Mulla kun ei näy 24/ niin kysyn onko se "hajuherne" Eevis käyny pesulla vieläkään?
Onko se eevis...
17
150
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö se jollain suolalla vaan marinoi hiuksiaan ja itaeään, ettei elttaantuisi.
- Anonyymi
Eevis odottaa römpsännuolentaa ja peseytyy harvakseltaan.
Mahtavaa! - Anonyymi
Kävi suihkussa, kun oli vip-vieraana. Liekö seuraava kerta ensi viikolla.
- Anonyymi
Wähtispä Eewis pois tuolta tawosta.
- Anonyymi
Eevis juuri juttelee Tampereella viihtyvyydestään; ensimmäisenä tuli hänelle mieleen, kuinka baariin mennessä "on niin hyvännäköisiä miehiä, että kyllä siitä housut kastuu.."
- Anonyymi
Mistä johtuu tuo kävelytyyli, jalat leveellään, mistähän johtuu?
- Anonyymi
Eevis kertoi että pesee kyll alapäänsä mutta suihkussa ei käy päivittäin.
Onko kiva vääristellä asioita?
Jukka ei ole kertaakaan huomauttanut eikä kukaan muukaan talossa, että Eevis haisisi. - Anonyymi
On peseytyny vaikka kuinka monta kertaa - ärsyttää tuommonen valheitten levittäminen!
- Anonyymi
Nytkin kaikki muut ovat istuallaan, mutta tämä 7 työn raataja ei meinaa pysyä tolpillaan, ovatko ne Mensalaiset tollasia?
- Anonyymi
Mene syömään kilo suklaata, ressukka.
- Anonyymi
Mitä Eevis itkee?
- Anonyymi
Sitä että pastorille ei kelpaa silli
- Anonyymi
Tupu on vähän kuin Elsa-mummo salkkareissa, se Ismon kaveri joka piti Elsan kulma tahi valinta-nimistä kauppaa ja kuoli sytänkohtaukseen ollessaa lähös jonnekki Sortavalan reissulle
- Anonyymi
samanlainen tikittävä kikatustyyli
- Anonyymi
Mua niin raivostuttaa toi Eeviksen ittensä jatkuva raapiminen, jalkojen pöydällä pito , hiusten harominen ym ym ällöttävä kun ollaan ns. Keittiössä ! Miten nainen voi olla noin epäsiisti ?
- Anonyymi
Tunge noi mainokset nyt perseesees!!!!!!!!
- Anonyymi
Mitkä mainokset?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.724924Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113349Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j202632Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571685- 471556
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441336- 941302
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2191083Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.71995IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51875