Meidän talo pystytettiin keväällä ja ikkunat, katto saatiin paikalle aurinkoisella kelillä. Lämmitys heinäkuussa ja kun ulko-ovet asennettiin, on rakennusaikaisessa ovessa yläikkunan kohdalla pyörinyt Onnline. Tuuletusikkunat ovat pienesti raollaan, takan korvausilma putki auki ja terassin yläikkunoidem saumat vielä tiivistämättä.
Silti, nyt parina päivänä on eteisessä leijaillut ehta homeen haju. Samanlainen kun ennestään vanhoissa trukkilavoissa, jotka ovat olleet maata vasten vesilammikossa koko kesän. En saa hajua paikannettua!
Ylemmäksi kun haistelee seinää, saattaa haju voimistua. Eteisessä on vielä rakentamaton käyttöullakkoluukku, mistä pääsee kyllä höyryt vintille, missä villat.
Terassiltakaan en löytänyt mitään.
Muuten asunnossa haisee lämmin betoni nyt kun lämmitys on tosissaan käynnistynyt.
Ehta homeen haju kesken-eräisrssä talossa
5
78
Vastaukset
- Anonyymi
Pitääkö meidän täältä Suomi24:ltä onnistua paikantamaan hajun lähde?
- Anonyymi
Eikös se teidän tehtävänne ole täällä Suomi24,ssä
- Anonyymi
Mietin että onko olosuhteissa jokin pielessä mikä olisi aiheuttanut jotain vaikka seinisdä mikä ei näy päälle päin.
- Anonyymi
Hajulähteitä on erikoisiakin. Minulla se oli ilmalämpöpumppu. Mitsulla oli vuosia jäähdytetty, eikä ennen jäähdytyksen lopettamista oltu kuivattu konetta lämmitystoiminnolla. Sen seurauksena puhaltimen siipiin oli kerrostunut törkyä, joka aiheutti hajun. Ilpin puhdistuksen jälkeen haju poistui.
Jospa teillä ilmanvaihtokone aiheuttaa hajun.
- Anonyymi
Hm. Pitääpä haistella tuuletin illalla. Onhan siinä varmasti kaikenlaista jo kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882