Mutta sudo on, salasana on oikein ja nyt on noita päivityksiäkin asenneltu. Mitähän seuraavaksi? Joutuuko aloittelija heittämään Ubuntun menemään? Ubuntu on 18.04 LTS. Eilen se vielä toimi, tänään ei, kun yritän ihan samalla tavalla sudottaa ihan samanlaista komentoa :( Olisin kovin kiitollinen vinkeistä, joilla sudo herätettäisiin eloon.
Ubuntu väittää että ei ole sudoa
17
83
Vastaukset
- Anonyymi
Ubuntulla ei tarvitse päätettä mihinkään, joten älä sekoile ja trollaa!
- Anonyymi
Tottakai tarvitsee, jos tekee muutakin kuin käy valehtelemassa s24 sivuilla.
- Anonyymi
Sillä on lööööly kaaha persiiksessä. Ja suntti aivoissa tukossa!
- Anonyymi
Lataa sudo download.comista.
- Anonyymi
Kunpa juuri vähä-älyiset vänkäsi että se on Ubuntussa esiasennettuna, sitten toinen vähä-älyinen sanoi ettei sitä tarvita. Herää epäilys että kaikki mitä Ubuntuun on esiasennettu saattaakin olla tarpeetonta, mielestäni Ubuntu on turhuuksien turhuus, sitä ei kukaan mihinkään tarvitse, ja sen jakelu voitaisiin lopettaa kokonaan.
Linux jakelujen häpeäksi Ubuntu on vakoilunsa vuoksi muutenkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunpa juuri vähä-älyiset vänkäsi että se on Ubuntussa esiasennettuna, sitten toinen vähä-älyinen sanoi ettei sitä tarvita. Herää epäilys että kaikki mitä Ubuntuun on esiasennettu saattaakin olla tarpeetonta, mielestäni Ubuntu on turhuuksien turhuus, sitä ei kukaan mihinkään tarvitse, ja sen jakelu voitaisiin lopettaa kokonaan.
Linux jakelujen häpeäksi Ubuntu on vakoilunsa vuoksi muutenkin.Opettele käyttäytmään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opettele käyttäytmään!
Tällä kertaa osasit kirjoittaa sen oikein, oliko vahinko vai kopioitko jostakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällä kertaa osasit kirjoittaa sen oikein, oliko vahinko vai kopioitko jostakin.
Ja paskat, et kuitenkaan huomaa piikkiä, joten:
käyttäytmään => käyttäytymään
- Anonyymi
Sudo tarvitaan amazon kuvakkeen piilottamiseen. ubuntu ääliöt uskovat että kuvakkeen poistamisen jälkeen kaikki on ..
- Anonyymi
Tuskin ne osaa edes kuvaketta piilottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin ne osaa edes kuvaketta piilottaa.
Ei varmasti, eihän siihen ole nappulaakaan mitä painaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei varmasti, eihän siihen ole nappulaakaan mitä painaa.
Nappulan painaminen on yksi pedon merkeistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nappulan painaminen on yksi pedon merkeistä.
W10 oletus äänen kovuus on 66.6
joten väärässä olit!" TAAS!
- Anonyymi
Mikä se semmottine sudo o jota Winukkatrollit tarvihtoo nuin kovi?
- Anonyymi
Älä vaivaa sillä pieniä aivojasi, et kuitenkaan ymmärtäisi, vaikka kerrottaisiin.
- Anonyymi
JA NYT voitte jatkaa oikeinkirjoitusharjoituksia keskenänne, minun on lopetettava tältä iltaa. Moi vähä-älyiset oppilaani, nähdään huomenna taas.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201301
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221163Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä481133- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592