Tvtyttösen käsihoito

Anonyymi

Santtu asetti vyötä shortseihinsa, se näitti vähän vaikealta kun tennismaila oli hänen kädessään, auta vähän Santtu pyysi. Katselin Santun litteää vatsaa josta näkyi kaistele paidan noustessa ylemmäs. Olin kyllä nähnyt Santun alasti miljoona kertaa, oltiin lapsina naapureita, aluksi olin Santun siskon kaveri mutta isompana eniten Santun kanssa. Muistin kyllä miten lapsina tyydyttettiin itseämme yhdessä ja miten Santtu jo silloin sanoi kerran tai pari että hän haluais panna mua ja mä muistin ajateleeni miten mä haluaisin olla tyttöjen vaatteissa kun Santtu katsoi kun mä tyydytin itseäni hänen edessään.
Mut nyt tilanne oli eri, oltiin heidän kotitalonsa keittiössä ja oltiin ihan aikuisia, Santtu oli pitkä ja komea ja mä tiesin näyttäväni hyvältä, mulla oli valkoiset farkut ja valkoinen tpaita ja niiden alla mitä ihanimmat tangat ja pienet liivit- mutta niistähän Santtu ei voinut tietää mitään, en ollut kyllä mitenkään peitellyt autossa kun mun tpaidan olkapää oli ehkä paljastanut että mulla oli jotain sen alla.
- ai mäkö koskisin sua, mä kysyin
no niin mitä se haittais, oot sä koskenut mua ennenkin, meidän äiti oli nähhnyt sut jo eilen rannalla ja kertoi mulle susta eilen, me muisteltiin miten sä ja meidän Titta aina leikitte yhdessä ja sä halusit että sua sanottaisiin Susannaksi.

Santun perhe oli varakasta ja heidän äitinsä tosi kiva mutta aika hienostelija.
Se oli Susann jo silloin mä sanoin ja astuin askeleen l'ähemmäksi, Santtu otti mua kädestä kiinni. - se ei tainnut olla pelkkää leikkiä silloin lapsenakaan sulla, Santtu kysyi aika hiljaisella äänellä, näin miten hänen etumuksessaan alkoi sojottaa kiinnostava kohouma. En mä tiedä mut kosketathan sääkin mua kun otat kädestä ja melkein liu'uin Santun syliin, oolin siinää hänen edesssään. Santtu koski mua toisella kädellä hiuksiin ja mä laitoin toisen käteni Santun napille. Santtu sanoi, koske sitä ja mä laitoin käteni sen housunkauluksen alle ja koskin sitä. Se tuntui kovalta mutta pinnasta pehmeältä, musta tuntui ettei mun jalat kohta kanna.
Mä oon ollut vain tyttöjen kanssa Santtu kuiskasi
no sä tiedät mikä mä oon mä sanoin ja oon muuten sit neitsyt että ala naura jos en osaa heti kaikkea ja otin käden pois vähän hankalasti ja avasin Santun napin, Santun kalu jäi vähän pinteesseen niin otin sen käteeni ja suoristin sen. Santtu tuijotti mua silmiin a mä liikutin vähän kättäni edestakaisin. Santtu veti mut pepusta ihan lähelle ja pussasi mua. Mun käden liike pysähtyi ja puristin Santtua koko kädelläni. Missä sä oot ollut mun mimmi? Ihan sun silmien alla ja me pusssattiin taas, mun käsi teki hidasta löiikettä, Santun lantio liikahteli. Hän puristi mua pepusta ja piti mua hiuksista- se pieni veto hiuksista sai mut ihan kuumaksi, mä liikutin kättäni hetken vähän nopeempaa.
Mut mä oon nähnyt sut Riikan kanssa, Santtu kuiskasi ja pussaili mun toista suupieltä. Niin, mun piti opetella Riikan kanssa peppuseksi, ei kai sua haittaa että ssun tyttis pitää peppuseksistä. Mun oma pojanklitta nöpötti mun tangoja vasten pienenä mut terhakkaana No ei haittaa, te oottekin ollut varsinaisen kuuma tyttöpari, niin mut nyt mulla on alkanut niin tehdä munaa mieli- mä vastasin. Ai tänne kalua, Santtu kysyi ja veti mut taas mun pepusta itseään vasten, niin mä vastasin, mun tahti häiriintyi mut olin nyt paremmassa asemassa ja aloin äärimmäisen hitaasti vain etu ja keskisormella liikuttaa kättäni Santun kalulla. Niin mut nyt saat vaan käsihoidon- saat aukasta mun farkuista ylimmäisen napin. Santtu avasi napin ja painoi mun farkkuja pari senttiä alaspäin- mun valkoiset satiinipikkarit tuli sievästi näkyviin, mä jatkoin vähän vakavammalla otteella Santun kalun tyyydyttämistä, Santun polvet vähän notkahtelivat- hän tuijotti mun vyötäröä ja laittoi käden takaa mun farkkujen alle.
Alempaa mä kuiskasin Santulle ja tein nopeaa liikettä kädelläni. Santun kalu sojotti kohti kattoa ja olin tyytyväinen että se oli aika sopivan kokoinen jatkoa ajatellen, kuin mun lempisauvani joka sopii muhun tossi tiukasti. Santuun käsi meni mun pikkareiden alle ja mä runkkasin Santtua nopeasti, me oltiin jatkuvassa pusussa ja mun hiuksia oli meidän huulten välissä. Olin laittanut itselleni vähän liukastetta ja pikkuhousunsuoja oli liukas Santun kättä vasten,Santun sormi upposi mun peppuun ja teki siinä kiduttavan hankalasti liikettä, mullahan oli yhä farkut puolessa pepussa, oisin halunnut vapautua niistä housuista mut molemmilla oli niin kiire tehdä just sitä siinä ja mä vaan yhtäkkiä tajusin että nyt mä laukeen ja samalla Santun kalu alkoi purkaa spermaa, sitä lennähti mun leaualle asti kun olin kohtottautuneena santtuun päin mun huulirasva liukastamat huulet tiiviisti Santun huulilla, mun peppu sykki ja painautui Santun sormen ympärille kun mä laukesin eka kerran miehen sormi sisälläni. Mä varoin puristamasta Santun kalua liikaa, mun vatsa ja paita oli ihan Santun spermassa ja toisella kädellä roikuin Santun kaulassa kun mun jalat ei enää kantaneet. Santtu nussi mua vielä hetken sormillaan

2

3052

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Panisin... 4/5

    • Anonyymi

      WOW, haluun oman tvtytsin!!!

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3683
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2297
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2009
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1884
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1306
    6. 80
      1215
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1104
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1030
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe