43v ja elämä edessä vai?

Anonyymi

Täällä ei paljoa ruuhkaa ole näkynyt. Siksipä päätin että voisin vähän purkaa tunteita tänne. Aloin miettiä että onko tämä mun elämä jo tässä töitä olen tehnyt alta koulu iän. Lapset ovat jo isoja. Eikä minulla ole mitään tulevaisuudessa. Kukaan ei pidä yhteyttä vanhoista tutuista enkä minäkään enää jaksa olla se joka ottaa yhteyttä se on vaan niin yksipuolista ollut tähänkin saakka. Yksin Kökötän yksiössä. Lapset käyvät välillä moikkaamassa siinä kaikki. En jaksa pyöriä yksin kapakoissakaan.eikä yksin viitsi oikein muutenkaan minnekään lähteä. Jos asuisin maalla voisi puuhastella jotain pihalla tai lähteä onkimaan. Olen tullut muutenkin aremmaksi näin iän myötä. En tykkää tästä ollenkaan. Jeps tällaista tällä kertaa.

9

104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Moi. Sanoisin että päälle 40 Ja joo elämä edessä.;) tinderiin vaan, kuntosalille tai ihmisten ilmoille.

• Anonyymi

Se on no. niiin, että sulla on elämä edessä ja olet itse vastuussa siitä, millainen. - Nm. Ylös, ulos, lenkille ja rientoihin

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

Ota ero, hanki kissa. Sitten hankit mieskaverin. Lopuksi annat sille lemput. Minä näin viime yönä unta, että rakastelin rannalla mieskaverini kanssa. Sit heräsin, mulla oli kurkku kipeänä sekä hillitön ripuli.

• Anonyymi

Ne kapakat ovat varsin huonoja vaihtoehtoja, juoppoja siellä ei juuri muita. Sinulla elämää vielä edessä toisin meikäläisellä 70v, melko ankeaa on. Toivottavasti pääsen viimeiselle matkalle suht hyvässä kunnossa saappaat jalassa. Ei tarvitsisi riutua toisten huonossa hoidossa.

• Anonyymi

Oletko ajatellut kirjottautua eri kursseille. Niitähän tarjotaan ympäri Suomea ja ovat lähes ilmaisia. Saisit uutta ajateltavaa, tekemistä ja tavata uusia ihmisiä.

Entäs liittyminen mihin tahaansa järjestoon joka kokoontuu silloin tälloin yhteisten asioiden puitteissa.

Kuulut mihin tahaansa uskonnolliseen kuppikuntaan tai et mihinkään, heidän aktiivisuustapauksia on usein . Monet hyvinkin mielenkiintoisia.

pistäydyppä kirjastossasi, se aivan pursuaa tietoa, voit ilmaiseski istuskella siellä lukemassa päivän lehdet!

Laita supermarkettisi ilmoitustaululle viesti aloittamastasi kävelylenkistä kerran pari viikossa tyyliin "kaikki kynnelle kykenevät mukaan lenkille". Paikka ja aika josta lähdette.

tuossa nyt muutama vaihtoehto ikkunasta tuijottamisen sijaan.

• Anonyymi

" Aktiivisuustapauksia " ? - Nm. Tapahtuma(ko?)

• Anonyymi

Muuta maalle, puuhastelemaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      72
      4314
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      100
      3750
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3439
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3030
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      40
      2528
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2449
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2222
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      1866
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      14
      1645
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      33
      1622
    Aihe