Haen luovuttajaa. Auttakaa

Olen 27 vuotias nainen Helsingistä. Elämässäni on kaikki tasapainoista ja normaalia ja perheenlisäystä kaipailisin. Olen itsenäinen ja koen tuhlanneeni tarpeeksi aikaani koittaessani rakentaa toimivaa suhdetta mutta aina nenille saatuani päätin lopettaa ajan tuhlaamisen. En sano olevani lopun elämääni yksin mutta biologinen kello tikittää. Tää on aika kaukaa haettua mutta epätoivoisena huhuilenkin, löytyisikö täältä mies jonka apu olisi kultaakin kalliimpaa? Kiitos ❤️
Ilmoita

5 Vastausta

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Hei! olen mies Itä-Uudeltamaalta joka voisi auttaa, miten pääsemme tutustumaan?
2 VASTAUSTA:
Sähköpostitse? aidiksi2019miumau ja sellainen loppu kuin meiliboxi ja. Fi
Ja miumau meinaa nyt miukumaukua eli at merkkiä koska kaksi aiempaa kommenttia poistettiin.
+Lisää kommentti
Milestäni oli alunperin oikea osoite?
Ilmoita
Moi!
Olen terve ja luotettava suomalainen mies. Autan mielelläni. Aloittaa voidaan vaikka heti. Ota yhteyttä. Nimimerkin mukainen email käytössä.
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Haen luovuttajaa. Auttakaa

Olen 27 vuotias nainen Helsingistä. Elämässäni on kaikki tasapainoista ja normaalia ja perheenlisäystä kaipailisin. Olen itsenäinen ja koen tuhlanneeni tarpeeksi aikaani koittaessani rakentaa toimivaa suhdetta mutta aina nenille saatuani päätin lopettaa ajan tuhlaamisen. En sano olevani lopun elämääni yksin mutta biologinen kello tikittää. Tää on aika kaukaa haettua mutta epätoivoisena huhuilenkin, löytyisikö täältä mies jonka apu olisi kultaakin kalliimpaa? Kiitos ❤️

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta