Jukka kertoi tänään joutuansa pian käräjille, mutta ei sanonut minkä takia. Oli kai häädetty asunnostakin kertomansa mukaan. Mikähän asia lienee?
Jukkaa odottaa käräjät
5
84
Vastaukset
- Anonyymi
"joutuansa"
BB:n katsojissa on paljon sen takapajuisen köyhän pohjoisen syrjäseudun juntteja, jotka eivät osaa edes kirjoittaa virheettömästi.
Ja sen paska ohjelman osallistujissa on puolestaan paljon märkäkorvaisia syrjäytyneitä luusereita ja hamppareita.- Anonyymi
Aloittajalla näppäilyvirhe, sinulla kielioppivirhe. Oletko homekorva?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittajalla näppäilyvirhe, sinulla kielioppivirhe. Oletko homekorva?
9:43 kirjoittaneen kommentoijan teksti oli kieliopillisesti virheetön.
Sinä vain minimaalisen vähän kouluja käyneenä et ymmärtänyt sitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
9:43 kirjoittaneen kommentoijan teksti oli kieliopillisesti virheetön.
Sinä vain minimaalisen vähän kouluja käyneenä et ymmärtänyt sitä.Lausetta ei KOSKAAN aloiteta _ja_ sanalla.
Toisaalta on ihan sama millä lailla kirjoittaa kunhan sanoma tulee perille.
Sinun sanomasi on tullut selvästi esille: olet yksinäinen tyhjäntoimittaja, joka epätoivoisesti etsii edes jonkinlaista kontaktia toisiin ihmisiin.
Toivon ettei kukaan vastaisi sinulle enää, mikä tuntuu hieman surulliselta koska sinä oikeasti kaipaat seuraa. Kuitenkin minun puolestani voit jatkaa täällä jokapuolella kommentointiasi koska se tuntuu olevan sinulle terapeuttinen kokemus.
Oikeesti voisit kyllä etsiä apua terveydehuollosta.
- Anonyymi
Mitähän hattua, mä ainakin olen hyvinkin usein aloittanut lauseen Ja-sanalla. Juurikin näin olen tehnyt.
Ja joutaa se jukka joutuakin käräjille ja vaikka linnaan on se vaan niin kummallinen jäpikkä.
Tuli tietysti poliisia pakoon bb-taloon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215784- 601947
- 251379
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2281202- 741115
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531067Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️661039Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1431036- 501012
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58975