

        Win10 1909 on ominaisuuspäivitys ja nostaa buildinnumeron 18363:een. Sen mukana tulee paljon uusia ominaisuuksia, mm. paranneltu ilmoituskeskus, ja tehtäväpalkin kalenteriin voi lisätä merkintöjä. Se asentuu samaan tapaan kuin kumulatiiviset päivitykset joissa ei ole uusia ominaisuuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Win10 1909 on ominaisuuspäivitys ja nostaa buildinnumeron 18363:een. Sen mukana tulee paljon uusia ominaisuuksia, mm. paranneltu ilmoituskeskus, ja tehtäväpalkin kalenteriin voi lisätä merkintöjä. Se asentuu samaan tapaan kuin kumulatiiviset päivitykset joissa ei ole uusia ominaisuuksia.

        Ei lopettanut pioksen halkaisemia.


    • Anonyymi

      Hyvin tuli mullekin päivitykset.

      • Anonyymi

        Paitsi wlan meni hirveen hitaaksi.


    • Anonyymi

      Tänä vuonna kerran päivitys vaan latasi, aamulla kun käynnistin painoin ctrl alt delete ja samalla virran päälle laitoin, useampi yritys sain päivityksen loppumaan.

      • Anonyymi

        Siis yhtäaikaa noita painoin se auttoi kun useamman kerran tein.


    • Anonyymi

      Valtaosa käyttiksin kohdistuvista narinoista ja jupinoista johtuu ihan siitä että ihmiset ei vaan osaa.
      Facen ja netin selailuun sekä muuhun pikku neppailuun peruspalle käyttäjälle riittää aivan hyvin joku iPadi tai muu vastaava lelu. Ei kovin monimutkaisia ongelmia voine tulla vastaan.

      Käyttäkää niitä Windows/Linux työasemia siinä vaiheessa kun tekniikan tuntemus ja osaaminen on riittävällä tasolla, jottei aivan heti pääsisi se itku.

      • Anonyymi

        Palsta on kuitenkin "Apua aloittelijalle" joten heidätkin täytynee huomioida.


    • Anonyymi

      Täällä ainakin veti windows itsensä jojoon päivittäessä. Kyllä menee taas hermo tuon windowsin kanssa.

      • Anonyymi

        Ja multa menee hermo linukshihhulienkaa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe