Koulu-uinti 7lk

Anonyymi

Oon vuosia koittanut missata koulu-uinteja, kun en osaa uida. Nyt on seiska luokan koulu-uinti ja taas ajattelen pitäiskö sanoo vanhemmille, että mitä mä siellä muka teen. Kumminkin vaan teen itsestäni pellen kun muut menee ponnuille hyppimään ja mä jään pieneen altaaseen jonkun ohjaajan valvontaan.
Oon myös nyt pelännyt kun mennään sinne pyörällä ja ope sanoo, että pitäis hankkia pyörä. Hemmetisti ankstia, kun on viikko aikaa tehä jotain. Vanhemmat laitto mut kakkosella uinti kouluun ja en oppinut. Harjoittelin uintia vanhempien kanssa lomalla ja varmaan arvasit, en oppinut. Mitä teen?

3 kommenttia

Vastaukset

• Sano opelle, että en osaa uida, mutta nyt haluan oppia, niin ope muistaa sinut aina ja arvostaa rehellisyyttäsi.

• Tämä ei nyt tietysti yhdessä viikossa ratkea, mutta sinun tulee hakeutua aikuisille tarkoitettuun uimakouluun ja lopultakin oppia uimaan. Kaltaisiasi on muitakin, et ole yksin. Ongelma ei koskaan ratkea uimahalleja välttelemällä.

Nyt sinun kannattaa tunnustaa opelle uimataidottomuutesi. Hän voi varmasti auttaa löytämään sopivan uimakoulun/ryhmän, johon sitten ilmoittaudut. Ja ensi viikon uimakerran saanet luvan kanssa jättää väliin, kun kerran olet hakeutumassa uimaopetukseen toisaalle.

• Tämä voisi toimia. Kiitos!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.