Mulla kun ei näy 24/ niin kysyn onko se "hajuherne" Eevis käyny pesulla vieläkään?
Onko se eevis...
17
127
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö se jollain suolalla vaan marinoi hiuksiaan ja itaeään, ettei elttaantuisi.
- Anonyymi
Eevis odottaa römpsännuolentaa ja peseytyy harvakseltaan.
Mahtavaa! - Anonyymi
Kävi suihkussa, kun oli vip-vieraana. Liekö seuraava kerta ensi viikolla.
- Anonyymi
Wähtispä Eewis pois tuolta tawosta.
- Anonyymi
Eevis juuri juttelee Tampereella viihtyvyydestään; ensimmäisenä tuli hänelle mieleen, kuinka baariin mennessä "on niin hyvännäköisiä miehiä, että kyllä siitä housut kastuu.."
- Anonyymi
Mistä johtuu tuo kävelytyyli, jalat leveellään, mistähän johtuu?
- Anonyymi
Eevis kertoi että pesee kyll alapäänsä mutta suihkussa ei käy päivittäin.
Onko kiva vääristellä asioita?
Jukka ei ole kertaakaan huomauttanut eikä kukaan muukaan talossa, että Eevis haisisi. - Anonyymi
On peseytyny vaikka kuinka monta kertaa - ärsyttää tuommonen valheitten levittäminen!
- Anonyymi
Nytkin kaikki muut ovat istuallaan, mutta tämä 7 työn raataja ei meinaa pysyä tolpillaan, ovatko ne Mensalaiset tollasia?
- Anonyymi
Mene syömään kilo suklaata, ressukka.
- Anonyymi
Mitä Eevis itkee?
- Anonyymi
Sitä että pastorille ei kelpaa silli
- Anonyymi
Tupu on vähän kuin Elsa-mummo salkkareissa, se Ismon kaveri joka piti Elsan kulma tahi valinta-nimistä kauppaa ja kuoli sytänkohtaukseen ollessaa lähös jonnekki Sortavalan reissulle
- Anonyymi
samanlainen tikittävä kikatustyyli
- Anonyymi
Mua niin raivostuttaa toi Eeviksen ittensä jatkuva raapiminen, jalkojen pöydällä pito , hiusten harominen ym ym ällöttävä kun ollaan ns. Keittiössä ! Miten nainen voi olla noin epäsiisti ?
- Anonyymi
Tunge noi mainokset nyt perseesees!!!!!!!!
- Anonyymi
Mitkä mainokset?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä831601Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691531Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2661252Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691252- 56857
- 65834
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em64827Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40811- 40797
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44771